Nee echt ik dacht daar mag geen bloot seks en weet ik veel wat allemaal meer, alleen achter zo decoder wat ze daar veel hebben abonnee tv. en voor een buitenlandse RLS heb ik geen interesse, zoals Spapaars veel post al die BB enzo ik versta het nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker nog nooit mtv reality gezien...... in Amerika mag bekant meer dan in dit land
De mafkees die beloofd had vanavond aan de administratie te gaan werkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
welke mafkees gaat nu aan het zagen op dit tijdstip!!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:35 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Prima.. maar blaas dan niet zo hoog van de toren over 'geen weten, geen regels'.
En de sturing van de regie door mensen naar de zenderkamer te roepen vlak voor een Centraal, of voor weer een nieuwe stunt van Ruud valt natuurlijk ERRUG op.
Ik geloof dat je best mooie televisie kan maken door het juist wat vrijer te maken, dus zonder een Froger en Brard die komen buurten, zonder manipuleren van gedrag door achterhouden van post of juist gezamenlijk laten lezen van brieven. Op zich ligt er in de opdracht, opbouwen van een samenleving, in combinatie met 15 persoonlijkheden al gevoel verhaal en drama om iets moois te krijgen. En als ze dan na 4 maanden echt failliet zijn, of op stro moeten slapen.. so be it!
Dus dat! Maar! Je kent Dreetje! Dreetje is Dreetje niet om er later weer op terug te komen!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:35 schreef LoveProfuzion het volgende:
ik heb het streamverslag gedeeltelijk gelezen (dank daarvoor) maar uh ik snap het niet helemaal. Anton stond opeens voor de deur en heeft Andrea de waarheid vertelt en is weer weg en nu wil Andrea mee?
Oh weer wat geleerd, ja daar heb ik toch allemaal geen verstand van, ben al blij als ik mijn Laptop kan opstartenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook al, al heet zo'n afstandbediening een audiotafel
Inmiddels is ze ook daar weer op terug gekomen en daar weer op enzquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus dat! Maar! Je kent Dreetje! Dreetje is Dreetje niet om er later weer op terug te komen!
Hoe dan? Hij is ook dyslectisch, net als die geestelijk gestoorde vriendin van Anton.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De mafkees die beloofd had vanavond aan de administratie te gaan werken
vacatures de deur uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De mafkees die beloofd had vanavond aan de administratie te gaan werken
dreetje blijft natuurlijk want de boze buitenwereld is eng....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus dat! Maar! Je kent Dreetje! Dreetje is Dreetje niet om er later weer op terug te komen!
zeker! de geen regels en wetten slaan op hoe ze onderling met elkaar omgaan en wat ze doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niemand heeft het hier over de Nederlandse wet, dat sleep jij er nu bij. De Mol heeft duidelijk gezegd dat ze een lap grond, een oude loods, elektra middels 2 draadjes en een telefoon met beperkt beltegoed zouden krijgen en het zelf helemaal mochten uitzoeken.
En hoezo geen wetten en geen regels als het gaat om contact met de buitenwereld en geld verdienen?
Met een beurs moeten ze zich houden aan een bezoekersquotum dat door de redactie is voorgeschreven. De bezoekers worden gevisiteerd op sigaretten en een teveel aan contanten, de bewoners zijn gehouden hun spullen aan te schaffen bij bedrijven die sponsoren en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
en morgen komt ze daar weer op terug en s'avonds weer enzquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Inmiddels is ze ook daar weer op terug gekomen en daar weer op enz
en dan is Anton zijn borg kwijt en bovendien moet je er eerst wel goed over nadenken natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dreetje blijft natuurlijk want de boze buitenwereld is eng....
Wel een van soevereiniteit gehoordquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker! de regels en wetten slaan op hoe ze onderling met elkaar omgaan en wat ze doen.
Ieder format heeft regels, anders is het onmaakbaar. Daarnaast zijn er wel duidelijk regels, zoals bijvoorbeeld marktconform, niets krijgen, (wil je ook echt niet Pearlbitchje, anders wordt het de grote wij brengen de inwoners alles omdat we dan op tv komen met ons bedrijf-show)
Jij interpreteert het geen wetten en geen regels anders dan er altijd gezegd en bedoelt is. En ik weet hoe het gezegd en bedoelt is, want ik was letterlijk overal bij.
En als je daar over blijft vallen, dan ben je een zuurpruim en wil je het ook niet snappen. Uitleg genoeg?
Domme mensen op de COS hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker! de regels en wetten slaan op hoe ze onderling met elkaar omgaan en wat ze doen.
Ieder format heeft regels, anders is het onmaakbaar. Daarnaast zijn er wel duidelijk regels, zoals bijvoorbeeld marktconform, niets krijgen, (wil je ook echt niet Pearlbitchje, anders wordt het de grote wij brengen de inwoners alles omdat we dan op tv komen met ons bedrijf-show)
Jij interpreteert het geen wetten en geen regels anders dan er altijd gezegd en bedoelt is. En ik weet hoe het gezegd en bedoelt is, want ik was letterlijk overal bij.
En als je daar over blijft vallen, dan ben je een zuurpruim en wil je het ook niet snappen. Uitleg genoeg?
Duidelijk...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
J de Mol deed in zijn verhaal dat juist ruilhandel gestimuleerd werd bij mijn weten.....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ruilhandel wordt wel toegestaan, maar mag niet echt de basis zijn. Markconform is de afspraak.
Dus Lot mag Gio de hersens inslaan? Wanneer krijgen we te zien dat Billy klappen krijgt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
zeker! de geen regels en wetten slaan op hoe ze onderling met elkaar omgaan en wat ze doen
PB een zuurpruim!?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker! de geen regels en wetten slaan op hoe ze onderling met elkaar omgaan en wat ze doen.
nee hoor, dat kan in NL helemaal niet. Zeker niet als je er een programma van wilt maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wel een van soevereiniteit gehoord je kan zo een vrijstaat verklaren
als ze eruit gestemd word aan het einde van de maand, lost dat probleem zich ook op (als de mensen wijs genoeg zijn omdat te doen)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
en dan is Anton zijn borg kwijt en bovendien moet je er eerst wel goed over nadenken natuurlijk
ho ho ho, ik heb voorwaarden gesteld aan het zuurpruimschap van PB, stond een dikke vette ALS in! kom nou zeg,quote:
Is dat ook de reden waarom tot nu toe alle evenementen floppen? Ik begrijp heel dat gestuntel niet, over een paar weken hebben wij zelf een evenement waar 250 zullen komen. Dat moet toch simpel te regelen zijn voor ze?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
kandidaten zullen vast vanalles ondertekend hebben jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor, dat kan in NL helemaal niet. Zeker niet als je er een programma van wilt maken.
Bij Pearlbitch had ik altijd nog het idee dat dr pruim nog wel lekker zou smaken ...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker! de geen regels en wetten slaan op hoe ze onderling met elkaar omgaan en wat ze doen.
duurzame markt lijkt goed te lopen, Gio heeft zelf niets gedaan aan het vrijgezellenfeest toch? Het is net de buitenwereld. Succes komt alleen na keihard werken, en nooit vanzelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Is dat ook de reden waarom tot nu toe alle evenementen floppen? Ik begrijp heel dat gestuntel niet, over een paar weken hebben wij zelf een evenement waar 250 zullen komen. Dat moet toch simpel te regelen zijn voor ze?
Ze werken niet met scripts, maar callsheetsquote:
dat is wel leuk dat die markt goed looptquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
duurzame markt lijkt goed te lopen, Gio heeft zelf niets gedaan aan het vrijgezellenfeest toch? Het is net de buitenwereld. Succes komt alleen na keihard werken, en nooit vanzelf.
Ze doet de hele dag toch al niet anders?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Huub kan je Charlotte comanderen om in dat roze thermo ondergoed door die loods te gaan kruipen en knorren
hmm hier maak je wel een goed puntquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze werken niet met scripts, maar callsheets
Wat mij wel verbaast en uitermate irriteert als het over regietechnische zaken gaat: de mensen in de regie geven er telkenmale blijk van de gesprekken niet te volgen. Vaak is er een geanimeerde conversatie aan de gang en dan wordt er ineens out of the blue overgeschakeld naar een klapjostie die in zijn eentje aan een zaagmachine staat.
Ik moet zeggen dat dit bij DGK en de meeste BB's een stuk beter was.
hahahaha, PB is ook mijn Utopia! Alleen ik denk dat het niet wederzijds is. Ik stel mij PB al jaren voor als een heerlijke blonde, slanke, intelligente, scherp van de tong, nymfomaneske trekjes. Een combinatie van Nena en Lieke zeg maar, met een vleugje Hedda....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Pearlbitch had ik altijd nog het idee dat dr pruim nog wel lekker zou smaken ...
Sorry Huub PB is ook ons Utopia ...
Ja, dat gaat-ie hier zeggen.quote:
Eens Gio dacht denk ik de Redactie regeld dit welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
duurzame markt lijkt goed te lopen, Gio heeft zelf niets gedaan aan het vrijgezellenfeest toch? Het is net de buitenwereld. Succes komt alleen na keihard werken, en nooit vanzelf.
Nee dat kan ik begrijpen, sowieso al de verplichte verzekeringen voor gezondheidszorg, WA etc Afdragen inkomstenbelastingen enzovoorts...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor, dat kan in NL helemaal niet. Zeker niet als je er een programma van wilt maken.
HOHOHO! (ik ken die hohoho's van jou nog wel) Ik heb er een dikke vette knipoog achter gezet he! HOHO!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ho ho ho, ik heb voorwaarden gesteld aan het zuurpruimschap van PB, stond een dikke vette ALS in! kom nou zeg,
Maar zorg wel dat ie niet bij kan lezen op utopia.tv....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
J de Mol deed in zijn verhaal dat juist ruilhandel gestimuleerd werd bij mijn weten.....
Oh en compliment voor jullie allemaal daar achter die beslist over de bewoners, dat Paul 2 weken naar huis mocht en hoop dat ie ff lekker kan bijtanken, beetje tot rus kan komen en gewoon even alles kan verwerken, en JA ik wil dat Paul gewoon weer terug komt alleen als het beter met hem gaat en hoop dat hij dan goed nieuws heeft.
Maar de duurzame markt wordt toch vooral door Willem aangestuurd, Isa voert vervolgens uit. En ja, voor succes is keihard werken nodig. Het is een enkeling die daar zin in heeft in Utopia.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dan blijft er weinig te knippen en te plakken over, vergeet niet de streams zijn een bijkomstigheid, er moet gewoon TV gemaakt worden want als het een flop wordt vallen de inkomsten weg, Reclameblokken, bedrijven die hun naam en misschien ook geld aan verbinden 130 man werk buitenwereld, 15 man binnen in de loods, die worden ook betaald, er hangt een te groot kosten plaatje aan het moet een jaar duren, en die sponsor contracten zijn voor een jaar getekend.alles kost geld. vergeet de reclame in de kranten en bladen zo een promo reklame want ook dat kost geldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:35 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Prima.. maar blaas dan niet zo hoog van de toren over 'geen weten, geen regels'.
En de sturing van de regie door mensen naar de zenderkamer te roepen vlak voor een Centraal, of voor weer een nieuwe stunt van Ruud valt natuurlijk ERRUG op.
Ik geloof dat je best mooie televisie kan maken door het juist wat vrijer te maken, dus zonder een Froger en Brard die komen buurten, zonder manipuleren van gedrag door achterhouden van post of juist gezamenlijk laten lezen van brieven. Op zich ligt er in de opdracht, opbouwen van een samenleving, in combinatie met 15 persoonlijkheden al gevoel verhaal en drama om iets moois te krijgen. En als ze dan na 4 maanden echt failliet zijn, of op stro moeten slapen.. so be it!
dat dacht ie zeker, maar dat doen wij dus nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eens Gio dacht denk ik de Redactie regeld dit wel
dan gaat ze financieel succes in ieder geval niet lukken, als dat zo is wat jij zegt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar de duurzame markt wordt toch vooral door Willem aangestuurd, Isa voert vervolgens uit. En ja, voor succes is keihard werken nodig. Het is een enkeling die daar zin in heeft in Utopia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |