Die brunette is wel lkkrquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
Dit is een beetje wat in mijn league past (naar mijn ervaring) :
[ afbeelding ]
En hier val ik op, minder lijk ik niet te kunnen accepteren tot mijn eigen ergernis:
[ afbeelding ]
Waarom ik het uiterlijk zo belangrijk vind weet ik niet, eigenlijk is het gewoon triest en ik ontneem mij zo (alle) kansen op een leuke relatieIk weet niet wat ik er tegen kan doen..
En het probleem is dus... Die brunette kan vrijwel elke man krijgen die ze wilt. Loopt zo'n vrouw in een strakke rok door een club, iedereen kijkt haar verlekkerd aan. Waarom zou zo'n vrouw met een fucking beta als mij gaan dan? Daarom ga ik dus naar de hoeren.quote:
ik ben kk lelijk maar fix wel knappe vrouwenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En het probleem is dus... Die brunette kan vrijwel elke man krijgen die ze wilt. Loopt zo'n vrouw in een strakke rok door een club, iedereen kijkt haar verlekkerd aan. Waarom zou zo'n vrouw met een fucking beta als mij gaan dan? Daarom ga ik dus naar de hoeren.
????żżżż?????quote:
bezemquote:
Ik snap het echt niet manquote:
heb jij geen jeugd gehad ofzoquote:
Gast ff seerieuzquote:
Peach van Mario?quote:
jaquote:
Ik snap er echt kanker vanquote:
Leg uit dan zemmelquote:
oopoopppjhhhhhquote:
quote:
Wie legt dan ook de link van Mario naar Ron Jeremyquote:
hij heeft een snor en is dik, mongoolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie legt dan ook de link van Mario naar Ron Jeremy
Stelletje klapjosti's
hjbquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie legt dan ook de link van Mario naar Ron Jeremy
Stelletje klapjosti's
Ja Jij ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij heeft een snor en is dik, mongool
| Forum Opties | |
|---|---|