abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137698314
Hoi,

Het team-uitje met voetbal brengt ons dit jaar naar Nijmegen. Nu ben ik op zoek naar en restaurant. Het liefste en onbeperkt restaurant of een restaurant met een kleinere kaart.

We zijn op zoek naar een gezellige sfeer, beetje eetcafé idee. Heeft iemand tips of ideeën. Deel deze dan aub. Bedankt.
En Terecht!
pi_137698350
Wat is je budget? Genoeg leuke tenten in Nijmegen. Of onbeperkt schansen op de pannenkoekenboot, kun je gelijk een stukje varen.
Anonieme tievesclown
pi_137698510
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef Crimyclown het volgende:
Wat is je budget? Genoeg leuke tenten in Nijmegen. Of onbeperkt schansen op de pannenkoekenboot, kun je gelijk een stukje varen.
Budget is 30 pp. Ik heb wel een onbeperkt wok restaurant inclusief drinken gevonden maar dit heeft niet echt de voorkeur.

Mijn voorkeur gaat uit naar een gezellig eetcafé met een simpele kaart, stukje lees, stukje vis, ovenschotel, patat.... Ken jij de stad en heb je een specifieke tip?
En Terecht!
pi_137698733
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef FLuris het volgende:

[..]

Budget is 30 pp. Ik heb wel een onbeperkt wok restaurant inclusief drinken gevonden maar dit heeft niet echt de voorkeur.

Mijn voorkeur gaat uit naar een gezellig eetcafé met een simpele kaart, stukje lees, stukje vis, ovenschotel, patat.... Ken jij de stad en heb je een specifieke tip?
Mijn budget is meestal wat hoger, maar is tapas een optie? Onbeperkt voor 25eu pp exclussief drank .

Menukaart: http://www.lacubanita.nl/menukaart
Reserveren: http://www.lacubanita.nl/nijmegen
Anonieme tievesclown
pi_137699080
Met hoeveel personen ben je? 11 of inclusief de hele reservebank + aanhang ?
Ja doei.
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:45:25 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_137699430
Vaderland - een paar maanden geleden prima gegeten met m'n bedrijf, goed en niet te duur.

www.vaderland.nl
pi_137702536
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:45 schreef remlof het volgende:
Vaderland - een paar maanden geleden prima gegeten met m'n bedrijf, goed en niet te duur.

www.vaderland.nl
Kleine kaart maar wel goed eten daar.
Anonieme tievesclown
pi_137713607
Misschien is Orient Plaza iets. Onbeperkt schranzen i.i.g. En goed te bereiken met de auto.
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:28:58 #9
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_137714047
De dromaai? Prima voor een voetbalteam lijkt me :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:30:35 #10
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_137714135
Ararat aan de Groenestraat is erg leuk, vooral met een groep. Ze zetten lekker veel schalen met eten op tafel voor een vaste prijs en daar kun je dan onbeperkt van opscheppen. Is een Armeens restaurant.

Verder heb ik met groepen goede ervaringen bij Ankara aan de Graafseweg. Het valt me sowieso op dat die restaurants minder moeite lijken te hebben als er een groep binnen komt lopen. Bij veel andere restaurants schrikt men vooral omdat de keuken het dan te druk krijgt. Deze mensen zien omzetkansen. Het Italiaanse restaurant Romagna gaat ook goed met groepen om, net als Don Pablo, de Mexicaan.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_137719049
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:28 schreef Muck het volgende:
De dromaai? Prima voor een voetbalteam lijkt me :)
Dromaai vond ik vrij matig :'). Ik vond zelf laatst allerlei wel erg goed, beperkte kaart. Maar met een voetbalgroep zou ik all inclusive zeker aanraden, denk misschien sapporo in dukenburg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')