Wat een mooi glanspak. Ik ben gek op zwarte katten.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEBBEN!!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef Dragonberry het volgende:
Fijn dat ze weer thuis is![]()
Mijn kleine schat
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Lastig
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef Dragonberry het volgende:
Fijn dat ze weer thuis is![]()
Mijn kleine schat
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Lastig
Dirk is een echte clown.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:43 schreef computergirl het volgende:
Haha wat kan Dirkje er heerlijk bijliggen
Dirk is zon heldquote:Op maandag 2 juni 2014 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:
* spam alert *
Ik post niet vaak hier, maar áls ik post, hebbie ook wat.
Hier is Dirkje weer eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met PoesIII:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PoesIII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, er zijn af en toe nog functioneringsgevechten nodig.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Geweldig...die liggen er ook zo lekker "apart" bij. Wat kunnen die beesten heerlijk slapen.
Bij mij krijg ik meestal niet de kans om de camera te pakken.
Er staat me iets bij dat PoesIII niet zo blij was met Dirk indertijd, is dat helemaal goedgekomen of zijn er af en toe nog "functioneringsgesprekken" nodig?
Oooh wat geweldigquote:Op maandag 2 juni 2014 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:
* spam alert *
Ik post niet vaak hier, maar áls ik post, hebbie ook wat.
Hier is Dirkje weer eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met PoesIII:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PoesIII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dirkje was aanvankelijk ook geen schootkat en hij heeft nog tijden dat hij er geen zin in heeft. Knuffelen heeft hij echt moeten leren.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oooh wat geweldig![]()
Als ik jouw foto's bekijk, vind ik het zo jammer dat onze Flynn geen schootkat is![]()
Dirkje is super. Lijkt mij een beetje een dromer
Voorheen had ik ook altijd europese kortharen en die gaven veel meer losse haren af in huis. Hier moet ik echt kammen/borstelen. Maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een mooie duo's zie ik hier! Ik verbaas me hier al over de hoeveelheid haar die uit een kleine Dirk kan komen. Moet bij de halflangharigen wel helemaal veel zijn!
Jep... Haar... Overal.....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dirkje was aanvankelijk ook geen schootkat en hij heeft nog tijden dat hij er geen zin in heeft. Knuffelen heeft hij echt moeten leren.
Het is een dromertje ja. Hij kan je ook lang, ernstig en indringend aanstaren als je iets aan het doen bent. Alsof hij probeert te begrijpen wat die gekke mensen toch de hele dag uitspoken en waarom dat in vredesnaam belangrijker kan zijn dan spelen met Dirk!?!
Wat een mooie duo's zie ik hier! Ik verbaas me hier al over de hoeveelheid haar die uit een kleine Dirk kan komen. Moet bij de halflangharigen wel helemaal veel zijn!
mooierdquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:10 schreef Dragonberry het volgende:
Haha die tong![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sjon slaapt graag naast het aquariumeigenlijk mogen ze niet op tafel, maar ik vind het zo schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |