Dan moet hij wat beters verzinnenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je wilde beledigen. Die mensen zijn vaak vrij kansloos.
In mijn ervaring is het wel veel erger op zulke vluchten. Dus het is gebaseerd op ervaring, niet kortzichtig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kortzichtig van je om te denken dat alleen paupers gillende kinderen hebben hoor.
Ik ben een pauper en mijn zoon heeft nooit gekrijst of iets dergelijks. Ik ken kinderen van hooggeleerde mensen die de opvoeding aan school en opvang overlaten en juist dat zijn de ontspoorde gillende, krijsende kinderen.
En dat is dus lastigquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kinderen zijn gewoon niet stil. Alleen als ze slapen.
Tsja. Aldo is niet heel creatief.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet hij wat beters verzinnen
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je de tekst die je naar iemand op fb-chat wilde sturen als TT neerplempt
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou de neel nooit willen beledigen![]()
Ik deed het niet expres, ben teveel dingen tegelijk aan het doenquote:
De neel.quote:
Ach, je had ook 'ik wil keihard in mijn aars worden gepaald terwijl je een spartelende inktvis in mijn doos douwt' als alternatief kunnen hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je de tekst die je naar iemand op fb-chat wilde sturen als TT neerplempt
Goed zo Aldoquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou de neel nooit willen beledigen![]()
Heb je al een echte squatkont?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet niet meer squatten. Mijn broeken zitten te strak
Whehehehe. Ik snap dat Curvefever niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iedere keer als ik win met Curvefever
#DeNeel
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iedere keer als ik win met Curvefever
#DeNeel
Kinderen horen bij de maatschappij. Leer er maar mee leven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het wel veel erger op zulke vluchten. Dus het is gebaseerd op ervaring, niet kortzichtig.
[..]
En dat is dus lastig
Over inktvissen gesproken!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, je had ook 'ik wil keihard in mijn aars worden gepaald terwijl je een spartelende inktvis in mijn doos douwt' als alternatief kunnen hebben.
Heel raarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over inktvissen gesproken!!
Afgelopen weekend, gesprek met mijn zoon:
Ik: gerdaag je eigen wel!
Hij: ja mam, ik zal niet teveel blowen! *wink wink*
Ik: hou nou eens op met grapjes over drugs, die worden oud!
Hij: ok ok, ik zal zorgen dat de octopusseksparty weg is als jij thuis komt!
Ik: het mag niet maar ik ben trots op je
Zulke gevalletjes hebben mijn aversie voor kinderen gevoed...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kinderen horen bij de maatschappij. Leer er maar mee leven.
Overigens heb ik wel eens een hele vlucht voor een huilend kind gezeten. Gelukkig duurde dat 'maar' anderhalf uur. Het leek een eeuwigheid...
Het is verslavend.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik snap dat Curvefever niet.
Kinderen weten doorgaans niet beter. Ik heb wel es een oude dame gehad die bij de stewardess ging klagen dat ik met mijn knieën in haar rug zat te duwen. Ja hallo, ik ben 1m96, waar moet ik mijn benen dan laten als je de stoel achteruit doet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Buurpoes het volgende:
Kinderen horen bij de maatschappij. Leer er maar mee leven.
Overigens heb ik wel eens een hele vlucht voor een huilend kind gezeten. Gelukkig duurde dat 'maar' anderhalf uur. Het leek een eeuwigheid...
Het is ook heel makkelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is verslavend.
Het is zo'n spel dat net voldoende uitdaging biedt om door te gaan.
Trouwens een playtrhough van Pokemon Y gezien. Ziet er echt te makkelijk uit.
Wacht maar...tot je zelf een kind hebt. *grinnik*quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulke gevalletjes hebben mijn aversie voor kinderen gevoed...
De GVR.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen weten doorgaans niet beter. Ik heb wel es een oude dame gehad die bij de stewardess ging klagen dat ik met mijn knieën in haar rug zat te duwen. Ja hallo, ik ben 1m96, waar moet ik mijn benen dan laten als je de stoel achteruit doet.Doe mij dan maar liever een kind hoor, je steekt je tong es uit of zwaait naar ze en 9 van de 10 keer heb je er dan al geen last meer van.
Oh god no!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wacht maar...tot je zelf een kind hebt. *grinnik*
Ik bijt niet hoor. Nou ja, niet iedereen.quote:
Bite me, pleasequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor. Nou ja, niet iedereen.
Never gonna happenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wacht maar...tot je zelf een kind hebt. *grinnik*
Mensen die vragen...quote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt ook direct hieraan?
[ afbeelding ]
Ik zwijg alweerquote:
Een mini me zou ik wel leuk vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt ook direct hieraan?
[ afbeelding ]
Waarom zeg je dan dat je moet stoppen met squatten?quote:
Zitten zo ontzettend veel sterke mons in, niet normaal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook heel makkelijk.Je vliegt er doorheen.
Beter!quote:
Inderdaad. Daarom ben ik blij dat ik ze beiden heb.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten zo ontzettend veel sterke mons in, niet normaal.
En weinig nieuwe.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*grinnik* zullen we over tien jaar eens kijken?
Nou, omdat de broeken die ik de laatste dagen aanhad erg strak bij mijn reet zaten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je moet stoppen met squatten?
Bedoelde u: ik moet stoppen met junkfood eten?
Dat is maar even leuk en dan bedenk je jezelf dat hij/zij wel eens erger dan jij kan wordenquote:
Waarom geef je dan twee verschillende antwoorden? Of ben ik nou zo dom?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, omdat de broeken die ik de laatste dagen aanhad erg strak bij mijn reet zaten.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, omdat de broeken die ik de laatste dagen aanhad erg strak bij mijn reet zaten.
Ik bedoel dan ook meer een bijna letterlijke kloon. Maar misschien is dat zelfs nog erger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is maar even leuk en dan bedenk je jezelf dat hij/zij wel eens erger dan jij kan worden
Mag, dan ben ik (bijna 40)quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*grinnik* zullen we over tien jaar eens kijken?
Maar sommige dus welquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor. Nou ja, niet iedereen.
Heb je ook Black White 2 gespeeld?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ben ik blij dat ik ze beiden heb.En misschien ga ik wel een Nuzlocke doen om het toch een beetje spannend te maken.
Ik zit gewoon wat te kuttenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom geef je dan twee verschillende antwoorden? Of ben ik nou zo dom?
Die heb ik maar dan ook gewoon in overtreffende trapquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook meer een bijna letterlijke kloon. Maar misschien is dat zelfs nog erger.
Nein, niet gespeeld. Vond Black niet zo geweldig, dus een deel 2 was me het geld niet waard.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook Black White 2 gespeeld?
[..]
Ik zit gewoon wat te kutten
quote:
Dat kan zomaar veranderen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag, dan ben ik (bijna 40)![]()
Ik selecteer mijn dates al jaren op de (afwezigheid van de) kinderwens
Maar soms ook gewoon niet.quote:
Heb jij geen standaarden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom hebben jullie vrouwen allemaal standaarden enzo?
Maakt het allemaal niet makkelijker
Waarom denk/zeg je dat?quote:
Huh, wat? Standaarden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, je wil iemand die een beetje op jouw niveau zit, hè.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh leuk zeg, en wat is de rest van t. Verhaal? Wil je me ook cola brengen nu? Zit in de treinquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou maak ik graag een uitzondering bijvoorbeeld.
Dat ligt niet aan hen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik op Tinder anders net een vrouw tegen kwam die geen standaarden heeft, maar dat is/was niet echt een vrouwquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo'n verhaal vormt zich terwijl het afspeelt. Anticiperen op wat er wel/niet gebeurt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef Tamashii het volgende:
Oh leuk zeg, en wat is de rest van t. Verhaal? Wil je me ook cola brengen nu? Zit in de trein
Ik zie in mijn omgeving dat de meeste vrouwen op 25 jarige leeftijd echt geen kinderen willen en dat ze die tien jaar later wel willen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk/zeg je dat?
Als iemand geen kinderen wil dan is dat toch ook geen probleem?
Slecht voor je tanden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh leuk zeg, en wat is de rest van t. Verhaal? Wil je me ook cola brengen nu? Zit in de trein
Dat is waar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of niet.
Sommige mensen moeten zich niet voort willen planten.
Daarom mijn ex, is 11 jaar ouder en toen we begonnen al op de grens van verstandig kinderen nemen (36/37 jr). Daarvoor hoefde ik niet meer bang te zijn dat ze zich zou bedenkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie in mijn omgeving dat de meeste vrouwen op 25 jarige leeftijd echt geen kinderen willen en dat ze die tien jaar later wel willen.
Tot nog toe 1 uitzondering, maar die is pas 31, dus die gaat misschien ook nog overstag.
Moeder natuur roept vrij hard, blijkbaar.
Overigens geen waardeoordeel. Geen kinderen is prima.
Ik ben voor vergunningenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of niet.
Sommige mensen moeten zich niet voort willen planten.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben voor vergunningeneerst een test moeten doen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En wie gaat dat beslissen? Op basis van wat voor kenmerken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben voor vergunningeneerst een test moeten doen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je wil iemand die een beetje op jouw niveau zit, hè.
Exact! Ik merk het ook al om mij heen. Veel vrouwen van rond de 30 die toch liefst 'huisje, boompje, beestje' met bijbehorende koters willen. Die kogel ben ik mooi ontlopen (voorlopig)quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie in mijn omgeving dat de meeste vrouwen op 25 jarige leeftijd echt geen kinderen willen en dat ze die tien jaar later wel willen.
Tot nog toe 1 uitzondering, maar die is pas 31, dus die gaat misschien ook nog overstag.
Moeder natuur roept vrij hard, blijkbaar.
Overigens geen waardeoordeel. Geen kinderen is prima.
Ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En wie gaat dat beslissen? Op basis van wat voor kenmerken?
Faksie of Tijn welquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je hier overheen gaan?
[ afbeelding ]
Weet niet, zou ik meer van moeten zienquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je hier overheen gaan?
[ afbeelding ]
Geen flayw idee, het is donker u know. Ergens tussen adam en utrecht!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n verhaal vormt zich terwijl het afspeelt. Anticiperen op wat er wel/niet gebeurt.
Ik wil je best cola brengen hoor, waar rijdt die trein ongeveer?
Er is wel meer slecht voor je.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet, zou ik meer van moeten zien
Faxie gaat alleen over mij heenquote:
Ik vind je wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Tamashii het volgende:
Geen flayw idee, het is donker u know. Ergens tussen adam en utrecht!!!!
Intelligentie is voor 70% erfelijk via moeders zijde. 30% toeval. Man heeft hierbij geen invloed. Dus alle domme vrouwen geen vergunning? En alle slimme vrouwen dubbele kinderbijslag?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IkOf je me aanstaat of niet. Sowieso alle tokkies uitbannen. Aangezien intelligentie voor een deel erfelijk is en deels opvoeding, is om een slim volk te creeren het noodzakelijk domme mensen te laten stoppen met broeden
Fax niet, weet ik haast wel zeker.quote:
mwahquote:
Zo zo lief. Ik word warm van binnen. En van buiten.quote:
Whehehehe. Jij kan veel beter krijgen, geloof me.quote:
Maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehehe. Jij kan veel beter krijgen, geloof me.
I aim to please.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef Tamashii het volgende:
Zo zo lief. Ik word warm van binnen. En van buiten.
*knuffeltquote:
Mini Fasje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
Ik begin kinderen ook wel steeds leuker te vinden. wel alleen meisjes, jongens zijn duivelsgebroed.
Ook primaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Intelligentie is voor 70% erfelijk via moeders zijde. 30% toeval. Man heeft hierbij geen invloed. Dus alle domme vrouwen geen vergunning? En alle slimme vrouwen dubbele kinderbijslag?
Als ze op Fok gaat posten nog steeds niet?quote:
Tjsa, dan moet er toch een piemel inquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
Ik begin kinderen ook wel steeds leuker te vinden. wel alleen meisjes, jongens zijn duivelsgebroed.
Ik kan het me haast niet voorstellen dat überhaupt iemand daar op wil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook prima
[..]
Als ze op Fok gaat posten nog steeds niet?
Nope. Toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tjsa, dan moet er toch een piemel in
Wel moeilijk af en toe.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mini Fasje.Dat zou wel übercute zijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
*knuffelt
Komt goed. Je bent nog piepjong.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
Ik heb alleen t plaatje gezien, dus geen idee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen dat überhaupt iemand daar op wil.
Dat zeggen alle ouders over hun eigen scharminkel.quote:
Is wel t makkelijkstequote:
Nee, in het riool ermee en op laten groeien als the kingpin.quote:
Niet allemaal, maar de meesten wel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen alle ouders over hun eigen scharminkel.
Zelfs mijn kindhatende collega zei dat ie leuk is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen alle ouders over hun eigen scharminkel.
Ik weet niet of de wereld daar nu zoveel beter van wordt....quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, in het riool ermee en op laten groeien als the kingpin.
Jij hebt sowieso wat tegen mannen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, in het riool ermee en op laten groeien als the kingpin.
Die heeft waarschijnlijk gewoon een oogje op je.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Buurpoes het volgende:
Zelfs mijn kindhatende collega zei dat ie leuk is.
Ow nee, niet jij ook al. Wat is dat toch met vrouwen en kinderen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
Makkelijke mensen zijn saai.quote:
Dan moet je even het filmpje kijken. Je hoeft d'r maar twee zinnen horen zeggen en je weet genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb alleen t plaatje gezien, dus geen idee.
Niet echt nee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet of de wereld daar nu zoveel beter van wordt....
Ik hoef geen kinderen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ow nee, niet jij ook al. Wat is dat toch met vrouwen en kinderen?
Hij is homo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk gewoon een oogje op je.
Daar hebben ze ball gags voor uitgevonden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
Dan moet je even het filmpje kijken. Je hoeft d'r maar twee zinnen horen zeggen en je weet genoeg.
Nu niet of nooit? Ik heb zo'n idee dat iedere vrouw rond haar 30e daarover begint terug te krabbelen.quote:
Qua uiterlijk is het ook niks hoor ... Ik zou het knap vinden als jij er een harde van krijgt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze ball gags voor uitgevonden.
Uitgaande van mijn gelijk, ben ik wel benieuwd hoe mannelijk jij dan bent.quote:
Ja, nooit kan ik niet zeggen, ik heb geen glazen bol. Maar bijvoorbeeld de vriendin van m'n neef, mijn leeftijd, zegt al rammelende eierstokken te hebben. Daar heb ik absoluut geen last van ... Integendeel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nu niet of nooit? Ik heb zo'n idee dat iedere vrouw rond haar 30e daarover begint terug te krabbelen.
Zijn er ook beelden zonder pruik en schmink? Anders doet een douche en een goede kapper mogelijk al wonderen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
Qua uiterlijk is het ook niks hoor ... Ik zou het knap vinden als jij er een harde van krijgt.
quote:
I stand correctedquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Makkelijke mensen zijn saai.
[..]
Dan moet je even het filmpje kijken. Je hoeft d'r maar twee zinnen horen zeggen en je weet genoeg.
Rokje, lang haar, oorbellen, klein en slank.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgaande van mijn gelijk, ben ik wel benieuwd hoe mannelijk jij dan bent.
Yeah right.quote:
Ik ben jaloers op Peuquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rokje, lang haar, oorbellen, klein en slank.
Voor de rest: vraag Peu, die heeft me gezien.
Niet dat ik weet. Maar geloof me, ik denk dat het niet zal helpen. Ik vond het gezicht al erg genoeg. En de manier waarop ze praat. Leek wel een vent.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er ook beelden zonder pruik en schmink? Anders doet een douche en een goede kapper mogelijk al wonderen.
huh, was je vrouwelijk dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I stand corrected![]()
als je had gezegd dat het een gozer was, zou ik je ook geloven
Twee van mijn ex'en hadden dat ook. De ene was toen net 20, de andere had dat vanaf haar 23e. Ik deed gewoon of ik het niet hoorde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, nooit kan ik niet zeggen, ik heb geen glazen bol. Maar bijvoorbeeld de vriendin van m'n neef, mijn leeftijd, zegt al rammelende eierstokken te hebben. Daar heb ik absoluut geen last van ... Integendeel.
Zoveel mensen, zoveel smaken. Wat Peu vindt, boeit mij dus niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef Buurpoes het volgende:
quote:
Slaap lekker chick!quote:
Bijna maar niet helemaal hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna net zulke hoge eisen als ik
Daar hebben ze doggy style voor uit gevonden. Wie weet heeft ze een goddelijk lijf verder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
Niet dat ik weet. Maar geloof me, ik denk dat het niet zal helpen. Ik vond het gezicht al erg genoeg. En de manier waarop ze praat. Leek wel een vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |