Wow, je weet zeker dat het hem wel is? Inderdaad sterk vermagerd!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Na exact 1 maand is Simba weer terugWel sterk vermagerd, zie onderste foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T lijkt wel een andere kat! Kwam die zomaar ineens weer aanlopen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig dat hij weer terug is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
T lijkt wel een andere kat! Kwam die zomaar ineens weer aanlopen?
Waar heb je hem dan teruggevonden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet witquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:44 schreef senesta het volgende:
Wat een leukerd! Lekker nieuwsgierig en ondernemend
Witte kittens zijn wel vaker (eenzijdig) doof of slechthorend he? Of heeft hij een beartest gehad?
Ragdollquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef Dragonberry het volgende:
Oh leuk, die is echt fluffy![]()
De kleur is nog niet zo duidelijk helaas, maar dat zal nog wel gaan door kleuren denk ik. Wat voor ras is hij?
oh wat een schatjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:45 schreef Holyme het volgende:
Wat een leukerds, en hele mooie foto's Ren en Dragonberry!En Flynn met z'n zwarte vachtje is natuurlijk wat lastiger te fotograferen, maar dat is toch goed gelukt, die ligt er heerlijk bij
![]()
Hier wat foto's van 2 vd 4 opvangertjes die ik nu heb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:45 schreef Holyme het volgende:
Wat een leukerds, en hele mooie foto's Ren en Dragonberry!En Flynn met z'n zwarte vachtje is natuurlijk wat lastiger te fotograferen, maar dat is toch goed gelukt, die ligt er heerlijk bij
![]()
Hier wat foto's van 2 vd 4 opvangertjes die ik nu heb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]wat een beauty's! En wat knap dat je als opvangadres werkt, ik zou alle beestjes houden, daarom zegt mn man ook echt nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |