Dat dusquote:Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef zovty het volgende:
Het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je wijvengezeik.
Dat dus, een vriend van me heeft lippen waar Sven Kramer jaloers op is, maar wel een vlotte babbel en een leuke omgang, dus zijn mesjes geïnteresseerd in hem.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Een man die niet knap is maar wel ontzettend alfa (intelligentie, charisma, status) kan gewoon aantrekkelijk zijn. Maar ook dat is voor jou te hoog gegrepen denk ik
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Een man die niet knap is maar wel ontzettend alfa (intelligentie, charisma, status) kan gewoon aantrekkelijk zijn. Maar ook dat is voor jou te hoog gegrepen denk ik
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelfquote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
TS is lelijk en een aansteller
Ben jij 2 meter?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelf
Dit is het dus gewoon hequote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.
gratis plastische chirurgie is de droom van vele lelijke mannen in NL.
Dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is het dus gewoon heBen jij nu een vent met je gehuil
"Het ligt aan de natuur"
"Hij kan er niks aan doen"
Dat passieve gezeik, je kunt er WEL iets aan doen, hou eens op met de rest van de wereld de schuld geven en werk eens aan jezelf pussy, het meest onaantrekkelijke dat je kunt zijn is een verwijfde huilebalk, hoe knap of lelijk je ook bent.
Aha zo. Ja TS is een aansteller. Waarschijnlijk is dat ook z'n probleem.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee 1.75m maar het was even ter illustratie van mijn argument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |