Je hebt gelijk, maar ik moest een beetje stiekem op mijn werk een foto maken, dus ik had niet echt de tijd voor exactheidquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:29 schreef Spongeboss het volgende:
Gewoon naar de nudistencamping gaan, was niet goed genoeg voor je? Nu moet je op de blaren slapen. En om de plek te laten zien hoefde je shirt niet zo laag.
Hmm dan is het goed, overigens wat maakt een litteken veel uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik moest een beetje stiekem op mijn werk een foto maken, dus ik had niet echt de tijd voor exactheid
Zal niet meer gebeuren.
Ik hoop toch niet dat het een litteken wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm dan is het goed, overigens wat maakt een litteken veel uit.Een lichaam is nu eenmaal gemaakt om beschadigt te worden. Dat is de natuur.
Nou en? Ik heb ook een litteken omdat ik van de trap ben geflikkerd. Om het erger te maken zit het op mijn voorhoofd en dus kreeg ik vaak opmerkingen als 'en heeft voldermord je toegetakeld?'quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat het een litteken wordt eigenlijk
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb ook een litteken omdat ik van de trap ben geflikkerd. Om het erger te maken zit het op mijn voorhoofd en dus kreeg ik vaak opmerkingen als 'en heeft voldermord je toegetakeld?'
Voel me een stuk beter nu, dank jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb ook een litteken omdat ik van de trap ben geflikkerd. Om het erger te maken zit het op mijn voorhoofd en dus kreeg ik vaak opmerkingen als 'en heeft voldermord je toegetakeld?'
Van jouw borsten zullen ze niets zeggen want anders geven ze toe dat ze er naar zitten te kijken. Dus wees gerust.
Geen probleem, tenzij er allemaal FOK!ers daar werken zullen ze niet naar je borstpartij staren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Voel me een stuk beter nu, dank je
Trust me, de tijd dat dat mogelijk was ligt zo goed als achter mequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:43 schreef Twiitch het volgende:
Boehoe, dat wordt nog wat als je ooit een kind uit je kut moet persen.
Al ben je daar inmiddels misschien te oud voor.
Wunden heilen auch aber Narben sie bleiben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn littekens zie je niet met je ogen, die voel je met je hart.
Like als je het ermee eens bent.
*insert random plaatje van een babykonijn en een hartje*
Daar kun je de varkens mee voeren met internetsletjes, heel de imagefap staat er vol mee.quote:
Ja, zoiets dacht ik al te zien aan de foto lol.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Trust me, de tijd dat dat mogelijk was ligt zo goed als achter me
xD.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al te zien aan de foto lol.
Ik ken je verder niet, maar alle posts die ik lees van jou doen vermoeden dat je een frigide kut bent...quote:
Ben ik niet!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:55 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet, maar alle posts die ik lees van jou doen vermoeden dat je een frigide kut bent...
Nee ik ben geen internetsletje.quote:
Als dat zo is, is ze wel uniek. Wiki:quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Lieve FOK!ers
Ken je dat, van die dagen dat je ineens het idee hebt dat het leven in sneltreinvaart aan je voorbij gaat en je maar een beetje aan de zijlijn toe staat te kijken? Nou, dat gevoel had ik gisterenavond, dus ik ging om raad vragen bij het enige medium dat me nog nooit in de steek gelaten heeft: internet.
Ik kwam als advies onder andere tegen dat ik naakt in de regen moest dansen, met een oude man moest flirten en een kitten moest kussen, en dan zou alles goed komen. Ik had geen oude man en geen kitten bij de hand, en het regende niet, dus ik moest improviseren. Ik besloot daarom in plaats van naakt te gaan dansen naakt te gaan koken. Niets mis met het idealistische met het praktische combineren immers. Alles verliep voorspoedig, tot ik met een jolige, zwierige beweging mijn speklapje uit de koekenpan wilde halen. Ik prikte mis, en in plaats van een vork met een speklapje eraan, bracht ik een vork met alleen wat gloeiend heet vet eraan omhoog. Door het verschil in echt gewicht en verwacht gewicht schoot ik door, waardoor het vet half op mijn tiet belandde. Ik heb eerst 30 seconden als een mongool staan gillen en dansen (toch nog!) door de keuken omdat ik dacht dat er een halve speklap aan mijn tiet hing, maar het leek allemaal mee te vallen.
Tot ik vanmorgen in de spiegel keek en een brandwond in mijn decollete bespeurde, ook nog precies in het midden verdomme
In plaats van beter, voel ik me dus nog slechter en het is helemaal mijn eigen schuld.
Pic voor de ongelovige thomassen:Moeilijk te zien op de foto wat je precies is overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
Denk dat je uit meerdere hoeken een foto moet maken.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |