Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:25 schreef maily het volgende:
Aan de foto's te zien heeft ze het prima naar haar zin bij jou
Ik bedacht om een dekentje met haar geur af te geven bij het asiel om in de kooi bij Kater I te leggen, en vice versa...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja.Vreselijk verwend, vrees ik. Maar dat heeft ze wel verdiend na een slechte start van haar leventje. Ik hoop dat ze Kater I straks het licht in de ogen gunt. Het zou wel goed zijn voor haar om een vriendje te hebben. Ze denkt nu dat we met z'n drieën een soort gemengd ras zijn, volgens mij. De Menskatachtigen.
Ja maar we halen hem meteen op zaterdag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedacht om een dekentje met haar geur af te geven bij het asiel om in de kooi bij Kater I te leggen, en vice versa...
Oh wat fijn dat dat goed is gekomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:29 schreef remlof het volgende:
Het kostte bij mij bijna een jaar om Pixel (die ik toen al 2 jaar had) aan Dotje, die ik kreeg als kitten te laten wennen. Pixel was jaloers en duidelijk niet gewend aan een andere poes op haar territorium. Maar met de loop der tijd ging het steeds beter en ze zijn nu (tweeënhalf jaar later) zelfs zo ver dat ze soms tegen elkaar aankruipen om te slapen.
Ik heb ze eigenlijk gewoon laten begaan. Maar natuurlijk wel steeds opgelet dat ik de aandacht goed verdeelde, als ik de ene aanhaalde ook even de andere knuffelen enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat dat goed is gekomen.
Heb je daar zelf nog iets aan gedaan, of heb je ze gewoon laten begaan?
Leuk hoor! en gelukkig een heel andere kleur, das wel zo makkelijk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is hem trouwens!
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=280530
Vanaf vandaag voor ons 'gereserveerd', dus het moet wel gek lopen wil hij zaterdag niet bij ons komen wonen.
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk hoor! en gelukkig een heel andere kleur, das wel zo makkelijk!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja
Ik had aanvankelijk een zwarte op het oog, maar dat leek me niet zo handig.
Mijn man heeft al eens uitgebreid met de kat lopen knuffelen in de steeg hier achter, terwijl die kat intussen naast mij op de bank lag.
![]()
De buurkat is ook zwart.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een leuk ventje ! Gefeliciteerd. Heb je al zonnebrandcrème in huis ?
Ik denk dat je katten buiten mogen (je hebt het over een kat die in een steeg liep) en dan is het met witte katten oppassen voor verbranding. Er zit geen pigment in dat witte velletje en dat geeft vaak zonverbranding bij neus en oortjes waar de vacht het dunst is. Op termijn krijgen katten dan vaak kanker op die plekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |