detailsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:40 schreef Gridlok het volgende:
Betere helft ligt op bed, tijd voor fok. [ afbeelding ]
Doet hij wel vaker.quote:
minstens 1x per maandquote:
Hij kan er niet meer tegen?quote:
Haha jelly ;Dquote:
Je staat verbaasd dat dat word gedeeld?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:15 schreef Yiha het volgende:
[..]
dat deel je toch niet op FOK! man
(wrs verzonnen, maar toch)
Ja weet ik wel, praktisch heel internet staat vol met dit soort ongeinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je staat verbaasd dat dat word gedeeld?kijk wat er nog meer word gedeeld...
Dat verzonnen of niet laat ik even in het midden.
je bent zelf ongeinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:22 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, praktisch heel internet staat vol met dit soort ongein
Die kat is ook wel moddervet en dat jong nogal een bieber ectoquote:
Holy shitquote:
Nee maar hij komt toch wel terug voor meerquote:
Que si que no?quote:
gewoon 4x fritz ofso :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kat is ook wel moddervet en dat jong nogal een bieber ecto
pisc van fritzquote:
Nee is mie presjus :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is mie presjus :SAwwwwwww ojaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al eerder gezien.
Gefeliciteerd btw!!![]()
en werkse!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
hij is er alweerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
Maar vrees niet, het was een vervroegde 1 aprilgrap van ons aller Braddie.
[..]
Nee is mie presjus :SOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gefeliciteerd? Ben je jarig
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Dat zegt ze toch.. "tevens ben ik jarig..." ;>quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omg![]()
En gefeliciteerd? Ben je jarig
Oh al mijn aandacht ging naar de fotoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch.. "tevens ben ik jarig..." ;>
Die is ook bijzonder liefquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh al mijn aandacht ging naar de foto![]()
Gefeliciteerd Vas
Daaromquote:
[..]
Nee is mie presjus :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
,
.
#msntyde
[..]
Nee is mie presjus :SGefeliciteerd stinkerd, ik kwam je achternaam tegen in het lokaalreserverings boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Is ook wel een redelijk voorkomende achternaamquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gefeliciteerd stinkerd, ik kwam je achternaam tegen in het lokaalreserverings boek
Moet ze toch zelf weten joh, maakt jou dat uit. Lekker latenquote:
Van iemand die continu hamert op dat ik zgn dik ben had ik dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet ze toch zelf weten joh, maakt jou dat uit. Lekker laten
Alleen was ze volgens mij al lang gestopt.
Nou,. ja ... je gaf zelf altijd aan dik te zijn. Dus niet heel gek dan toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van iemand die continu hamert op dat ik zgn dik ben had ik dit niet verwacht.
En eigk boeit het mij niet zo dat ze blowt.
doei braddiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ga je nu verdomme normaal doen??![]()
Dat trek ik niet. Doei.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ga je nu verdomme normaal doen??![]()
Dat trek ik niet. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |