Ts heeft zeker nog nooit gevraagt of het wat zachter kan. Hoe kan hij weten hoe hard het in jouw kamer klinkt!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat de reacties on topic gaan, denken jullie?
Wat zeik je dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef annie89 het volgende:
Ja, hier een buurvrouw die dan eens in de zoveel tijd de hele dag door hetzelfde nummer 100 keer achter elkaar draait en hard ook.
Keertje de muziek van de buren horen is niet erg, maar dag in dag uit wordt toch wel irritant.
hey zovtyquote:
Dat klopt, maar het is hier best gehorig en als de buren muziek draaien dan hoor je dat wel (al is het maar zachtjes de bass die je hoort dreunen). Dus dat is niet het gevalquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar ts, misschien luisteren ze wel heel vaak naar muziek op een normaal volume, maar dat weet je niet omdat je het dan niet hoort.
Dacht ik ook, dan was het een terechte klacht geweestquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef NietDoen het volgende:
Ik dacht dat dit topic over mensen die hun muziek te hard hebben staan in de trein ging
Dat klopt wel, ik klaag ook niet echt over de geluidsoverlast.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef Chocovloek het volgende:
Het kan ook gewoon aan de isolatie in je woning liggen.
Ik woon (nu nog) in een jaren 30 appartement, met boven en naast mij nog buren. Mijn bed, staat recht onder de televisiehoek van mijn bovenburen en laten die nou net elke avond met z'n tweetjes gezellig op de bank films/series zitten kijken. Ik kan dan bijna woord voor woord mee luisteren naar de dialogen in de film en als het een actiefilm is tril ik zowat uit bed.
Maar goed, zij kunnen er niet zo veel aan doen, want ja ze zetten 'm niet abnormaal hard en de huizen zijn gewoon gehorig. Gelukkig stoppen ze nu meestal rond een uur of 11/half 12.
Nee snap ik wel. Ik vind het inderdaad soms ook irritant, vooral als ik met vrienden ben en er is alcohol in het spel. Dan willen ze de muziek altijd maar harder en harder, maar ik geniet er niet echt van als ik m'n eigen gedachten niet eens meer kan horenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ik klaag ook niet echt over de geluidsoverlast.
Pauper Subaru.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef Zeetakje het volgende:
In de auto heb ik hardstyle en hardcore zo hard dat de deurpanelen er altijd uit knallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |