Ik heb de boks gekaapt respect brada peace out check je laterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Frank checkt die shit.
[ afbeelding ]
ok ook goedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb de boks gekaapt respect brada peace out check je later
Sjaaltje?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, mooi is die he, dat is koraalDat grijs is denk ik de lichtinval, ik ben namelijk alleen bij mijn uitgroei grijs
[..]
Ik dacht misschien een pleister met een leuk plaatje erop? Ze hebben ze bijvoorbeeld met de transformers, dat lijkt me wel wat.
Ik weet niet of je weet wat de functie van mascara is...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Grietje-tit het volgende:
Wat je ook kunt doen is een wat bedekkende mascara, sommige zijn wel duur, maar wel goed.
Mijn hele leven is een leugenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je zei tegen mij dat jij nooit kookte
MET WIE???quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mijn hele leven is een leugenNee, echt helemaal nooit is overdreven. Ik doe het wel. Eens.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Normaal valt het shirt niet zo laag trouwens, ik heb het voor de foto wat naar beneden getrokken om mijn klacht te illustreren.
Ik denk wel dat we een pic nodig hebben als bewijs dat het genezen is...quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:26 schreef Elan het volgende:
Zijn je wonden inmiddels geheeld?
Je zou toch denken dat vet op vet niet zo'n schade zou veroorzaken
Wat is dit nu weer voor slappe hap. Zo valt er niets te zien Haywood!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nou, jullie bezorgdheid is werkelijk hartverwarmend, maar zoals jullie kunnen zien is het al bijna helemaal weggetrokken
[ afbeelding ]
Maakt haar niks uit, ze weet toch dat deze dicht gaat over twee postsquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor slappe hap. Zo valt er niets te zien Haywood!
Er klopte wat aan de onderkant van mijn bureau.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nou, jullie bezorgdheid is werkelijk hartverwarmend, maar zoals jullie kunnen zien is het al bijna helemaal weggetrokken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |