Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef Zokunen. het volgende:
Hmm wel klote muis, hoop dat je UFO gespaard is.
Ja, die stemquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Running to the sea, is med Susanne Sundfør met haar machtig mooie stem
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Helemaal om krijg je me nooit![]()
Maar ben nog steeds bezig met mijn monsterverzameling gothic ballads hoor
Gekke "kunst" is dat eigenlijk. Een inferieure benadering (rasterdruk) van kleuren weer gaan imiteren, handmatig.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Zou Ofra Haze niet een mooiere versie hebben
Ik doe er niet teveel tegelijk, want dan gaat het voor mij hetzelfde klinken en dus een beetje vervelen.quote:
Pop Artquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gekke "kunst" is dat eigenlijk. Een inferieure benadering (rasterdruk) van kleuren weer gaan imiteren, handmatig.
Doet er ook niet toe, Ofra was zeer zeker níet Noorsquote:
Maar weet jij in welke film dat nummer gebruikt is?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet er ook niet toe, Ofra was zeer zeker níet Noors
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet er ook niet toe, Ofra was zeer zeker níet Noors
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar weet jij in welke film dat nummer gebruikt is?
Kåre and the Cavemen (ook wel Euroboys) zijn Noors.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
Is dit Noors?
Ik zie in gedachte orthodoxe joden de sirtaki dansen bij de klaagmuur, terwijl hun pijpenkrullen meedeinen in de zon
Ik wil het er even niet over hebbenquote:
Ik vind het wel boeiend, zou het niet zo snel opzetten, maar het grijpt me wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kåre and the Cavemen (ook wel Euroboys) zijn Noors.
Check hun album Jet Age, is tofquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend, zou het niet zo snel opzetten, maar het grijpt me wel.
dit zijn ze niet hoor, dit is Kaizers Orchestraquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend, zou het niet zo snel opzetten, maar het grijpt me wel.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil het er even niet over hebben
Maar die bij de klaagmuur? Nahquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit zijn ze niet hoor, dit is Kaizers Orchestra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |