3 voor mij, toen 14 jaar bij mij geweest, na mij een stuk of 6 gok ik en nu weer een vaste relatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was dit ook met verschillende meisjes of steeds dezelfde partner? In dat laatste geval plaatst het één en ander in perspectief weetjewel.
kan me ook niet voorstellen dat je het lekker vind om door een dikke behaarde man genomen te worden maar dat terzijdequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet ik niet, gebrekkige logica van hun kant.
Dat is toch het lichaam van Saddam Hussein?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef eend112 het volgende:
zoals er ook duizenden vrouwen zijn gepakt door deze meneer
[ afbeelding ]
Daar is Peach vast niet blij mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef eend112 het volgende:
zoals er ook duizenden vrouwen zijn gepakt door deze meneer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Daar is Peach vast niet blij mee.
wiequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Daar is Peach vast niet blij mee.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is toch het lichaam van Saddam Hussein?
quote:
Van Mario natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
Dit is een beetje wat in mijn league past (naar mijn ervaring) :
[ afbeelding ]
En hier val ik op, minder lijk ik niet te kunnen accepteren tot mijn eigen ergernis:
[ afbeelding ]
Waarom ik het uiterlijk zo belangrijk vind weet ik niet, eigenlijk is het gewoon triest en ik ontneem mij zo (alle) kansen op een leuke relatieIk weet niet wat ik er tegen kan doen..
Emigreren naar Rusland natuurlijk wat anders ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef D.D.W. het volgende:
Dit is een beetje wat in mijn league past (naar mijn ervaring) :
[ afbeelding ]
En hier val ik op, minder lijk ik niet te kunnen accepteren tot mijn eigen ergernis:
[ afbeelding ]
Waarom ik het uiterlijk zo belangrijk vind weet ik niet, eigenlijk is het gewoon triest en ik ontneem mij zo (alle) kansen op een leuke relatieIk weet niet wat ik er tegen kan doen..
En als ik jou nu vertel dat de "vollere" vrouw uit het bovenste plaatje een geweldige karakter heeft, en de vrouwen uit het onderste plaatje een "goed" karakter hebben.. Ben ik dan een lul als ik voor een vrouw uit het onderste plaatje ga?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Emigreren naar Rusland natuurlijk wat anders ?
Nee gewoon dom, want dan lukt het weer niet en moet je weer naar de hoeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En als ik jou nu vertel dat de "vollere" vrouw uit het bovenste plaatje een geweldige karakter heeft, en de vrouwen uit het onderste plaatje een "goed" karakter hebben.. Ben ik dan een lul als ik voor een vrouw uit het onderste plaatje ga?
Wat is er nou mooier om naast zo'n vrouw (uit het onderste plaatje) wakker te wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:48 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan natuurlijk met de bovenste trouwen en een paar kinderen mee krijgen op vakantie gaan enz enz
en 1 keer per maand de onderste neuken in een bordeel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |