Ik had er al vanaf dag 1 geen goed gevoel over. Kort gezegd: We gaan weer gewoon terug naar het pre-Anouk tijdperk met deze keuze. En het ligt niet aan beide artiesten maar aan het liedje. Puur het liedje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:36 schreef ato het volgende:
En wij zakken weer..
Ik heb er geen goed gevoel over sorry..
Dus ligt het aan de artiesten, want die hebben het uitgekozen uit 28 liedjes. Eigenwijs, omdat zij het liedje leuk vonden, zonder te denken aan of het internationaal goed uit de verf komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik had er al vanaf dag 1 geen goed gevoel over. Kort gezegd: We gaan weer gewoon terug naar het pre-Anouk tijdperk met deze keuze. En het ligt niet aan beide artiesten maar aan het liedje. Puur het liedje.
Heeft weinig zin om naar de bookmakers te kijken, en al helemaal als het om de middenmoot gaat.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:44 schreef ato het volgende:
Ach het is maar zakken en stijgen wat de klok slaat :-)
Het ligt altijd aan het liedje. Je kunt met een goed liedje nog wel slecht presteren als je de performance verprutst (zie Joan Franka), maar een matig liedje opkrikken door een fabuleuze performance is een stuk lastiger.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik had er al vanaf dag 1 geen goed gevoel over. Kort gezegd: We gaan weer gewoon terug naar het pre-Anouk tijdperk met deze keuze. En het ligt niet aan beide artiesten maar aan het liedje. Puur het liedje.
quote:Good afternoon! HERE IT IS: the official Lys Assia Eurovision 2014 Top 20. Lys had a listen to all 37 songs competing in this year’s Eurovision and this are her opinions on the songs. Lys is a music expert but she wishes to give all the entries fair chances so we won’t reveal the rankings of all the 37 countries. Important note: with this Top 20 Lys isn’t saying who should win the Contest this year. She just wants you to know what she thinks are the best and most beautiful songs this year.
Here is a brief reaction:
“I’ve heared a lot of quality this year. The preview video’s helped me a lot to declare my favorites. Eurovision can be proud to have such good entries. May the best win, but the best of luck to Belgium, Norway, Denmark, Austria en San Marino. Each one of these songs gave me a special and touching feeling. See you all in Copenhagen!” – Lys Assia
The Top 20 of Lys Assia:
1. Belgium
2. Norway
3. Denmark
4. Austria
5. Sweden
6. San Marino
7. UK
8. Netherlands
9. Montenegro
10. Armenia
11. Latvia