Gelezen. Troll.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Geen idee lang verhaal zie vorige topic.
Is dit een serieuze reactie, zo ja: heb je een bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:04 schreef awiebo het volgende:
alleen besmettelijk wanneer het opspeelt, blaasjes vertonen en deze openbarsten.
Wanneer herpes weer afgezakt is en niet toonbaar aanwezig kun jij weer lekker neuken TS
Heb jij in al die tijd nooit plekjes gehad op je piemel??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef awiebo het volgende:
serieuze reactie, mijn vriendin heeft ook herpes en die beweert dat.
Daarnaast studeert zij dierengeneeskunde dus ik vertrouw haar wel
nope.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:07 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Heb jij in al die tijd nooit plekjes gehad op je piemel??
https://www.thuisarts.nl/herpes-genitalis/ik-heb-herpes-genitalisquote:Als iemand een penis of vagina aanraakt waar het virus op zit en vervolgens in zijn of haar oog wrijft, kan het virus ook een oogontsteking geven.
Haha ik moest lachen. Maar m'n vriendin zegt dat er geen bultjes of rode plekjes meer zitten. Zou je zeggen dat ik veilig ben?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:11 schreef awiebo het volgende:
[..]
nope.
al is het wel altijd besmettelijk lees ik dus
achja, ik zou me er niet te druk om maken
[..]
https://www.thuisarts.nl/herpes-genitalis/ik-heb-herpes-genitalis
vandaar dat ik laatst oogontsteking had dus......
Ik heb er nu na 4 maand nog geen last van gehad. Vriendin had net 4 weken terug een kleine aanval.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen. Maar m'n vriendin zegt dat er geen bultjes of rode plekjes meer zitten. Zou je zeggen dat ik veilig ben?
Condoom schijnt ook niet altijd te helpen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:14 schreef awiebo het volgende:
[..]
Ik heb er nu na 4 maand nog geen last van gehad. Vriendin had net 4 weken terug een kleine aanval.
Ik zou het wel aandurven.
Maar owee, je komt niet bij mij aan janken mocht je het oplopen.
Onveilig vrijen is geheel op eigen risico
wel beter, niet 100 procent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:15 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Condoom schijnt ook niet altijd te helpen.
Klopt. Alleen wil ik nu ook geen herpes.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:15 schreef awiebo het volgende:
[..]
wel beter, niet 100 procent.
Ben sowieso niet zo'n condoom fan. De pil moet genoeg zijn.
Wat was er niet duidelijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:54 schreef Fopje het volgende:
Gaan jullie maar gewoon naar de huisarts als je je zorgen maakt. Wij kunnen hier geen medisch advies geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |