quote:Op zondag 16 maart 2014 11:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tip van Klazien uit Zalk!
's morgens onder de douche over je voeten heen piesen, of je ochtendurine opvangen in een bakje
en daar je voeten in wekenschijnt ook te helpen tegen voetwratjes geloof ik.
Het schijnt zelfs te helpen tegen wintertenenquote:
Ik heb het inderdaad weleens gehoord van wintertenen ja, gelukkig nooit last van. Ik weet wel dat het schijnt te werken bij een kwallenbeet.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs te helpen tegen wintertenenmaar serieus, neefje van mij is zo wel van zijn voet wratjes afgekomen en dat is géén grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad weleens gehoord van wintertenen ja, gelukkig nooit last van. Ik weet wel dat het schijnt te werken bij een kwallenbeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iew........ viespeukquote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Ludd het volgende:
Als je een week lang dezelfde wollen merinowollen onderbroek draagt ruik je dat ook niet.
Haha, ik heb het zelf nog niet getest hoor, maar dat lees je wel overal in de reviews. Ik heb hem wel eens meerdere dagen gedragen. Het is niet bedacht om dat in het dagelijks leven te doen, maar het is natuurlijk ideaal voor buitensporters die niet de gelegenheid hebben om elke dag een nieuwe onderbroek aan te trekken.quote:
Waarom zouden die geen gelegenheid hebben om hun onderbroek te verschonen dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef Ludd het volgende:
maar het is natuurlijk ideaal voor buitensporters die niet de gelegenheid hebben om elke dag een nieuwe onderbroek aan te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |