Dan moet hij wat beters verzinnenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je wilde beledigen. Die mensen zijn vaak vrij kansloos.
In mijn ervaring is het wel veel erger op zulke vluchten. Dus het is gebaseerd op ervaring, niet kortzichtig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kortzichtig van je om te denken dat alleen paupers gillende kinderen hebben hoor.
Ik ben een pauper en mijn zoon heeft nooit gekrijst of iets dergelijks. Ik ken kinderen van hooggeleerde mensen die de opvoeding aan school en opvang overlaten en juist dat zijn de ontspoorde gillende, krijsende kinderen.
En dat is dus lastigquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kinderen zijn gewoon niet stil. Alleen als ze slapen.
Tsja. Aldo is niet heel creatief.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet hij wat beters verzinnen
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je de tekst die je naar iemand op fb-chat wilde sturen als TT neerplempt
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou de neel nooit willen beledigen![]()
Ik deed het niet expres, ben teveel dingen tegelijk aan het doenquote:
De neel.quote:
Ach, je had ook 'ik wil keihard in mijn aars worden gepaald terwijl je een spartelende inktvis in mijn doos douwt' als alternatief kunnen hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je de tekst die je naar iemand op fb-chat wilde sturen als TT neerplempt
Goed zo Aldoquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou de neel nooit willen beledigen![]()
Heb je al een echte squatkont?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet niet meer squatten. Mijn broeken zitten te strak
Whehehehe. Ik snap dat Curvefever niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iedere keer als ik win met Curvefever
#DeNeel
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iedere keer als ik win met Curvefever
#DeNeel
Kinderen horen bij de maatschappij. Leer er maar mee leven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het wel veel erger op zulke vluchten. Dus het is gebaseerd op ervaring, niet kortzichtig.
[..]
En dat is dus lastig
Over inktvissen gesproken!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, je had ook 'ik wil keihard in mijn aars worden gepaald terwijl je een spartelende inktvis in mijn doos douwt' als alternatief kunnen hebben.
Heel raarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over inktvissen gesproken!!
Afgelopen weekend, gesprek met mijn zoon:
Ik: gerdaag je eigen wel!
Hij: ja mam, ik zal niet teveel blowen! *wink wink*
Ik: hou nou eens op met grapjes over drugs, die worden oud!
Hij: ok ok, ik zal zorgen dat de octopusseksparty weg is als jij thuis komt!
Ik: het mag niet maar ik ben trots op je
Zulke gevalletjes hebben mijn aversie voor kinderen gevoed...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kinderen horen bij de maatschappij. Leer er maar mee leven.
Overigens heb ik wel eens een hele vlucht voor een huilend kind gezeten. Gelukkig duurde dat 'maar' anderhalf uur. Het leek een eeuwigheid...
Het is verslavend.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik snap dat Curvefever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |