abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123915830
Ik heb het altijd onbewust geweten, persoonlijkheid doet niks het maakt je niet mooier dan je al bent. soms ben je gewoon te lelyk. het leven is oneerlijk sommige mensen leven op very easy god mode en andere zoals ik op legendary hard mode en het hangt af van puur geluk. dat is niet mijn schuld het zijn mijn genen. Gelukkig dat plastische chirurgie steeds beter wordt maar het is nog lang niet genoeg. Het maakt helemaal niet uit trouwens hoe goed je persoonlijkheid is, als je te lelijk bent blijven vrouwen liever alleen dan met jouw uit medelijden te gaan trouwen. het enige dat me op de been houdt is de gedachte dat ik miljonair wordt

Klacht: plastische chirurgie is niet gratis voor lelijke mensen ;( lelijk geboren worden :'(
pi_123915864
Een lesje Nederlands doet wonderen!

ow, en TS is lelijk!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_123915915
TS is lelijk en een aansteller :')
Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.
pi_123915958
Het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je wijvengezeik.
pi_123916210
Lelijk zijn zit in je hoofd :')
pi_123916264
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef zovty het volgende:
Het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je wijvengezeik.
Dat dus
Niemand zoekt een huilende beta
Ga weg
pi_123916310
Wel netjes als je miljonair wordt met zo'n spraakgebrek.
٩๏̯͡๏)۶
pi_123916343
Hou je probleem gewoon bij je.
pi_123916355
Een man die niet knap is maar wel ontzettend alfa (intelligentie, charisma, status) kan gewoon aantrekkelijk zijn. Maar ook dat is voor jou te hoog gegrepen denk ik
wat kijk jij
  maandag 11 maart 2013 @ 16:37:20 #10
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_123916407
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Een man die niet knap is maar wel ontzettend alfa (intelligentie, charisma, status) kan gewoon aantrekkelijk zijn. Maar ook dat is voor jou te hoog gegrepen denk ik
Dat dus, een vriend van me heeft lippen waar Sven Kramer jaloers op is, maar wel een vlotte babbel en een leuke omgang, dus zijn mesjes geïnteresseerd in hem.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_123916423
Oppervlakkige wezen toch, die vrouwen
Whatever...
pi_123916449
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Spanky78 het volgende:
Oppervlakkige wezens toch, die vrouwen
pi_123916487
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Spanky78 het volgende:
Oppervlakkige wezen toch, die vrouwen
oneindig veel :') voor deze opmerking
wat kijk jij
pi_123916551
Haha ts is lelijk.
pi_123916596
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.

gratis plastische chirurgie is de droom van vele lelijke mannen in NL.
pi_123916663
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelf :')
wat kijk jij
pi_123916713
Mensen die y gebruiken ipv ij. :')
pi_123916774
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
TS is lelijk en een aansteller :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 11 maart 2013 @ 16:45:53 #19
351780 Piye
King of Kush
pi_123916871
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelf :')
Ben jij 2 meter? :o
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123916885
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:45 schreef Piye het volgende:

[..]

Ben jij 2 meter? :o
Nee 1.75m maar het was even ter illustratie van mijn argument
wat kijk jij
pi_123916907
Zoek dan iemand die ook "lelijk" is. Of is dat te laag voor je? Zo ja, hoe komt dat? Door je eigen persoonlijkheid? Zo niet, ken je de term soort zoekt soort? Ja ja, er zijn (meerdere) uitzonderingen.
Blijf vooral niet alleen maar klagen en accepteer je situatie en doe er wat aan, begin maar eerst met je eigen houding.
.
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
pi_123916932
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

gratis plastische chirurgie is de droom van vele lelijke mannen in NL.
Dit is het dus gewoon he :') Ben jij nu een vent met je gehuil

"Het ligt aan de natuur"
"Hij kan er niks aan doen"

Dat passieve gezeik, je kunt er WEL iets aan doen, hou eens op met de rest van de wereld de schuld geven en werk eens aan jezelf pussy, het meest onaantrekkelijke dat je kunt zijn is een verwijfde huilebalk, hoe knap of lelijk je ook bent.
Ga weg
pi_123917011
TS zoekt geen chick maar een moeder die zijn handje vasthoudt
Ga weg
pi_123917014
quote:
13s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dit is het dus gewoon he :') Ben jij nu een vent met je gehuil

"Het ligt aan de natuur"
"Hij kan er niks aan doen"

Dat passieve gezeik, je kunt er WEL iets aan doen, hou eens op met de rest van de wereld de schuld geven en werk eens aan jezelf pussy, het meest onaantrekkelijke dat je kunt zijn is een verwijfde huilebalk, hoe knap of lelijk je ook bent.
Dit.
Mannen die huilie huilie doen :')
wat kijk jij
  maandag 11 maart 2013 @ 16:48:34 #25
351780 Piye
King of Kush
pi_123917021
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee 1.75m maar het was even ter illustratie van mijn argument
Aha zo. Ja TS is een aansteller. Waarschijnlijk is dat ook z'n probleem.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')