Het bewuste filmpjequote:Politici reageren verontwaardigd op een uitspraak die PVV-leider Wilders gisteren deed toen hij op campagne was op een markt in Den Haag. Hij zei dat zijn kiezers stemmen voor "een stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen".
In Pauw en Witteman zei SP-leider Roemer dat hij schrikt van dit soort opmerkingen. Volgens Roemer gaat Wilders hiermee verder dan voorheen. Eerst sloot hij een godsdienst uit, nu een hele bevolkingsgroep. "Hij gaat hier duidelijk een grens over". Roemer concludeerde dat hij niet met "zo'n partij" wil regeren.
VVD-fractieleider Zijlstra zei in Pauw en Witteman dat je niet moet kijken naar de afkomst van mensen, maar naar hun bijdrage aan de samenleving. Hij weigerde echter eventuele nieuwe samenwerking met de PVV uit te sluiten.
PvdA-voorzitter Spekman schrijft op Twitter dat "Wilders idiote uitspraak over een stad met minder Marokkanen laat zien wat er op het spel staat. Vreselijk."
Net als dat ik ook niet snap dat de pvv NIETS aan de schilderswijkproblemen heeft gedaan terwijl ze er toch al een tijdje in de gemeenteraad zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:07 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat criminaliteit veel harder wordt aangepakt. Draaideurcriminelen zouden van mij na de derde overtreding automatisch vijf jaar werkkamp moeten krijgen.
Dat lijkt mij meer een oplossing tegen criminaliteit dan alle Marokkanen op een hoop gooien, hard schreeuwen en verder niets doen. Wat heeft Wilders nou praktisch gedaan tegen criminaliteit toen hij de macht deelde? Niets. Helemaal niets.
Er niets aan gedaan? Die had er dan zeker ook wéér méér geld in moeten pompen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als dat ik ook niet snap dat de pvv NIETS aan de schilderswijkproblemen heeft gedaan terwijl ze er toch al een tijdje in de gemeenteraad zittenEn dat die blonde rebelin dan nog verwonderd door die wijk durft te gaan lopen om te kijken hoe slecht het allemaal wel niet is is helemaal diep treurig
Ah je hebt de Endlösung?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Er niets aan gedaan? Die had er dan zeker ook wéér méér geld in moeten pompen?
Nee, die snapt gewoon wat de enige oplossing is voor dit probleem. Rücksichtlos wegsnijden!
Lol!twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 09:25:53Sidali teruggefloten door Spekman, neemt woorden terug. Verstandig. Vertrek naar Marokko zou nog verstandiger zijn. http://t.co/Eo6mriyRti reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want? Wilders heeft 0,0 bereikt. Alleen Nederland heeft reputatieschade opgelopen.
Ben benieuwd hoe de GBL dat voor elkaar wil gaan krijgen, met de Van Rooncommando's misschien?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, die snapt gewoon wat de enige oplossing is voor dit probleem. Rücksichtlos wegsnijden!
Neehoor. Gewoon NL paspoort afnemen (ze hebben er immers toch twee) en geen uitkering meer overmaken aan niet-Nederlanders. Heel fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de GBL dat voor elkaar wil gaan krijgen, met de Van Rooncommando's misschien?
Een briljante rant weer inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef DrDentz het volgende:
Lol!twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 09:25:53Sidali teruggefloten door Spekman, neemt woorden terug. Verstandig. Vertrek naar Marokko zou nog verstandiger zijn. http://t.co/Eo6mriyRti reageer retweet
Haha veel succes ermee. Gaat toch nooit gebeuren, met of zonder Wilders aan de macht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Neehoor. Gewoon NL paspoort afnemen (ze hebben er immers toch twee) en geen uitkering meer overmaken aan niet-Nederlanders. Heel fatsoenlijk.
En zo is de vergelijking met Hitler snel gemaakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Die is hierboven al meerdere keren gemaakt hoor. Dacht je nu echt dat ik, of Wilders, daar nog mee zit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En zo is de vergelijking met Hitler snel gemaakt.
Bloemetjes, bijtjes, zonovergoten grasvelden. Wat moet het heerlijk om politicus te zijn die met z'n hoofd in Lalala-land loopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Neehoor. Gewoon NL paspoort afnemen (ze hebben er immers toch twee) en geen uitkering meer overmaken aan niet-Nederlanders. Heel fatsoenlijk.
En toch ben je er bang voor. Rara hoe kan dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bloemetjes, bijtjes, zonovergoten grasvelden. Wat moet het heerlijk om politicus te zijn die met z'n hoofd in Lalala-land loopt.
Niemand heeft het over geld. Wat hebben ze precies gedaan? Welke stappen hebben ze ondernonen? Nog afgezien van het financiële plaatje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je nazi bent, en je roept heel hard Godwin, dan is het prima om nazi te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Die is hierboven al meerdere keren gemaakt hoor. Dacht je nu echt dat ik, of Wilders, daar nog mee zit?
Je Godwint maar een eind raak, mij heb je er niet mee.
Ik heb nog nooit een "niet uitvoerbaar plan" van de hand van Wilders voorbij zien komen. Alleen omdat alle linksen hard staan te roepen dat het "niet uitvoerbaar" is, maakt nog niet dat het ook daadwerkelijk zo is. Bewijs het eerst maar eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niemand heeft het over geld. Wat hebben ze precies gedaan? Welke stappen hebben ze ondernonen? Nog afgezien van het financiële plaatje.
Want tot nu toe zijn ze alleen heel goed geweest in het bedenken van allerlei belachelijke niet uit te voeren plannen.
Geef eens een voorbeeld van een plan van Wilders dat in de praktijk is uitgevoerd dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:31 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een "niet uitvoerbaar plan" van de hand van Wilders voorbij zien komen. Alleen omdat alle linksen hard staan te roepen dat het "niet uitvoerbaar" is, maakt nog niet dat het ook daadwerkelijk zo is. Bewijs het eerst maar eens.
Ik slaap er al tijden niet meer zo lekker door inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En toch ben je er bang voor. Rara hoe kan dat?
lezen is ook een kunst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef Viajero het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een plan van Wilders dat in de praktijk is uitgevoerd dan.
De caviapolitie!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef Viajero het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een plan van Wilders dat in de praktijk is uitgevoerd dan.
Want als een plan in de praktijk nog nooit is uitgevoerd, betekent dat meteen dat het "niet uitvoerbaar" is?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef Viajero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |