Uh, zelfs de Belgen gaan voor 11 uur niet aan de wijn of bierquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Fogel het volgende:
Met![]()
Wij mogen geen alcohol drinken tijdens werktijd als we op kantoor zijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toe maar
Ik zelf heb dat bij fout ventje van lisa amy & shelley
Alexander Rybakquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
Yah, dit nummer daar 'zocht' ik al naar
Ik heb hem hoor, maar wist even niet meer wie en wat
Yah hoiquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef Fogel het volgende:
Wel leuk dat je voorspel had met een nummer genaamd "mijn kont"... (niet de mijne dus)
Ik denk dat ik ESF ook maar als genre moet opnemen om makkelijker te kunnen zoekenquote:
is wel makkelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ESF ook maar als genre moet opnemen om makkelijker te kunnen zoeken
Fairytaaaaaaaaallllllllllleeeeeeeequote:
Ik heb nog nooit iets gespoilerd, en verder kijkt niemand dus msak je niet drukquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en even voor iedereen. Ik ben een WIDM kijker, maar vind deze show van Symph even nog wat leuker, maar de eerste de beste die spoilert wie de laatste drie zijn die![]()
Parodiebandquote:
Ik weet wie de Mol isquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en even voor iedereen. Ik ben een WIDM kijker, maar vind deze show van Symph even nog wat leuker, maar de eerste de beste die spoilert wie de laatste drie zijn die![]()
Henk is de mol.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef Fogel het volgende:
Bij dit nummer moet je eigenlijk ook de clip zien
quote:This video may be inappropriate for some users.
I understand and wish to proceed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |