Heeft ze al geprobeerd, was geen succes.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook jij kunt deze aandacht krijgen als je hetzelfde doet.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een excuus zodat ze haar tieten kan showen, snap dat dan
jijstuurt toch ook pics van je tieten naar mensen. Hoe noem je dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:04 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon vies dat gedrag van haar
Kunst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jijstuurt toch ook pics van je tieten naar mensen. Hoe noem je dat dan?
Tietjes? Tietjes? Dan is mount Everest zeker een molshoopje?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
Serieus 6 pagina's om een paar tietjes? Het is hier nog erger dan ik dacht
Laat ze dan helemaal zien. Vanuit dit aanzicht kan elke vrouw tieten faken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Tietjes? Tietjes? Dan is mount Everest zeker een molshoopje?
Daar heb je wel een punt, voor hetzelfde geld heeft ze cup a en vult ze het aan met een paar rollen toiletpapier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Laat ze dan helemaal zien. Vanuit dit aanzicht kan elke vrouw tieten faken.
Speklappen en tetten wat een combo, ik zit hier te janken van blijdschap en verdriet door elkaar. Wat een prachtige wereld is het tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
dat er een halve speklap aan mijn tiet hing
Weetje wat het ergste is. Wat er in de op staat is gewoon echt wat er gebeurd isquote:
Heb niet gelezen sorry.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Weetje wat het ergste is. Wat er in de op staat is gewoon echt wat er gebeurd is
Maar ik zie je punt wel.
Ik geloof je ook direct en het is knap balen. Ik begrijp je zorgen. Wat nu met een sexy avondjurk?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Weetje wat het ergste is. Wat er in de op staat is gewoon echt wat er gebeurd is
Maar ik zie je punt wel.
Frank checkt die shit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind die zwarte halsketting, die eigenlijk net niet de zelfde kleur heeft als jouw haar (zie ik daar grijze plukken in dat haar trouwens?), het hoogtepunt van de foto.
Ja, mooi is die he, dat is koraalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind die zwarte halsketting, die eigenlijk net niet de zelfde kleur heeft als jouw haar (zie ik daar grijze plukken in dat haar trouwens?), het hoogtepunt van de foto.
Ik dacht misschien een pleister met een leuk plaatje erop? Ze hebben ze bijvoorbeeld met de transformers, dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik geloof je ook direct en het is knap balen. Ik begrijp je zorgen. Wat nu met een sexy avondjurk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |