quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Thanks. Ik zat even rond te kijken, ik wil in Mei lage All Stars kopen. Ik zat aan simpele zwarte te denken *past overal bij* maar deze zijn ook leuk maar heb ik gevonden op de officiële site, kan ik hier nergens kopen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke schoentjes Ama...
Ed hardy heeft ook hele mooie schoenen vindt dar ook een beetje bij jou passen hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Ik zat even rond te kijken, ik wil in Mei lage All Stars kopen. Ik zat aan simpele zwarte te denken *past overal bij* maar deze zijn ook leuk maar heb ik gevonden op de officiële site, kan ik hier nergens kopen denk ik
Ja maar ik wil All Starsquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Ed hardy heeft ook hele mooie schoenen vindt dar ook een beetje bij jou passen haha
Ik zou ze wel gaaf vinden in een andere kleur hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dit ziet er stom uit
Ik vind het te. 2 flapjes vind ik wel geinigquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zou ze wel gaaf vinden in een andere kleur hoor
i see what you did therequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het te. 2 flapjes vind ik wel geinig
Goed & daar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Sup ama?
Nice he, wacht maar tot je ze aandoet
Hier is alles ook goed, straks naar sportschoolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed & daar?
Ik wil ook nieuwe schoenen maar ik weet niet waar ik ze kan kopenHeb hele leuke gezien (zie eerder in dit topic en FB)
Ik heb al online gekeken wat al die winkels hebben haha, nergens hebben ze de speciale All Starsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier is alles ook goed, straks naar sportschool
In centrum is er toch een winkel die alleen maar sneakers etc etc verkoopt, kijk anders daar.
Bedoel bij king of sneakersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al online gekeken wat al die winkels hebben haha, nergens hebben ze de speciale All StarsAls ik deze niet kan vinden neem ik wel weer simpele zwarte
Oh hihi. King of Sneakers, zal eens googlen. Thanksquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Bedoel bij king of sneakersMisschien kunnen ze m voor je bestellen.
Slecht ama, heel slecht. Ik woon niet in emmen maar ken de winkelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hihi. King of Sneakers, zal eens googlen. Thanks
Ik kocht altijd mijn sneakers bij de London Modequote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Slecht ama, heel slecht. Ik woon niet in emmen maar ken de winkel
Nu hoeft dat niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kocht altijd mijn sneakers bij de London ModeOf in een andere stad hihi
Sowieso ben ik niet meer trouw aan Vans sneakers dus kan ze nu overal wel kopenquote:
Klinkt ook best wel misselijkmakend jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wijze les van de dag : Een pot Nesquick leeg lepelen als je stoned bent is geen goed idee,
Mijn buik kon het niet aan.
Ha ik dacht eens proeven hoe dat zo smaakt,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt ook best wel misselijkmakend ja
Hahaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha ik dacht eens proeven hoe dat zo smaakt,
Was best lekker toen vijf lepels en een joint verder was het mis.
Was goed mis, Kreeg er een bloedneus witte kop en schuddende ledematen bij kado,quote:
Bloedneus?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was goed mis, Kreeg er een bloedneus witte kop en schuddende ledematen bij kado,
Nog blij dat ik niet out ging.
Eerder twee grote proppen bloed die uit mijn neus kwamen.quote:
Nee Ama dat mislukt niet.....ik geloof in je dat jij een lekkah eitje kan bakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo broodjes ei maken, kijken hoe hard dat mislukt
Bij mij kan alles qua eten mislukken![]()
Let's hope so. Wou net al beginnen maar er is iemand bezig met koken, wacht wel evenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee Ama dat mislukt niet.....ik geloof in je dat jij een lekkah eitje kan bakken
Ik hou van witte gympen....ik draag ze voor de sier/showquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf lelijkDe witte worden snel vies, daarom zwart. M.a.w. jij word ook snel vies
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgen. Vrouw gaat bij iemand logeren en heb ik het huis de hele avond/nacht voor mezelf.
Hahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga mango's halen en me flink naar de kloten smoken.
Wel stom dat je buiten moet staanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Relax muziekje erbij aan en lekker lui in de stoel hangen
Klopt, echter zou ik sowieso niet binnen roken, ook als ik hier alleen in huis zou wonen. Sigarettenrook is slecht voor apparatuur, maakt de muren geel en stinkt. Aangezien ik niet heel erg veel rook doe ik het die ene keer wel buiten. Kan nu in ieder geval op het dakterras staan.quote:
Op het dakterras is wel nicequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, echter zou ik sowieso niet binnen roken, ook als ik hier alleen in huis zou wonen. Sigarettenrook is slecht voor apparatuur, maakt de muren geel en stinkt. Aangezien ik niet heel erg veel rook doe ik het die ene keer wel buiten. Kan nu in ieder geval op het dakterras staan.
Jup, is prima te doenquote:
Welke?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb weer de lekkerste chips die er bestaat
Oh ok, dan valt het wel mee maar wit zou ik zelf niet kiezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik hou van witte gympen....ik draag ze voor de sier/show
wat is M.A.W dan?
Hmm, ken ik niet. Ik ben gek op 'The Oven' van Lays.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Intense Sour Cream & Onion van de Albert Heijn![]()
Oven Baked bedoel je? Zag laatst bij jouw ook Lays Sensations in die zoet scherpe smaak. Die is echt heerlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, ken ik niet. Ik ben gek op 'The Oven' van Lays.
Die iddquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oven Baked bedoel je? Zag laatst bij jouw ook Lays Sensations in die zoet scherpe smaak. Die is echt heerlijk
Die is lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Die iddSensations ligt hier idd ook vaak, ben gek op pittige chips
Ik vat hem al....echt een slome somsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ok, dan valt het wel mee maar wit zou ik zelf niet kiezen.
Met andere woorden
* Viro zoekt schuilkelder op
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Witte schoenen overleven het niet lang bij mij
haha bij mij wel heur...ik heb een wit gummetje ook om de vlekjes weg tehalen lolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Witte schoenen overleven het niet lang bij mij
Hahaha echt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik vat hem al....echt een slome soms
[..]
[..]
haha bij mij wel heur...ik heb een wit gummetje ook om de vlekjes weg tehalen lol
Sweet & Spicy.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha ja maar weet niet meer hoe die heet
Hahaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja echt waar...voor al mijn witte gympen/sneakerz...hou van witte gympen
Excuus, die groene heet: Mexican peppers & Creamquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Dacht iets met Mexican. Die groene zak
Ja diequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Excuus, die groene heet: Mexican peppers & Cream
Whahaha slowpokequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik vat hem al....echt een slome soms
[..]
[..]
haha bij mij wel heur...ik heb een wit gummetje ook om de vlekjes weg tehalen lol
Je bent toch altijd wazig?! Wel knap dat je veel tijd in onderhoud van witte schoenen steekt. Ik zou het niet eens proberenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
heb 6 tequlia op...en voel me een beetje op een wazige level...
maar witte schoenen zijn
Klopt maar nu is ander soort wazig.....dwaas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent toch altijd wazig?! Wel knap dat je veel tijd in onderhoud van witte schoenen steekt. Ik zou het niet eens proberen
Doritos is sowieso bazenchipsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh die zijn nice jazelfs zonder dip goed te doen!
Pringles vind ik niet zo boeiend, meestal niet zo erg heet. Wij hebben deze uit een tokoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze had Pringles een tijd in Duitsland in het assortiment:
[ afbeelding ]
Helaas al een tijd niet meer verkrijgbaar. Deze is naar mijn beste weten de meest hete chips die Pringles in het assortiment heeft gehad.
Oh echt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Klopt maar nu is ander soort wazig.....dwaas.
ben zuinig op mijn dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Majin vegetaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Hork je nieuwe UI is baas
Ik weet alleen niet wie het isMijn vriend vind Dragonball ook helemaal geweldig
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh echt?
Uhuh zeg dat nog een keer maar dit keer met meer overtuigingwitte sneakers ben ik echt zuinig op....ALLEEN WITTE....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het eigenlijk ook wel moeten weten maar ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Foei, ga je schamenIeder man van 20 of ouder kent alle dragonball z personages.
Ik geloof je, niet boos worden channiepanniequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
witte sneakers ben ik echt zuinig op....ALLEEN WITTE....
Je bent een vrouw dus is het je vergeven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk ook wel moeten weten maar ik weet het niet meer
Ik wist wel dat het Vegeta was. Was gewoon een tip voor Ama.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Foei, ga je schamenIeder man van 20 of ouder kent alle dragonball z personages.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus is het je vergeven.
Nee het is niet vegeta maar majin vegeta. En ik lees alleen maar smoesjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het Vegeta was. Was gewoon een tip voor Ama.
Details, details.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee het is niet vegeta maar majin vegeta. En ik lees alleen maar smoesjes
Dragonball z isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef Amarantha het volgende:
Viro is op zijn Dragonball teentjes getrapt
Hihiquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dragonball z isen als ik DBZ tenen had waren mijn vijanden allang weg gevaagd van de aardbodem.
hahha nee joh moet hard lachen hier...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik geloof je, niet boos worden channiepannie
Je kan best overtuigend zijn als je boos typtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahha nee joh moet hard lachen hier...
Mijn vrouw kennende maak ik het waarschijnlijk alleen maar erger als ik dat zegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:27 schreef Viro het volgende:
En probeer maar eens weg te komen met "details, details" als je vrouw/vriendin boos is.
ik dacht dat je mij toch wel een bietje kende jonguhhh....ik ben zelden tot nie boos niequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan best overtuigend zijn als je boos typt
Chillen met onsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:31 schreef Channie83 het volgende:
zit in 2strijd.......of een verdieping omhoog...een lekkere warme douche nemen....of nog een joint draaien....of daarna......wil ook de computer uit doen of echt gewoon te gaan chillen met mezelf
Snap ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn vrouw kennende maak ik het waarschijnlijk alleen maar erger als ik dat zeg
Ik ben vrij aangeschoten ook...zit nog in mijn kleren.....ik wil beetje te veel nu hahaha....wil douchen/of in bad/wat bunkeren in de keuken/in bed liggen met een horror film.....of gewoon in alle stilte mijn joint roken...wat owww wattttquote:
weet je hoe dat gaat?quote:
Ik dacht helemaal niet aan dildo's en vibrator'squote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
weet je hoe dat gaat?
relaxe wazige muziek op......wierrookje erbij,liggend op mijn ow zo relaxe bank...dikke tjoepie erbij....
niks met een dildo/vibo hoor.......dat zijn andere momenten
ow echt niet....dan ligt het aan mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niet aan dildo's en vibrator's
Nee, dat zou je nooit doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, ik bespeur een sarcastische ondertoonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ow echt niet....dan ligt het aan mij
hahahaha dat klopt nog echt ook zeg....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, ik bespeur een sarcastische ondertoon
Idd. Jakkie bah.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso denken aan dingen zoals seksBrrrrrrr
Je weet het nooit met russenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij toch wel een bietje kende jonguhhh....ik ben zelden tot nie boos nie
Nice.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Volgende maand zie ik Channie in het echt. Tjoepie roken samen (en Groningen een beetje onveilig maken)
Groningen is wel heel gezellig ook he Ama....en we gaan een foto makenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Volgende maand zie ik Channie in het echt. Tjoepie roken samen (en Groningen een beetje onveilig maken)
Foto? Ik zie er niet uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Groningen is wel heel gezellig ook he Ama....en we gaan een foto maken
Photoshop.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto? Ik zie er niet uitHopelijk zijn mijn pukkels tegen die tijd wat minder haha
Jawellll wat een onzin Amalientje appelsientje.....weet je wat je aan je dokter kan vragen Differin Gelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto? Ik zie er niet uitHopelijk zijn mijn pukkels tegen die tijd wat minder haha
Ik moet 27 maart sowieso naar de assistent, ik ga ook even proberen of ik rond die tijd bij de dokter terecht kan. Straks heb ik kanker ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jawellll wat een onzin Amalientje appelsientje.....weet je wat je aan je dokter kan vragen Differin Gel
dat is op mijn verjaardag.....neeee man gek wijf met je kanker hahaha...als het ontstekingen zijn dan is dat spul erg goed...wat eet je dan allemaal?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet 27 maart sowieso naar de assistent, ik ga ook even proberen of ik rond die tijd bij de dokter terecht kan. Straks heb ik kanker ofzoVast niet maar ik moet echt een antibiotica kuur om ontstekingen uit mijn lijf weg te halen
Ongezondquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
dat is op mijn verjaardag.....neeee man gek wijf met je kanker hahaha...als het ontstekingen zijn dan is dat spul erg goed...wat eet je dan allemaal?
Vooral chocolade en sauzen zijn problemenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OngezondDaar ligt het ook zeker wel aan. Ik ga ook proberen gezonder te eten en drinken. Maar ik moet sowieso antibiotica om het weg te krijgen en dan gezonder leven/eten om het weg te houden
dat zal een goed begin zijn....moet het van binnenuit dan genezen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OngezondDaar ligt het ook zeker wel aan. Ik ga ook proberen gezonder te eten en drinken. Maar ik moet sowieso antibiotica om het weg te krijgen en dan gezonder leven/eten om het weg te houden
Ja.. We hebben het hier niet over een onschuldig pukkeltje he..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef Channie83 het volgende:
dat zal een goed begin zijn....moet het van binnenuit dan genezen?
Chocolade eet ik niet eens overdreven vaak. Vooral chips en cola 's avonds. Dat is de boosdoener bij mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef klawie het volgende:
Vooral chocolade en sauzen zijn problemen
Heel leuk dat er weer leven is hier morgen nl keihard weer blowen
Je zou de cola kunnen vervangen voor vruchtensap. Ik vind dat erg lekker wegdrinken als ik stoned ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso volgende week geld en dan ga ik even spullen halen om wat aan mijn conditie enz te doen (springtouw, hardloopschoenen). Dan is het ook motiverender om de chips enz te laten staan
[..]
Ja.. We hebben het hier niet over een onschuldig pukkeltje he..
[..]
Chocolade eet ik niet eens overdreven vaak. Vooral chips en cola 's avonds. Dat is de boosdoener bij mij
Ja ik moet even kijken naar drinken waar niet tot zeer weinig suiker in zit. Misschien een achterlijke vraag maar werkt zoetstof net als suiker op je lichaam? Ik weet dat pukkels suiker echt heerlijk vinden. Is dat met zoetstof ook zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Je zou de cola kunnen vervangen voor vruchtensap. Ik vind dat erg lekker wegdrinken als ik stoned ben.
Als je maar weet dat ik je accepteer zoals je bent...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso volgende week geld en dan ga ik even spullen halen om wat aan mijn conditie enz te doen (springtouw, hardloopschoenen). Dan is het ook motiverender om de chips enz te laten staan
[..]
Ja.. We hebben het hier niet over een onschuldig pukkeltje he..
[..]
Chocolade eet ik niet eens overdreven vaak. Vooral chips en cola 's avonds. Dat is de boosdoener bij mij
Goede keuzequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik je accepteer zoals je bent...
ik heb een keuze kunnen maken dames en heren...ik ga in bad liggen met een tjoepie en een boek...
ik wens jullie alle een prettige voortzetting en een fijne nacht....xxxxxxxxxxxxxxx
Poe, ik heb geen idee of zoetstof dezelfde werking heeft als suiker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet even kijken naar drinken waar niet tot zeer weinig suiker in zit. Misschien een achterlijke vraag maar werkt zoetstof net als suiker op je lichaam? Ik weet dat pukkels suiker echt heerlijk vinden. Is dat met zoetstof ook zo?
Ik hoop dat iemand hier me daar het antwoord op kan gevenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Poe, ik heb geen idee of zoetstof dezelfde werking heeft als suiker.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:18 schreef Zaktabak het volgende:
Met je meis op bed liggen met een jointje en wat praten over de zin des levends. Maar uiteindelijk te stoned zijn om eigenlijk door de praten en elkaar zachtjes beginnen te knuffelen en in een lange diepe slaap vallen tot de volgende dag, waar er een warm lente zonnetje schijnt en je weer samen ligt te baden in je bed.
Ik wou dat ik dat samen met mijn vrouw kon doen. Ze heeft echter iets tegen wiet en de effecten die daardoor optreden, het is mij niet duidelijk waarom. Hetzelfde geldt voor bondage, maar dat heeft met haar verleden te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:18 schreef Zaktabak het volgende:
Met je meis op bed liggen met een jointje en wat praten over de zin des levends. Maar uiteindelijk te stoned zijn om eigenlijk door de praten en elkaar zachtjes beginnen te knuffelen en in een lange diepe slaap vallen tot de volgende dag, waar er een warm lente zonnetje schijnt en je weer samen ligt te baden in je bed.
Veel water drinken, ook magere melk. Als ontbijt en lunch magere yoghurt met meergranen muesli/vruchten muesli. Bv. pasta met broccoli eten als avondeten. Als je daarna nog trek krijgt een volkoren boterham/magere kwark eten. Dan raak je snel alle suikers en vet weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet even kijken naar drinken waar niet tot zeer weinig suiker in zit. Misschien een achterlijke vraag maar werkt zoetstof net als suiker op je lichaam? Ik weet dat pukkels suiker echt heerlijk vinden. Is dat met zoetstof ook zo?
Bondage is een fetisj en dat is geheel persoonlijk. Wel kut voor je dat je vrouw daar niet in mee wilt gaan, maar niks aan te doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat samen met mijn vrouw kon doen. Ze heeft echter iets tegen wiet en de effecten die daardoor optreden, het is mij niet duidelijk waarom. Hetzelfde geldt voor bondage, maar dat heeft met haar verleden te maken.
Bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Veel water drinken, ook magere melk. Als ontbijt en lunch magere yoghurt met meergranen muesli/vruchten muesli. Bv. pasta met broccoli eten als avondeten. Als je daarna nog trek krijgt een volkoren boterham/magere kwark eten. Dan raak je snel alle suikers en vet weg.
Ik heb mijn vrouw op het werk leren kennen, ik kwam er helaas pas laat achter dat ze het niet met mij wou doen. De relatie was toen ik daar achter kwam al zo ver gevorderd dat het voor mij geen reden meer was om de relatie op te geven, we passen op veel andere punten prima bij elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bondage is een fetisj en dat is geheel persoonlijk. Wel kut voor je dat je vrouw daar niet in mee wilt gaan, maar niks aan te doen.
Maar wiet roken en daarbij ontspannen is gewoon een teken van vrijheid.
Het aangereken krijgen van een jointje binnen "huiselijke kring" (dus ook rond een vuurkorf of ontspannen in het park in een kring) is een internationaal gebaar.
"We mogen je, doe chill en ontspan mee".
Jammer dat er nog steeds mensen tegen die vrijheid zijn terwijl ze het zelf toch niet gebruiken. Zelfde als tegen het homohuwelijk zijn als hetero. Wat boeit jouw dat als 2 mensen van hetzelfde geslacht willen trouwen?
Zoiets vroeg ik mij dus ook al af.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Maar ze vind het niet erg dat jij blowt?
Eigenlijk wel maar ze weet dat ze me het niet kan verbieden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Maar ze vind het niet erg dat jij blowt?
Dat is waarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ze weet dat ze me het niet kan verbieden.
Netals anaalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ze weet dat ze me het niet kan verbieden.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan ze me zeker wel verbieden aangezien ze daar lichamelijk bij betrokken is.
Dientje12 is jouw vrouw?quote:
Beste meneer Trollscience,quote:
als je vlak voor de seks chips hebt gegeten is oraalanale-bevrediging gevaarlijk omdat er bacteriën in kleine wondjes op de lip kunnen komenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beste meneer Trollscience,
Hierbij wil u mededelen dat uw spelling onjuist is.
Met vriendelijke groet
Succes met je infecties.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je vlak voor de seks chips hebt gegeten is oraalanale-bevrediging gevaarlijk omdat er bacteriën in kleine wondjes op de lip kunnen komen
Ik heb ook een mango klaarliggen voor straks. Zo maar ff gaan schillen en oppeuzelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Viro het volgende:
Home made shoarma als avondeten wasNu mango als toetje eten, daarna een dikke joint draaien en roken. Als vreetkickvoedsel heb fruitsalade van banaan, appel en druiven klaar staan
Gezienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:34 schreef Channie83 het volgende:
Ama ik heb wel wat goede tips voor je....ik drop het prive ...doe ik straks voor je
welke?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Zo'n grappige/leuke serie aan het kijken
En? Was het leuk?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:15 schreef Channie83 het volgende:
Ik ben vandaag naar de kerk geweest met mijn zusjes....
Tja wat zal ik zeggen....het is een ervaring rijker...mijn zusjes gaan elke zondag en mijn neefjes en nichtjes die zeurde eigenlijk al maanden.....dus vandaag heb ik er aan toegeven...Het viel eigenlijk reuze mee...had echt slaapverwekkende liedjes verwacht maar het ging er swingend aan toe.quote:
death grips, flikkerquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
What. Ik heb ineens weer een full abonnement. Ik denk dat bondage hier achter zitThanks!
Zo niet wie dan wel?
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:14 schreef Trollscience het volgende:
pure gedraaid van white rhino vijf minuten geleden, in een keer opgerookt en ik kan nu al zeggen dat ik nog nooit in mijn leven zo ongelooflijk stoned ben geweest. dit is heftiger dan de eerste keer ooit
Puur is zo heerlijk, en orgastisch i.c.m. mangoquote:Op zondag 16 maart 2014 22:14 schreef Trollscience het volgende:
pure gedraaid van white rhino vijf minuten geleden, in een keer opgerookt en ik kan nu al zeggen dat ik nog nooit in mijn leven zo ongelooflijk stoned ben geweest. dit is heftiger dan de eerste keer ooit
Wat een baas is het ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/231707 Tering wat veel topics weer de afgelopen paar dagen
hahaha weet ik het......enneee valt reuze mee...ben normaalquote:Op zondag 16 maart 2014 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Zo'n lekkere chick als jij wil hij maar al te graag over.
Je bent imo echt wel bovengemiddeld (qua uiterlijk), qua persoonlijkheid kan ik je niet beoordelen aangezien ik je nog nooit in het echt gezien heb.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha weet ik het......enneee valt reuze mee...ben normaal
Ik zie mezelf echt niet zo....persoonlijkheid zit wel snorquote:Op zondag 16 maart 2014 23:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent imo echt wel bovengemiddeld (qua uiterlijk), qua persoonlijkheid kan ik je niet beoordelen aangezien ik je nog nooit in het echt gezien heb.
altijd handig ja pinautomaat....dat moeten alle shops eigenlijk hebben....dat is wel leuk en grappigquote:Op zondag 16 maart 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Jep. Je kan er ook pinnen, dat is wel handig. En je hebt zo'n apparaat, stop je 2 euro in en dan komt er zo'n plastic bolletje uit met een top wiet erin
Zo te lezen wel een leuke shopquote:Op zondag 16 maart 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Jep. Je kan er ook pinnen, dat is wel handig. En je hebt zo'n apparaat, stop je 2 euro in en dan komt er zo'n plastic bolletje uit met een top wiet erin
Misschien samen een keer gaan? Kunnen zo heenrijden met mijn auto.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, ook meerdere prijzen gewonnen met hun wiet
Ja kan welquote:Op zondag 16 maart 2014 23:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien samen een keer gaan? Kunnen zo heenrijden met mijn auto.
Net ff op maps gekeken. Emmen is er ongeveer net zo ver vanaf als Assen zag ik. Qua afstand is het prima te doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan welJe weet waar Dedemsvaart ligt?
Primaquote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Net ff op maps gekeken. Emmen is er ongeveer net zo ver vanaf als Assen zag ik. Qua afstand is het prima te doen.
Gezelligquote:
Ruime keuze ja, maar de shop zelf... Je kan er niet fijn zitten tenzij je de bank hebt. Anders zit je de heletijd op zo'n harde kruk tegen de muur aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Zaterdag ga ik naar een super chille shop![]()
Far Out in Dedemsvaart. Zulke goede wiet en zoveel keus
Oh? Je hebt ook gewoon een eettafel waar je goed kan zittenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ruime keuze ja, maar de shop zelf... Je kan er niet fijn zitten tenzij je de bank hebt. Anders zit je de heletijd op zo'n harde kruk tegen de muur aan.
Meer een 'erin en eruit' shop.
Ga dan maar eens langs bij Happy Days in Hengeloquote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh? Je hebt ook gewoon een eettafel waar je goed kan zittenEn meestal zit ik op die bank haha. Dit is de enige shop waar ik nog wel eens zit
Ik was al wakker maar zat in de treinquote:Op maandag 17 maart 2014 08:56 schreef Channie83 het volgende:
Goeiemorgennnn ...wie is er al wakkerrrr.....nest uit komen hup hup
ik was ook vroeg uit mijn bed gebeld door mijn zusje...of ik mijn neefjes en nichtjes naar school wilde brengen......echt een goeiemorgen was dat voor mijquote:Op maandag 17 maart 2014 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was al wakker maar zat in de trein
Goed bezig.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:28 schreef Amarantha het volgende:
Jointje draaienNet weer eten uitgedeeld
Kijk ze.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
En Raising Hope verder kijkenGeniale serie
quote:
Lekker danquote:Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja zusjelief had me om 6:30 uit bed gebeld...huistelefoon ging.....pfffffffffff
Jep, Vrijdag al. Zat in een enorme luidspreker verstopt, 2 mannen dat ding naar buiten getildquote:
Haha, gekke katquote:Op maandag 17 maart 2014 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, Vrijdag al. Zat in een enorme luidspreker verstopt, 2 mannen dat ding naar buiten getildWouden ze hem losschroeven maar zat te goed vast. Uiteindelijk is hij na een uur vanzelf eruit gekomen. Zie hem wel elke keer rond het pand lopen, vrees dat hij op een dag wel weer binnen staat
Ik denk dat het een zwerfkat isquote:Op maandag 17 maart 2014 13:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Haha, gekke katHoop dat zijn/haar baasje zich snel meld bij jullie.
Hij heeft al een paar keer de kans gehad maar heeft die niet gedaan. Denk dat hij het misschien best wel als onprettig heeft ervarenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is vervelend, nu jullie hem/haar gevoed hebben zal die terug blijven komen.
Oh dat is al helemaal vervelend. Arme kat, mja daar zitten jullie ook niet op te wachten.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer de kans gehad maar heeft die niet gedaan. Denk dat hij het misschien best wel als onprettig heeft ervaren
We willen hem best adopteren met een paar mensenquote:Op maandag 17 maart 2014 15:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat is al helemaal vervelend. Arme kat, mja daar zitten jullie ook niet op te wachten.
Kijk eindelijk verstandig. Veel keuze en altijd goede wiet.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Zaterdag ga ik naar een super chille shop![]()
Far Out in Dedemsvaart. Zulke goede wiet en zoveel keus
Meh, geen beste ervaringen daar. De haze en bubblegum is opzich wel goed maar ik stoor me aan het feit dat ze niet consequent zijn met de hoeveelheden. Ene dag is 25 euro haze meer dan 2 dagen erna. Rara.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:27 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ga dan maar eens langs bij Happy Days in Hengelo![]()
Kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 18:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk eindelijk verstandig. Veel keuze en altijd goede wiet.![]()
Mijn vaste shop.
[..]
Meh, geen beste ervaringen daar. De haze en bubblegum is opzich wel goed maar ik stoor me aan het feit dat ze niet consequent zijn met de hoeveelheden. Ene dag is 25 euro haze meer dan 2 dagen erna. Rara.
Gelukkig is er de Rokkade en een blowkroeg naast de happy.quote:
St. Louis, vroeger sneaky minderjarig toch je jointjes kunnen blazenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig is er de Rokkade en een blowkroeg naast de happy.
quote:
dat moet ik nog altijd proberenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Puur is zo heerlijk, en orgastisch i.c.m. mango
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |