abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:17:57 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126543445
Zaterdag halen wij waarschijnlijk een katertje op uit het asiel (mits hij er nog is). Sinds een jaar hebben we Poes III, ook een asielkat.

Poes III ontmoette hier onze bejaarde poes, die inmiddels is overleden. Ze waren geen dikke vrienden. Ik hoop dat madam het katertje wél een kans geeft. Hoe kan ik dit zo goed mogelijk begeleiden? Wat zijn jullie ervaringen?

Voorheen zette ik gewoon poezen bij elkaar en liet ik het begaan. Ik denk dat ik daar misschien te makkelijk over heb gedacht. Dus ik wil het nu graag met iets meer beleid doen.

Ik ben niet bang voor vechtpartijen. Het loopt hoe dan ook wel los, maar ik verwacht wel dat Poes III wat jaloers zal zijn. Ze gedraagt zich als the centre of the universe nu, en ze heeft onze onverdeelde aandacht.

Graag tips & tricks voor de eerste kennismaking. Alvast dank!

Dit is Poes III:

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 15-05-2013 18:25:35 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Spellchecker woensdag 15 mei 2013 @ 18:25:20 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_126543734
Aan de foto's te zien heeft ze het prima naar haar zin bij jou :D
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:27:32 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126543820
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:25 schreef maily het volgende:
Aan de foto's te zien heeft ze het prima naar haar zin bij jou :D
Ja. :') Vreselijk verwend, vrees ik. Maar dat heeft ze wel verdiend na een slechte start van haar leventje. Ik hoop dat ze Kater I straks het licht in de ogen gunt. Het zou wel goed zijn voor haar om een vriendje te hebben. Ze denkt nu dat we met z'n drieën een soort gemengd ras zijn, volgens mij. De Menskatachtigen.
Zo gaat ze tegelijk met ons slapen en staat ze met ons op. 8)7 Ik heb nog nooit een kat gehad die 8,5 uur slaapt achtereen, en verder overdag nauwelijks.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Spellchecker woensdag 15 mei 2013 @ 18:28:29 #4
197773 crew  maily
pi_126543862
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja. :') Vreselijk verwend, vrees ik. Maar dat heeft ze wel verdiend na een slechte start van haar leventje. Ik hoop dat ze Kater I straks het licht in de ogen gunt. Het zou wel goed zijn voor haar om een vriendje te hebben. Ze denkt nu dat we met z'n drieën een soort gemengd ras zijn, volgens mij. De Menskatachtigen.
Ik bedacht om een dekentje met haar geur af te geven bij het asiel om in de kooi bij Kater I te leggen, en vice versa...
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:29:24 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_126543892
Het kostte bij mij bijna een jaar om Pixel (die ik toen al 2 jaar had) aan Dotje, die ik kreeg als kitten te laten wennen. Pixel was jaloers en duidelijk niet gewend aan een andere poes op haar territorium. Maar met de loop der tijd ging het steeds beter en ze zijn nu (tweeënhalf jaar later) zelfs zo ver dat ze soms tegen elkaar aankruipen om te slapen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:30:34 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126543951
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:28 schreef maily het volgende:

[..]

Ik bedacht om een dekentje met haar geur af te geven bij het asiel om in de kooi bij Kater I te leggen, en vice versa...
Ja maar we halen hem meteen op zaterdag.
Wat wel kan is om dat hier thuis zo te doen.

Moet ik madam nog wel op een dekentje krijgen. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:31:27 #7
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126544002
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:29 schreef remlof het volgende:
Het kostte bij mij bijna een jaar om Pixel (die ik toen al 2 jaar had) aan Dotje, die ik kreeg als kitten te laten wennen. Pixel was jaloers en duidelijk niet gewend aan een andere poes op haar territorium. Maar met de loop der tijd ging het steeds beter en ze zijn nu (tweeënhalf jaar later) zelfs zo ver dat ze soms tegen elkaar aankruipen om te slapen.
Oh wat fijn dat dat goed is gekomen.
Heb je daar zelf nog iets aan gedaan, of heb je ze gewoon laten begaan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:45:02 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_126544574
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh wat fijn dat dat goed is gekomen.
Heb je daar zelf nog iets aan gedaan, of heb je ze gewoon laten begaan?
Ik heb ze eigenlijk gewoon laten begaan. Maar natuurlijk wel steeds opgelet dat ik de aandacht goed verdeelde, als ik de ene aanhaalde ook even de andere knuffelen enzo.
pi_126545244
Bij elkaar zetten(wel een ontsnappingsmogelijkheid geven) en het laten uitzoeken met elkaar, evenwicht komt vanzelf. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_126545285
Ik zit nu met dezelfde situatie. 2,5 week geleden Elin in huis gehaald, die kwam uit een cattery dus zou katten gewend moeten zijn, en sinds afgelopen zaterdag is Nika erbij gekomen, ook uit een cattery. De dames zijn nu bezig de rangorde te bepalen. Ze eten en drinken wel vlak naast elkaar, slapen soms samen op bed, neuzen elkaar, maar ook rauzen ze een paar keer per dag door het huis heen, ook mij gebruiken ze als "afzetje" :-).
Op advies van de foksters laat ik ze maar gewoon bij elkaar. Ik kan toch ook moeilijk een paar weken vrij nemen.
Van de DA begreep ik dat zoiets wel 4-6 weken kan duren en dat ik het moet uitizingen. Eind van de maand laat ik ze tegelijk steriliseren, in de hoop dat wanneer ze thuiskomen, hetzelfde "stinken" en elkaar makkelijker accepteren.

Wel even een andere tip: geen vazen met bloemen neerzetten of andere glazen dingen

Succes
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:04:46 #11
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_126545369
Zet ze bij elkaar in een kleine kamer zonder waardevolle spullen. Ze wennen vanzelf aan elkaar.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:22:51 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126546376
Ik heb dus wel vrij genomen. :D

Maar dat doe ik eigenlijk bij elke nieuwe kat.

Dus ik zet ze gewoon bij elkaar en klaaro? Ik dacht dat het ingewikkelder zou zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_126547098
Ik was wel vrij hoor...maar had geen 2 weken opgenomen of zo, Elin kwam vlak voor Konininginnedag en Nika afgelopen zaterdag en toen had ik ook een lang weekend. Maar ik ben toen 's avonds gewoon naar een etentje gegaan. Ik plan hun sterilisatie wel aan het begin van mijn vakantie zodag ik de eerste dagen er bij ben.

Tja en je kunt niet veel anders dan ze bij elkaar zetten. De ruimte moet alleen wel groot genoeg zijn dat ze zich kunnen terugtrekken. Ook heb ik de eerste dagen 2 kattenbakken neergezet, maar ook dat is nu geen probleem meer. Wel natuurlijk 2 eten en 2 drink bakjes. Deze twee apen elkaar nogal na.
pi_126547461
Wij hadden voor de nieuwe kater een bench neergezet. Harstikke geweldig plan. :')
De 2 andere katten wilden er niet in de buurt komen en hij schreeuwde de longen uit zijn lijfje.

We hebben het dus gewoon maar laten gaan. De eerste 3 dagen waren de 2 autochtoontjes boven, en meneer beneden. (Ik lag ook als een sukkel met hem op de bank te slapen terwijl mijn vriend in bed lag.)

Hij is er nu een week of 5. Ze zijn echt niet stapelverliefd op elkaar, er wordt nog wel gegromd. Maar ze neuzen ook, en soms vind ik ze met z'n drietjes op bed. *;
pi_126548179
Je kunt deze tips eens doorlezen, persoonlijk raad ik patsboem bij elkaar zetten niet aan. Het gaat vaak goed maar als het fout gaat is het zo jammer.

http://www.kattengedragcentrum.nl/32-Een-nieuwe-kat.html

Het tempo waarop je alles doet hoeft niet per sé zo langzaam als in de link wordt aangegeven, als de katten aangeven sneller te willen dan kan dat meestal ook wel.
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:58:39 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126548192
Leuk dat er eentje bij komt!

Ik heb twee keer de nieuwe er gewoon bij gezet. De eerste keer ging niet goed. Is ook nooit goed gekomen. De oude was een sikkeneurige asielkat, de nieuwe een kitten. Is nooit liefde geworden.

De tweede keer was makkelijk want de oude poes (groot geworden kitten) was gewend aan moeten delen en de kat die erbij kwam (volwassen asielkat), had respect. Is best goed gegaan. Nieuwe poes gaf oude poes wel eens een likje en oude poes wist dan niet wat haar overkwam.

Wat ik wel adviseer: voor de huidige poes is de nieuwe een indringer. Als de indringer dan ook nog eens alle aandacht krijgt, én de oude poes wordt gestraft als ze laat blijken dat ze pissig is (blazen of uithalen), gaat het mis met het wennen. Dus heel lief blijven voor de oude poes en niet gedrag dat heel begrijpelijk is, gaan afstraffen. Zij moeten onderling de rangorde gaan vaststellen en daar moet je als mens niet te veel tussen komen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:17:45 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126549292
Ja, ik zal de aandacht goed gaan verdelen en Poes III heel erg gaan bevestigen. Goede tip!

Ga het linkje ook nog even doorlezen. Bedankt voor jullie hulp zo ver!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:27:01 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126595180
Dit is hem trouwens!
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=280530

Vanaf vandaag voor ons 'gereserveerd', dus het moet wel gek lopen wil hij zaterdag niet bij ons komen wonen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Spellchecker donderdag 16 mei 2013 @ 19:44:58 #19
197773 crew  maily
pi_126596025
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is hem trouwens!
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=280530

Vanaf vandaag voor ons 'gereserveerd', dus het moet wel gek lopen wil hij zaterdag niet bij ons komen wonen.
Leuk hoor! en gelukkig een heel andere kleur, das wel zo makkelijk!
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:49:00 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126596242
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef maily het volgende:

[..]

Leuk hoor! en gelukkig een heel andere kleur, das wel zo makkelijk!
Ja :D

Ik had aanvankelijk een zwarte op het oog, maar dat leek me niet zo handig.

Mijn man heeft al eens uitgebreid met de kat lopen knuffelen in de steeg hier achter, terwijl die kat intussen naast mij op de bank lag.
:+

De buurkat is ook zwart.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Spellchecker donderdag 16 mei 2013 @ 19:49:38 #21
197773 crew  maily
pi_126596274
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja :D

Ik had aanvankelijk een zwarte op het oog, maar dat leek me niet zo handig.

Mijn man heeft al eens uitgebreid met de kat lopen knuffelen in de steeg hier achter, terwijl die kat intussen naast mij op de bank lag.
:+

De buurkat is ook zwart.
_O-
pi_126596674
Wat een leuk ventje ! Gefeliciteerd. Heb je al zonnebrandcrème in huis ?
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:02:37 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126597102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een leuk ventje ! Gefeliciteerd. Heb je al zonnebrandcrème in huis ?
:o Why?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:21:07 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126598121
Oeh ja. De witte oortjes moet je insmeren tegen de zon.

Hij is leuk, Lorenzo!
pi_126598135
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:o Why?
Ik denk dat je katten buiten mogen (je hebt het over een kat die in een steeg liep) en dan is het met witte katten oppassen voor verbranding. Er zit geen pigment in dat witte velletje en dat geeft vaak zonverbranding bij neus en oortjes waar de vacht het dunst is. Op termijn krijgen katten dan vaak kanker op die plekken.
Veel mensen houden daarom hun witte kat op het heetst van de dag uit de zon en/of smeren oortjes en neusje in met zonnebrandcrème.
Een kennis van me heeft momenteel een ex-zwerfpoes in de opvang (de moeder van mijn opvangkatjes Fera en Feline), zij is helemaal wit en heeft helaas plaveiselcelcarcinoom op haar oren.
pi_126600984
Duo penotti O+

Geen schildpadje meer in huis dus? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:14:31 #27
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126602206
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Duo penotti O+

Geen schildpadje meer in huis dus? :D
Nee. ;( De kans is gewoon iets groter dat het klikt met een katertje. PoesIII is daarbij nogal een portret en ik denk dat het huis te klein is als daar nog een schildpad-egootje bij komt.

Maar óóit...ja. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:16:37 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126602410
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ik denk dat je katten buiten mogen (je hebt het over een kat die in een steeg liep) en dan is het met witte katten oppassen voor verbranding. Er zit geen pigment in dat witte velletje en dat geeft vaak zonverbranding bij neus en oortjes waar de vacht het dunst is. Op termijn krijgen katten dan vaak kanker op die plekken.
Veel mensen houden daarom hun witte kat op het heetst van de dag uit de zon en/of smeren oortjes en neusje in met zonnebrandcrème.
Een kennis van me heeft momenteel een ex-zwerfpoes in de opvang (de moeder van mijn opvangkatjes Fera en Feline), zij is helemaal wit en heeft helaas plaveiselcelcarcinoom op haar oren.
Oh dat wist ik helemaal niet. :o Likken ze het niet onmiddellijk weg?

Onze zwarte kat heeft heel weinig haar tussen haar ogen en oren, zeg maar. Maar daar verbrandt ze niet, omdat ze geen witte kat is? Of moet ik die ook insmeren?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:17:35 #29
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126602509
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Oeh ja. De witte oortjes moet je insmeren tegen de zon.

Hij is leuk, Lorenzo!
We gaan hem geen Lorenzo noemen trouwens. :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_126609594
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
_O- Ben benieuwd wat zijn commentaar was toen hij thuis kwam _O-
Hebben jullie al wel een naam?
pi_126611047
Tja ik heb ze altijd zo bij elkaar gezet, mijn zwarte kater mag graag pesten dat corrigeer ik, maar voor de rest moeten ze het zelf uitzoeken.
Nu moet ik wel zeggen poesjes zijn vaak enorm vinnig, ik heb hier 1 poes lopen maar die heeft meer karakter dan de 4 katers bij elkaar
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:50:26 #32
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126611432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O- Ben benieuwd wat zijn commentaar was toen hij thuis kwam _O-
Hebben jullie al wel een naam?
Hij kwam helemaal vrolijk binnen met: Poes begint écht al aardig te ontdooien zeg! Ik kon net de hele tijd met haar knuffelen en paaien! En ze luistert ook al goed! Ze liep zo met me mee over de schutting. Goh, gaat de goede kant..... Eh... Oh.

Naam Lorenzo: ja wij dachten zelf aan Kater. Of waarschijnlijk Katertje. Omdat hij zo klein zou zijn. Wij zijn niet zo sterk in dat namengebeuren. De katten hebben altijd wel tig bijnamen hier, en het verschilt per dag. Huidige Poes heet Sloffertje, Boefertje, Boefke, Doerak en Mokje. Kleine greep.
Ik snap nooit zo goed hoe mensen zo consequent een naam kunnen volhouden. Er borrelt bij mij telkens weer wat anders op. Soms is ze een Maisie en soms is ze een Boekertje.

8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:59:09 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126612272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef LittleLady het volgende:
Tja ik heb ze altijd zo bij elkaar gezet, mijn zwarte kater mag graag pesten dat corrigeer ik, maar voor de rest moeten ze het zelf uitzoeken.
Nu moet ik wel zeggen poesjes zijn vaak enorm vinnig, ik heb hier 1 poes lopen maar die heeft meer karakter dan de 4 katers bij elkaar
Oh absoluut! poesjes zijn feeksjes!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_126612758
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dat wist ik helemaal niet. :o Likken ze het niet onmiddellijk weg?

Onze zwarte kat heeft heel weinig haar tussen haar ogen en oren, zeg maar. Maar daar verbrandt ze niet, omdat ze geen witte kat is? Of moet ik die ook insmeren?
Volgens mij zijn alle katten wat minder behaard tussen oren en ogen. Maar een zwarte (of andere gekleurde) kat zal een gepigmenteerde huid hebben op die plek (je kunt dat zien bij Sphynxen, die hebben geen haar maar vaak wel een kleurtje) en niet verbranden.

Ik heb zelf nog nooit een kat hoeven insmeren dus ik heb geen praktische ervaring. Op internet lees ik de tip om direct voor het eten in te smeren, dan is de kat afgeleid en gaat hij het insmeren ook associëren met iets leuks (hoera, eten !). Andere vormen van afleiding, bv spelen zou ook kunnen.
En volgens mij gebruiken de meeste mensen uit voorzorg ook een crème die niet giftig is voor katten.
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:10:47 #35
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126613216
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Volgens mij zijn alle katten wat minder behaard tussen oren en ogen. Maar een zwarte (of andere gekleurde) kat zal een gepigmenteerde huid hebben op die plek (je kunt dat zien bij Sphynxen, die hebben geen haar maar vaak wel een kleurtje) en niet verbranden.

Ik heb zelf nog nooit een kat hoeven insmeren dus ik heb geen praktische ervaring. Op internet lees ik de tip om direct voor het eten in te smeren, dan is de kat afgeleid en gaat hij het insmeren ook associëren met iets leuks (hoera, eten !). Andere vormen van afleiding, bv spelen zou ook kunnen.
En volgens mij gebruiken de meeste mensen uit voorzorg ook een crème die niet giftig is voor katten.
Ik moet me daar echt eens in verdiepen. Lijkt me inderdaad geen prettig spul om in hun maag te komen, dus het zal toch iets milds moeten zijn.

Wat betreft mijn zwarte kat: haar huid is daar wel heel blank, maar ik ga er maar vanuit dat het dan toch wel wat pigment zal bevatten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 00:52:31 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126618332
Hoe consequent een naam volhouden? Omdat het zo fantastisch werkt als je consequent bent! Onze kat spitst onmiddellijk de oren!

Naast haar naam, kent onze kat ook heel goed het woord 'brokjes'. Uiteraard altijd de daad bij het woord voegen. Eten is cruciaal, voor elk dier.

Voor het liefkozen met de stem wordt er natuurlijk wel lustig op los geïmproviseerd op het thema naam. Ook weer met vaak overweldigend succes, want kat draait zich op de stem alleen al van plezier op de rug!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 00:56:52 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126618433
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:52 schreef Lienekien het volgende:
Hoe consequent een naam volhouden? Omdat het zo fantastisch werkt als je consequent bent! Onze kat spitst onmiddellijk de oren!

Naast haar naam, kent onze kat ook heel goed het woord 'brokjes'. Uiteraard altijd de daad bij het woord voegen. Eten is cruciaal, voor elk dier.

Voor het liefkozen met de stem wordt er natuurlijk wel lustig op los geïmproviseerd op het thema naam. Ook weer met vaak overweldigend succes, want kat draait zich op de stem alleen al van plezier op de rug!
Maar mijn katten luisteren ook altijd heel goed eigenlijk. Naar mijn stem, geluidjes, hun bijnamen. We kletsen ze heel het huis door.
Het lukt mij gewoon niet om een naam vol te houden.
Vanavond heette ze Bokje. :P

Overigens is eten hier dan weer niet zo'n trigger. Onze zwerfkop snaait nooit meer, terwijl ze in den beginne ín de koelkast ging liggen als die open ging.
Ze eet af en toe een brok, maar hoeft niet eens meer natvoer, dat ze voor de lekker een theelepel per dag mag. Geen belangstelling meer voor. :?

[ Bericht 14% gewijzigd door Duderinnetje op 17-05-2013 01:34:15 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:00:23 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126618525
Dan zal ik het wel jong geleerd hebben!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:22:34 #39
104871 remlof
Europees federalist
pi_126618986
Als ik dronken ben noem ik Pixel per ongeluk wel eens Dotje en dan kijkt ze me echt heel vuil aan.
pi_126619046
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:22 schreef remlof het volgende:
Als ik dronken ben noem ik Pixel per ongeluk wel eens Dotje en dan kijkt ze me echt heel vuil aan.
En Dotje noem je nooit Pixel? ;(
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:35:04 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619158
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:22 schreef remlof het volgende:
Daar zou ik ook van uit mijn panty gaan. :{w
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:39:58 #42
104871 remlof
Europees federalist
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:41:50 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619248
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:39 schreef remlof het volgende:
Vrouwen :')
Drokne manenn O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:42:17 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619254
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

En Dotje noem je nooit Pixel? ;(
Ja ook, maar Dotje is een soort dom blondje dus die blijft me gewoon dom aankijken.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:42:56 #45
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619263
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Drokne manenn O+
Hoest met de wokda?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:51:54 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619376
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoest met de wokda?
Ik drik al een uur geen wokda meer, mesjeu remlov!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:53:53 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619394
Nou, hoe zelfs een topic in F&F kan verzanden in gelal, als remlof en Dude binnen zijn. :')

Vanaf zaterdag wel weer echt relevante posts hoor, als Lorenzo er is. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 01:57:11 #48
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619416
Lorenzo, mooie naam.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:01:32 #49
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619452
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:57 schreef remlof het volgende:
Lorenzo, mooie naam.
}:|

Met je 'Dotje'.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:05:50 #50
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619492
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

}:|

Met je 'Dotje'.
Hey, Pixel & Dot, don't u get it?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:14:10 #51
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_126619554
Over kattenamen gesproken, mijn voormalige kat Freddy wist ook heel goed de namen van andere katten. Zo was er een kat in de buurt met de naam Meneer Nelson... zodra ik die naam riep rende Freddy driftig naar het raam en keek boos rond waar dat beest was _O-.

Ook als hij in een negeer bui was werkte dat goed, expres niet kijken en met z'n staart zwaaien als ik hem riep, maar oh wee als ik "Nelson!" riep :D.

Ik hoop dat je poezebeesten snel aan elkaar wennen :).
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:16:56 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619577
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Hey, Pixel & Dot, don't u get it?
Yes I do! :(

But that doesn't make it any better than Lorenzo.

Oh well, it does. But I won't admit, so carry on.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:18:41 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619586
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Yes I do! :(

But that doesn't make it any better than Lorenzo.

Oh well, it does. But I won't admit, so carry on.
Ik zou 'm gewoon Lor noemen :P
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:19:21 #54
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619590
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:14 schreef Rabieluh het volgende:
Over kattenamen gesproken, mijn voormalige kat Freddy wist ook heel goed de namen van andere katten. Zo was er een kat in de buurt met de naam Meneer Nelson... zodra ik die naam riep rende Freddy driftig naar het raam en keek boos rond waar dat beest was _O-.

Ook als hij in een negeer bui was werkte dat goed, expres niet kijken en met z'n staart zwaaien als ik hem riep, maar oh wee als ik "Nelson!" riep :D.

Ik las neger-bui :o Moest echt even herlezen. Zat al helemaal in de Mandela-hoek.

Wel grappig dat jouw kat de buurtgenoten bij naam kende O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:20:47 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619599
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:14 schreef Rabieluh het volgende:

M'n lapje is ook zo, als ik de naam van die ander gewoon noem kijkt ze al de andere kant op :D
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:22:56 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619604
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zou 'm gewoon Lor noemen :P
PoesIII en Lor.

Ik weet het niet, met de gelijkwaardigheid tussen die twee.
Daar komen dan vast problemen van.

Chemistry-dingetje.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:25:26 #57
12172 Rabieluh
pi_126619615
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik las neger-bui :o Moest echt even herlezen. Zat al helemaal in de Mandela-hoek.

Wel grappig dat jouw kat de buurtgenoten bij naam kende O+
Het was wel een zwarte kat, dus negerbui klopt ergens ook wel.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:25:51 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619619
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

PoesIII en Lor.

Ik weet het niet, met de gelijkwaardigheid tussen die twee.
Daar komen dan vast problemen van.

Chemistry-dingetje.
Het hangt volgens mij echt van het karakter van de kat in kwestie af. Net als bij vrouwen eigenlijk :P
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:27:27 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619623
Pixel komt me nu ook gewoon naar bed lokken. De slet :D
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:27:35 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:25 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Het was wel een zwarte kat, dus negerbui klopt ergens ook wel.
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:28:49 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126619633
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:27 schreef remlof het volgende:
Pixel komt me nu ook gewoon naar bed lokken. De slet :D
Ja nou ik ga nu gewoon slapen, dus ajuus en dank voor je advuus. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:30:01 #62
104871 remlof
Europees federalist
pi_126619637
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja nou ik ga nu gewoon slapen, dus ajuus en dank voor je advuus. O+
Slaap lekker Dude.

Droom van Lorenzo :*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:33:15 #63
12172 Rabieluh
pi_126619651

Freddy _O_ Uiteraard de beste kat ooit.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:47:04 #64
104871 remlof
Europees federalist
  † In Memoriam † vrijdag 17 mei 2013 @ 08:13:38 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126620602
mijn ene kat luistert ook naar de naam van de andere.
dat is zo'n vreetzak dat ze bij het horen van de naam van de andere kat komt kijken of de andere kant iets te eten krijgt, wat zij niet zou willen missen
jaloers kreng O+
pi_126620686
Leuke foto's
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:34:35 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126623662
Freddy is wel cool zeg! _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 11:04:20 #68
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126668799
Veel plezier vandaag met ophalen, Dude :*

Heel erg tof beestje. Op de foto lijkt hij best groot, heel apart dat hij juist heel klein blijkt dan, wat kunnen foto's vertekenen he? Ik ben heel benieuwd naar je verhaal over vandaag!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:07:51 #69
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126676229
Ooohhhh, hij is leuk!! Heel klein, heel druk, maar ook heel aanhalig. Geeft kopjes met een aanloop en lag binnen een paar minuten al te rollebollen en zat even later vrolijk naar buiten te koekeloeren alsof hij hier al jaren de straat checkte.

PoesIII gromt en blaast, en daar heeft ze groot gelijk in. Dirk (werktitel) trekt zich er niet zo veel van aan.

Toen we bij het asiel aankwamen zat hij is de ren al keihard naar ons te mauwen. Toen stond voor mij al vast dat hij mee ging.

Ik had voor thuis een heel verantwoord scenario bedacht, maar uiteindelijk hebben we PoesIII meteen bij hem gelaten. Ze werd ook maar onrustig van wat ze aan de andere kant van de kamerdeur hoorde en rook.

Nu maar zien hoe het verder loopt. Aan Dirk zal het niet liggen, denk ik!

Overigens een prachtig, ruim en netjes opvangcentrum is het in Luinjeberd!

http://sdrv.ms/16v7SiD

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 18-05-2013 15:21:50 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:30:15 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126676901
^O^
Heeft Dirk de bak al gebruikt?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:56:31 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126677610

Nee, hij heeft er al wel in gestaan!
Wel heeft hij al aan een krabpaaltje gekrabt. Dus die is alvast afgevinkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:04:13 #72
104871 remlof
Europees federalist
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 17:56:08 #73
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126681486
Och wat een leukerd Dude! Hij ziet er erg op zijn gemak uit! Leuk! Ben heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen nu :Y Het klinkt erg goed.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:06:12 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126681827
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef senesta het volgende:
Och wat een leukerd Dude! Hij ziet er erg op zijn gemak uit! Leuk! Ben heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen nu :Y Het klinkt erg goed.
Ja Dirk is echt een relaxt gozertje!
Heeft al lopen spelen ook. Op dit moment kijk ik vanaf de bank naar twee katten die elkaar aanstaren. Dirk delft het onderspit, vrees ik. Poes III zal waarschijnlijk de broek aan hebben. Ik denk dat Dirkie zijn rol ook niet erg gaat bevechten, die vindt het wel best.

De poezen zijn in elk geval nieuwsgierig naar elkaar. Daar ben ik al heel blij mee. Ik ben een beetje bang geweest dat PoesIII in haar oude angstige rol zou terugvallen, waar we juist een jaar zo hard aan hebben gewerkt. Maar ze doet het knap! Wel blazen, maar ze trekt zich niet terug.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † zaterdag 18 mei 2013 @ 19:56:00 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126685924
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nee, hij heeft er al wel in gestaan!
Wel heeft hij al aan een krabpaaltje gekrabt. Dus die is alvast afgevinkt.
heeeej dirkie :W
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:37:51 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126687771
Dirk maakt inmiddels heuse slidings in de aanloop naar een kopje geven. :') :D

Echt vanaf de andere kant van de kamer en dan via een bochtje * Klabammm*
Beest moet vanavond koppijn hebben, zou je denken. :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_126687842
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirk maakt inmiddels heuse slidings in de aanloop naar een kopje geven. :') :D

Echt vanaf de andere kant van de kamer en dan via een bochtje * Klabammm*
Beest moet vanavond koppijn hebben, zou je denken. :o
Keiharde kopjes! O+ Die van mij komt keihard aanrennen en dan veegt ze heel voorzichtig met haar kin langs je hand :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:57:15 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126688922
Ook een plas gedaan op de bak *O*

Waar een mens al niet blij mee kan zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:58:11 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126688992
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Keiharde kopjes! O+ Die van mij komt keihard aanrennen en dan veegt ze heel voorzichtig met haar kin langs je hand :')
Haha! :D

Deze gaat echt in de remmen in de laatste centimeters, sjwoeffff boink.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 23:28:12 #80
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126747033
O+

Update? :@
  zondag 19 mei 2013 @ 23:38:27 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126747681
Nou, Dirk heeft al weten te ontsnappen (echtgenoot is er op sokken achteraan gerend en wist hem om de hoek bij de kladden te grijpen :o ) en PoesIII wil absoluut niets van Dirkje weten.

Ik hoop dat dat goedkomt, want we hoopten haar er juist een plezier mee te doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † zondag 19 mei 2013 @ 23:45:56 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126748118
het is dat 1 dude, wie weet hoe het er over een week voorstaat.
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 23:48:31 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126748241
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, Dirk heeft al weten te ontsnappen (echtgenoot is er op sokken achteraan gerend en wist hem om de hoek bij de kladden te grijpen :o ) en PoesIII wil absoluut niets van Dirkje weten.

Ik hoop dat dat goedkomt, want we hoopten haar er juist een plezier mee te doen.
:D Wat een boef!

Hier hebben ze een week naar elkaar geblazen ;) Toen legden ze zich erbij neer dat dat geen zin had en gingen ze elkaar eens nader bekijken :D Nu is het een hele leuke groep. Komt vast nog goed :* Je zou eventueel nog kunnen overwegen om een feliway stekker te gebruiken. Dat werkte hier altijd prima :Y
  maandag 20 mei 2013 @ 00:01:45 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126748972
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:48 schreef senesta het volgende:

[..]

:D Wat een boef!

Hier hebben ze een week naar elkaar geblazen ;) Toen legden ze zich erbij neer dat dat geen zin had en gingen ze elkaar eens nader bekijken :D Nu is het een hele leuke groep. Komt vast nog goed :* Je zou eventueel nog kunnen overwegen om een feliway stekker te gebruiken. Dat werkte hier altijd prima :Y
Ik weet dat ik geduld moet hebben inderdaad. Goed dat je het me nog even op het hart drukt.

Ik vind het gewoon zo naar voor mijn lieve meisjespoes dat ze er zo van baalt. Maar we moeten er inderdaad gewoon even doorheen en er is nu nog niets van te zeggen. Het is gelukkig ook niet zo dat ze vechten, het is echt blazen van een afstandje. Gewoon onzekerheid dus, van beide kanten. Eigenlijk heel logisch.

Die Feliway-stekker ga ik zeker kopen als dit zo te lang duurt. Gewoon te koop bij een dierenwinkel?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 mei 2013 @ 00:02:54 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126749029
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:45 schreef lady-wrb het volgende:
het is dat 1 dude, wie weet hoe het er over een week voorstaat.
Weet ik, je hebt gelijk.

Je hoopt dat ze elkaar meteen in de pootjes vallen, maar zo werkt dat niet natuurlijk. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † maandag 20 mei 2013 @ 00:06:20 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126749189
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Weet ik, je hebt gelijk.

Je hoopt dat ze elkaar meteen in de pootjes vallen, maar zo werkt dat niet natuurlijk. :P
haha nee, helaas.

bij mij duurde het welgeteld 1 dag voordat mijn 1 jarige poes het nieuwe kitten (letterlijk) omarmde.
maar dat is, denk ik, een uitzondering
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 00:09:39 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126749364
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik weet dat ik geduld moet hebben inderdaad. Goed dat je het me nog even op het hart drukt.

Ik vind het gewoon zo naar voor mijn lieve meisjespoes dat ze er zo van baalt. Maar we moeten er inderdaad gewoon even doorheen en er is nu nog niets van te zeggen. Het is gelukkig ook niet zo dat ze vechten, het is echt blazen van een afstandje. Gewoon onzekerheid dus, van beide kanten. Eigenlijk heel logisch.

Die Feliway-stekker ga ik zeker kopen als dit zo te lang duurt. Gewoon te koop bij een dierenwinkel?
Ja, volgens mij heeft elke dierenwinkel ze wel :Y En het is ook niet leuk. Vond ik ook niet. Maar het schijnt er echt meestal toch bij te horen.
  maandag 20 mei 2013 @ 00:11:45 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126749470
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:06 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

haha nee, helaas.

bij mij duurde het welgeteld 1 dag voordat mijn 1 jarige poes het nieuwe kitten (letterlijk) omarmde.
Misschien dat het met een kitten ook wel makkelijker gaat. Dat de oudere poes een natuurlijke overwicht voelt en niet onzeker is.

Anderzijds: onze dame is een kat met een zwerversverleden en we zijn ruim een jaar druk geweest om er een happy camper van te maken. Het is een illusie om te denken dat ze dit vlekkeloos accepteert. Waarschijnlijk had ze een kitten net zo spannend gevonden.

Ik ga geduld oefenen! Met Dirkje gaat het trouwens goed. Die speelt al en koekeloert lekker naar de vogeltjes buiten. One down, one to go dus, hier.

En we verbazen ons erover hoe enorm klein Dirkie is! Licht als een veertje en een gemiddeld konijn is groter, denk ik. Ik kan het zo lastig op de foto laten zien, hoe mini hij is.

Overigens kregen we van het asiel ook de tip om zijn oren in te smeren bij zonnig weer. Weet iemand van jullie welk merk ik daar het beste voor kan gebruiken? Zal ik kinderzonnebrand kopen? Ik kan me voorstellen dat het doorgaans een naar chemisch goedje is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Duderinnetje op 20-05-2013 00:18:06 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 mei 2013 @ 00:16:52 #89
244933 trovey
Nachtoele
pi_126749728
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:06 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

haha nee, helaas.

Valt wel mee is mijn ervaring, ligt helemaal aan het karakter van de aanwezig kat(ten). Hier is het nagenoeg altijd goed gegaan.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 20 mei 2013 @ 00:22:32 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126749997
Hij is wel enorm leuk hoor, die kleine Dirk. Drentelt op die teckelpootjes van hem almaar het hele huis door. Snuffeldesnuffel, aaitje halen, beetje spelen, brokjes eten, naar buiten koekeloeren en weer rondsnuffelen.

Ik hoop echt dat we hem over een maand niet hoeven terug te brengen. Dat is de termijn die we hebben. Nou ja, goed, terugbrengen kan altijd natuurlijk,maar dit asiel hanteert een proefperiode van vier weken.

Zou mijn hart toch wel breken. :'( Maar PoesIII gaat wél voor.

Maar goed, laat ik niet voorbarig zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 00:39:04 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126750796
Nee, precies! Positief denken Dude :*
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 00:55:14 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126751509

Dit was bij ons de eerste week :')

En dat was kort daarna, samen naar buiten kijken en zo ;)

Samen spelen..

Het komt echt vast goed :*
  maandag 20 mei 2013 @ 01:00:31 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126751750
Oh, dank senesta, dat geeft de burger moed! O+

Overigens kwam vlak na mijn 'klaagzang' Poes de huiskamer in lopen terwijl Dirkje gepaste afstand hield. Heel stoer van haar. Het lijkt erop dat ze wat aan zelfvertrouwen wint en de situatie iets meer naar haar hand wil zetten. Ik hoop het!

Jemig, mijn hele leven gooi ik katten bij elkaar zonder er een nacht van wakker te liggen en nu op mijn 41ste ben ik plots bang dat het helemaal verkeerd gaat. Er is iets te zeggen voor jeugdige onbezorgdheid. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 01:07:38 #94
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126752072
Jaah :D

Och ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik destijds zelf geen twijfels heb gehad hoor ;)
En ik denk inderdaad dat er bij volwassen katten ook wat meer tijd overheen gaat voor ze helemaal op hun gemak zijn met elkaar.

quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, dank senesta, dat geeft de burger moed! O+

Overigens kwam vlak na mijn 'klaagzang' Poes de huiskamer in lopen terwijl Dirkje gepaste afstand hield. Heel stoer van haar. Het lijkt erop dat ze wat aan zelfvertrouwen wint en de situatie iets meer naar haar hand wil zetten. Ik hoop het!

Jemig, mijn hele leven gooi ik katten bij elkaar zonder er een nacht van wakker te liggen en nu op mijn 41ste ben ik plots bang dat het helemaal verkeerd gaat. Er is iets te zeggen voor jeugdige onbezorgdheid. :+
Dat klinkt al goed O+
  maandag 20 mei 2013 @ 01:34:19 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126753025
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 01:37:02 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126753112
Och, de oortjes ook helemaal naar voren :D, ze is wel nieuwsgierig :D
En hij is inderdaad niet zo groot he? O+
pi_126756441
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens kregen we van het asiel ook de tip om zijn oren in te smeren bij zonnig weer. Weet iemand van jullie welk merk ik daar het beste voor kan gebruiken? Zal ik kinderzonnebrand kopen? Ik kan me voorstellen dat het doorgaans een naar chemisch goedje is.
Ik zal dat straks even vragen aan een vriendin, die is bezig met een studie dieren homeopathie. Zij zal vast wel iets niet chemisch weten. Ik kom erop terug.
  maandag 20 mei 2013 @ 11:33:21 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126758932
Dank kaatje!

Hij is echt mini senesta, want onze zwarte kat is al een kleintje en ze lijkt nu ineens zo groot. :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_126759123
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die stoel! O+

Oh, en de kitties zijn ook heul lief natuurlijk :D
  maandag 20 mei 2013 @ 11:45:58 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_126759331