Ik vraag altijd de zorgtoeslag achteraf aan. Dus nu, op basis van mij overigens wel jaarlijks wisselende inkomen, voor 2013. En dan gelijk 2014 weer stop zetten en volgend jaar aanvragen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik word een beetje moe van de belastingdienst, ieder jaar komen ze weer met hun zorgtoeslag omdat ze denken dat m'n inkomen 0 is, en ieder jaar kan ik de zorgtoeslag weer opsparen om het dan het jaar erna weer terug te betalen. Jullie weten wat ik verdien, houd eens op met dat gekut!
En dan heb ik volgens de belastingdienst het afgelopen jaar ook nog eens minder verdiend dan het jaar ervoor, ook al is dat helemaal niet zo.I give up!
Oh?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb nog nooit zorgtoeslag aangevraagd, eigenlijk.
Edit: Ooh, nu zie ik waarom.
Oh, ik vroeg me al af waarom mijn dash ineens SFW was...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
meusgatinhos.tumblr.com bestaat niet meer![]()
![]()
Ik vind dat wel heel jammer, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg me al af waarom mijn dash ineens SFW was...
Ik ook, de meeste waren best leuk (al ergerde ik me dood aan de tags).quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel jammer, eigenlijk.
Zo'n holebi verenigingen komen toch meestal alleen maar een soort van FOK!kers maar dan homo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:48 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb het voor elkaar te krijgen een of andere holebi vereniging te joinen in Utrecht.. ik ken die mensen niet en heb me nergens voor aangemeld
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:00 schreef DSVM het volgende:
[..]
Zo'n holebi verenigingen komen toch meestal alleen maar een soort van FOK!kers maar dan homo's?
Ik heb het er gisteren op t terras nog over gehad, dat die verenigingen tegenwoordig toch wel echt overbodig zijn voor jongeren. Maar blijkbaar dus niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:48 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb het voor elkaar te krijgen een of andere holebi vereniging te joinen in Utrecht.. ik ken die mensen niet en heb me nergens voor aangemeld
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:31 schreef Dirk het volgende:
Oh.
My.
Gay.
[ afbeelding ].
Nou, okay. Dit is 't wel, zeg maar.
Ik ben gisteren ook naar een heteronormatieve band geweest:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:32 schreef Luigi het volgende:
Ik ben gisteren naar een heteronormatieve band geweest trouwens!
Maar volgens mij diggen sommigen van jullie de zanger wel.
Ik kan het alleen zien met het geluid uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:32 schreef Luigi het volgende:
Ik ben gisteren naar een heteronormatieve band geweest trouwens!
Maar volgens mij diggen sommigen van jullie de zanger wel.
Het is een soort folkrock. Dus Schots/Iers maar dan met gitaar. Alhoewel hun theatertour weer wat akoestischer isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:36 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik kan het alleen zien met het geluid uit.
Is het echt MEGA hardrock, of wat?.
Het is 14 maart, een maand na Valentijnsdag.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is 14 maart, een maand na Valentijnsdag.
En dan is het de mannelijke tegenhanger van dat wijvengeneuzel:
[ afbeelding ]
Naar welke film ga je? Fire walk with me?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:46 schreef Luigi het volgende:
En vanavond naar de film! Man, ik krijg nog eens een leven. Geloof dat ik 2 avonden thuis ben geweest deze week.
Nee, 300 (maar dan deel 2, die heel verwarrend niet 302 ofzo heet?).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar welke film ga je? Fire walk with me?
Yupquote:
Rise of an empire. Gespierde mannen, in olie, in 3D, in kleine leren broekjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, 300 (maar dan deel 2, die heel verwarrend niet 302 ofzo heet?).
Waar ik met een mannelijke collega naartoe ga, op steak & bj day.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rise of an empire. Gespierde mannen, in olie, in 3D, in kleine leren broekjes.
Was het een manwijf? Of had je uiteindelijk een slapje toen ze begon?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yup
En vorig jaar ben ik met een collega naar een restaurant in t dorp hier gegaan, genaamd "Steaks en zo". Dus ik legde haar maar meteen even uit welke "en zo" ik verwachtte aan t eind van de avond
You're gonna gag the fag, baby!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waar ik met een mannelijke collega naartoe ga, op steak & bj day.
Oh boy.
Als je kunt regelen dat jij degene bent die de BJ ontvangt dan zal het allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waar ik met een mannelijke collega naartoe ga, op steak & bj day.
Oh boy.
Ze flikkerde van t stoepje af en zwikte haar enkel om, waardoor ze naar de EHBO kon. True storyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was het een manwijf? Of had je uiteindelijk een slapje toen ze begon?
Jij hier?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was het een manwijf? Of had je uiteindelijk een slapje toen ze begon?
Ogen dicht en hopen dat ie niet te zwaar kreunt, of geen baard heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je kunt regelen dat jij degene bent die de BJ ontvangt dan zal het allemaal wel meevallen.
Alles om maar niet je piemel in dr mond te krijgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze flikkerde van t stoepje af en zwikte haar enkel om, waardoor ze naar de EHBO kon. True story
Ja Talquote:
Ze flikkerde. Ik zei niet dat ik haar duwdequote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alles om maar niet je piemel in dr mond te krijgen.
Mwah, het hele 'flikker' gebeuren doet het wel heel verdacht klinken. Volgens mij betekent 'flikkeren' ook dat je hard op een niet-seksuele manier genaaid wordt door een homo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze flikkerde. Ik zei niet dat ik haar duwde![]()
LeBeau. Hou op. De zon schijnt. Het is bijna weekend. You're turning me on.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mwah, het hele 'flikker' gebeuren doet het wel heel verdacht klinken. Volgens mij betekent 'flikkeren' ook dat je hard op een niet-seksuele manier genaaid wordt door een homo.
Niet seksueel! Als ik zeg "Ang3l, zal ik je even lekker voor een auto duwen?" dan is dat toch niet opwindend?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LeBeau. Hou op. De zon schijnt. Het is bijna weekend. You're turning me on.
Fixed!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet seksueel! Als ik zeg "Ang3l, zal ik je even lekker duwen?" dan is dat toch niet opwindend?
Dat doet mijn moeder ook! Soms dus. Vond je het wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:04 schreef Dirk het volgende:
Ik heb gisteren overigens van die visjes aan mijn voeten laten knagen. Het was een dingetje.
Aan voeten knagen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook! Soms dus. Vond je het wat?
Aan Dirk's voeten knagen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik lees selectiefquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet seksueel! Als ik zeg "Ang3l, zal ik je even lekker voor een auto duwen?" dan is dat toch niet opwindend?
Jioj snapt mequote:
De Tally-methode, ik snap het.quote:
Ja. Super zonnig hier. Gister ook al op t terras gezeten. Lente is al minstens een week begonnen in t zuiden des lands hoorquote:
Gisteren en eergisteren was het echt topweer hier. Vandaag lijkt het of ik in de misty mountains zit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Super zonnig hier. Gister ook al op t terras gezeten. Lente is al minstens een week begonnen in t zuiden des lands hoor
+1quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren was het echt topweer hier. Vandaag lijkt het of ik in de misty mountains zit.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:08 schreef LeBeau het volgende:
Ik lees "voor een auto duwen" nu trouwens ook meer als een specificatie van een locatie waar het gebeurt (in een donkere garage, voor iemand's kekke Audi) in plaats van een poging tot moord. Bedankt Tally en Ang3l, daar gaat mijn onschuld.
Zo is het hier ook. Vanochtend was het echt super mistig en koud, en het ziet er niet naar uit alsof we binnenkort de zon nog zullen zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren was het echt topweer hier. Vandaag lijkt het of ik in de misty mountains zit.
Waren we er al niet uit dat jij sowieso vermoorde onschuld had, lellebel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:08 schreef LeBeau het volgende:
Ik lees "voor een auto duwen" nu trouwens ook meer als een specificatie van een locatie waar het gebeurt (in een donkere garage, voor iemand's kekke Audi) in plaats van een poging tot moord. Bedankt Tally en Ang3l, daar gaat mijn onschuld.
Hier is te genieten. GENIETEN zeg ik je!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo is het hier ook. Vanochtend was het echt super mistig en koud, en het ziet er niet naar uit alsof we binnenkort de zon nog zullen zien.
Wij zaten echt hysterisch te krijsen omdat we het zo eng vonden (in zo'n sereen wellness complexquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:05 schreef Luigi het volgende:
Ik zie je nu voor me met je handen in de lucht gillend op een bankje zitten voor de bak met visjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wij zaten echt hysterisch te krijsen omdat we het zo eng vonden (in zo'n sereen wellness complex.). Op een gegeven moment zei dat meisje: "Jullie hebben maar een kwartier hoor, nu wel je voeten er in doen."
Het voelt een beetje als hele kleine stroomschokjes. Prikjes zeg maar. Zeker niet ontspannen. Ik had wel hele zachte voeten na afloop. Het is leuk om eens te doen voor de ervaring.
Het is ook niet om te ontspannen maar om de huidcellen te verwijderen waar je afscheid van wilt nemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wij zaten echt hysterisch te krijsen omdat we het zo eng vonden (in zo'n sereen wellness complex.). Op een gegeven moment zei dat meisje: "Jullie hebben maar een kwartier hoor, nu wel je voeten er in doen."
Het voelt een beetje als hele kleine stroomschokjes. Prikjes zeg maar. Zeker niet ontspannen. Ik had wel hele zachte voeten na afloop. Het is leuk om eens te doen voor de ervaring.
Dat is zo ongeveer het juiste beeld, ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:12 schreef Tally het volgende:
Ik zie je nu voor me met je handen in de lucht gillend op een bankje zitten voor de bak met visjes
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:13 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het juiste beeld, ja.
Bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:13 schreef Godtje het volgende:
Het is ook niet om te ontspannen maar om de huidcellen te verwijderen waar je afscheid van wilt nemen.
Ik heb ook echt een hysterisch schattig hilarisch beeld in mijn hoofd nuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me met je handen in de lucht gillend op een bankje zitten voor de bak met visjes
Ik kan mij niet herinneren dat ik tot die conclusie ben gekomen. Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren we er al niet uit dat jij sowieso vermoorde onschuld had, lellebel?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier is te genieten. GENIETEN zeg ik je!
Dat klinkt als een vibrator die niet meer op gang wil komen omdat je hem nu echt te vaak gebruikt hebt, Dirk.quote:
Daar zijn vast minder enge en smerige manieren voorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook niet om te ontspannen maar om de huidcellen te verwijderen waar je afscheid van wilt nemen.
Ik print alle DM's uit!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik tot die conclusie ben gekomen. Ik ontken alles.
We kunnen samen genieten? *wink wink nudge nudge* Fancy a steak?quote:[..]
Je kan ze ook gewoon door sturenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik print alle DM's uit!!!!
[..]
We kunnen samen genieten? *wink wink nudge nudge* Fancy a steak?
Ik vind het niet eng en smerig. Lekker met mijn poten in een bak met visjes. Graag in Thailand.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zijn vast minder enge en smerige manieren voorIk moet ook geen vissen in mijn buurt hebben. Ik vind ze eng. Snorkelen in t Great Barrier was eerst ook 5 minuten op adem komen en de paniek weg laten zakken.
Scheelt dat daar ook haaien zittenEn dodelijke minimini-kwallen.
quote:
Tegen de tijd dat ik daar ben is de zon vast al weg.quote:We kunnen samen genieten? *wink wink nudge nudge* Fancy a steak?
Hoe gaat het met haar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:22 schreef Luigi het volgende:
Ja! Even met sYPPY overleggen of dat wond/hersteltechnisch gezien al weer gaat ofzo.
Wel! (Toch?)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:23 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar?
Volgens mij heb ik het al een paar keer gevraagd en zeg je steeds niks..
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]Straks denkt iedereen dat ik alleen maar onwijs stoute DM-etjes naar je aan het sturen ben!
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is de zon vast al weg.
Dat heet vagina.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wel! (Toch?)
Het gaat goed! Nog niet helemaal aan het werk maar gaat wel de goede kant op. Wel lang pijn gehad en wat gedoe met een wond die niet helemaal lekker dicht wilde. Maar gettin' there.
Ik dacht dat je samen genieten van de zon bedoelde.quote:
Hm, okay. Nou, wens haar nog maar beterschap met 't laatste beetje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:24 schreef Luigi het volgende:
Wel! (Toch?)
Het gaat goed! Nog niet helemaal aan het werk maar gaat wel de goede kant op. Wel lang pijn gehad en wat gedoe met een wond die niet helemaal lekker dicht wilde. Maar gettin' there.
Doe ik. Misschien dat iets leuks doen helpt? Saunadagje ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hm, okay. Nou, wens haar nog maar beterschap met 't laatste beetje..
Mijn collega was laatst naar de sauna. Had ze een vent ontmoet en liggen bekken in t Turkse stoombad. Ik zei "Ik dacht dat alleen mijn volk dat deed, vieze snol!?"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef LeBeau het volgende:
Luig vist weer naar platonische homo seks hoor.
Ik ben nog niet eens ooit in een sauna geweest! Zie je wel? Onschuld!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn collega was laatst naar de sauna. Had ze een vent ontmoet en liggen bekken in t Turkse stoombad. Ik zei "Ik dacht dat alleen mijn volk dat deed, vieze snol!?"
Elysijawsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef Luigi het volgende:
Doe ik. Misschien dat iets leuks doen helpt? Saunadagje ofzo?.
T feit dat jij je broek al omlaag hebt op de parkeerplaats voordat je uberhaubt de entree hebt gehaald is NIET onschuldig Lebeauquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens ooit in een sauna geweest! Zie je wel? Onschuld!
Leugens en verzinsels!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T feit dat jij je broek al omlaag hebt op de parkeerplaats voordat je uberhaubt de entree hebt gehaald is NIET onschuldig Lebeau
Geeft niks, toen was ze het beste.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:41 schreef LeBeau het volgende:
De Kylie muziek waar ik naar luister is over het algemeen minimaal 10 jaar oud. Ik ben zo up to date.
Een jaar of 10, geen 25.quote:
Dat laatste is toch juist jammer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:39 schreef wonderer het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan vorig jaar 14 maart. Mijn vriendcollega kan echt hemelse steak bakken en hij wilde er niet eens een bj voor terug.
Zou alles veel te awkward makenquote:
Gister ook nog over gehadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:41 schreef LeBeau het volgende:
De Kylie muziek waar ik naar luister is over het algemeen minimaal 10 jaar oud. Ik ben zo up to date.
Is er tegenwoordig meer nodig dan "is vrouw" en "zingt" om een gay diva te zijn? Ik weet nog wel, vroegâh, dat er toch wat meer eisen waren!quote:
"Zingt" is niet eens van toepasing op Britneyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is er tegenwoordig meer nodig dan "is vrouw" en "zingt" om een gay diva te zijn? Ik weet nog wel, vroegâh, dat er toch wat meer eisen waren!
Vergeet Madonna niet!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik bedoel dus van die "zangeressen" en zangeressen waar homo's altijd zo mee dwepen. Beyonce, Christina, Britney, Mariah, Kylie ... wat hebben we nog meer? Celine?
Too true. Die telt vooral omdat ze zich met haar geluid 100% op de gay community richt de afgelopen jaren. Ik vond ooit 1 nummer van haar leuk (quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zingt" is niet eens van toepasing op Britney
Cher, Lady Gaga, Madonna...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik bedoel dus van die "zangeressen" en zangeressen waar homo's altijd zo mee dwepen. Beyonce, Christina, Britney, Mariah, Kylie ... wat hebben we nog meer? Celine?
Ja, dat brengt 'jullie' reputatie mbt goede smaak wel een beetje schade toe idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
GARPJE HE GARPJE!!11111quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat brengt 'jullie' reputatie mbt goede smaak wel een beetje schade toe idd.
DE BARRICADES!quote:
De wereld deed dat, waarom kan ik dat niet?quote:
Ik heb er totaal niks mee. Tenzij Tori Amos ook telt als gay diva.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat brengt 'jullie' reputatie mbt goede smaak wel een beetje schade toe idd.
Madonna jaren 80 >>>>> Madonna nuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef LeBeau het volgende:
Ik had enkel wat met Lady Gaga (eerste CD + EP, daarna was het over) en Christina Aguilera (tussen 2002 en 2007 ofzo), maar verder... mjah, een enkel nummertje hier en daar, en Madonna's halve discography omdat ik een kind van de jaren 80 ben. En Kylie van 10 jaar geleden!
Tja, je moet wat als je niet van voetbal houdt...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Madonna jaren 80 >>>>> Madonna nu
Ik kan zo her en der best een nummer "waarderen" van al die diva's, maar dat gedweep ermee..En dat gedrag van de dames zelf
En dan die briyney vs christina vs gaga battles op internet en overal
Mjah, dat vind ik ook diep triest.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Madonna jaren 80 >>>>> Madonna nu
En dan die briyney vs christina vs gaga battles op internet en overal
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je niet van voetbal houdt...
Het gaat me niet om reputatiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:28 schreef Dirk het volgende:
Who cares about reputatie, trouwens..
Als ik me dáárdoor moet laten tegenhouden...
Ho ho ho, van de dames die ter sprake zijn gekomen zijn is alleen Britney echt een talentloze, playbackende diva.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat me niet om reputatieAls ik iets leuk vind, vind ik t leuk.
Maar dat gedweep met talentloze playbackende diva's en die vetes onderling vind ik echt zo 12-jarig.
"I wanna be Beyonce!" ....... Als 12jarig meisje of jongetje, a la. Maar bij een 35 jarige nicht wordt t toch wat triestig.
Ja, dat denk ik wel. Is ook een "gave" om je publiek te vermaken, Al vraag ik me dan wel af of je jezelf een zangeres kan noemenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef Dirk het volgende:
Madonna en Britney's grootste talent is hun charisma, misschien. (Is dat wel een "talent"?)
En dat terwijl Mariah 1 van de grootste bereiken heeft qua stem ter wereld. Die kan een dolfijn er uit krijsen. Maar mens, DOE er dan ook wat mee ipv dat gekreun en gekerm en die irritante adlibs. Wat is dat wijf afgegleden zegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:43 schreef Dirk het volgende:
Beyoncé, Mariah en andere R&B wijven kan ik niks mee vanwege dat volcontinu gegil en getoonladder. Man man man..
Die is ook niet zo snugger en irritantquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Overigens is deze irritatie heropgewekt door Trinity K Bonet. Rupaul's dragrace season 6, je weet zelluf
Het nummer dat voor Kylie geschreven was tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef LeBeau het volgende:
Mariah kreunt en zucht alleen maar de afgelopen 10 jaar ofzo. In de jaren 90 zong ze tenminste nog, voordat ze echt de R&B kant op ging.
Om Britney toch maar even positief te benaderen; dit is wat mij betreft haar beste nummer:
Stelt qua zang weer niks voor, maar gewoon... dat geheel.
Yep!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het nummer dat voor Kylie geschreven was toch
Ho ho, Kim Holland is wel de enige Nederlander (en dan ook nog een vrouw) met een booming porn empire. Ze is misschien een beetje weird, maar ik heb groot respect voor haar.quote:
Al verraste ze me wel in de aflevering als Star Wars achtige princes. Had verwacht dat t echt alleen een "The other Tyra" Beyonce popje zou zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Die is ook niet zo snugger en irritant
Daarom zeg ik, kan Kim Holland ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ho ho, Kim Holland is wel de enige Nederlander (en dan ook nog een vrouw) met een booming porn empire. Ze is misschien een beetje weird, maar ik heb groot respect voor haar.
Ja, al vond ik de look van deze week niet zo sterk. Wel safe.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al verraste ze me wel in de aflevering als Star Wars achtige princes. Had verwacht dat t echt alleen een "The other Tyra" Beyonce popje zou zijn.
Rihanna heeft echt de beste producers ooit. Live stelt het niks voor, maar de meeste nummers hebben gewoon een hook en een beat die het nummer super catchy maken. Ik houd vooral van S&M.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Zit je in de kantine, komt Rihanna voorbij (een liedje, niet zij zelf bij de snacks hoor). Roep je hardop "O jaaaa, die hoort er ook bij!"
Die kan ik trouwens bestw aarderen, Rihanna. Omdat t vaak geile nummers zijn met een dikke bas. Live kan ze verder ook geen toon zuiver raken, maar ach. Dat schijnt allemaal niet zo nodig te zijn
Deze week was gewoon standaard pretty beyonce en dus zakte ze weer in mijn achting. Zeker met die domme opmerkingen. Maar niemand irriteert me meer danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja, al vond ik de look van deze week niet zo sterk. Wel safe.
Haha jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze week was gewoon standaard pretty beyonce en dus zakte ze weer in mijn achting. Zeker met die domme opmerkingen. Maar niemand irriteert me meer danGia Gunn
wat een vals dom leeghoofd zeg. Man man man. Weg ermee.
Ze is echter wel echt heel mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja, al vond ik de look van deze week niet zo sterk. Wel safe.
In Japan is dat al jaren een normaal verschijnsel, daar heet 14 maart White Day. Alleen is het omgekeerd: op Valentijnsdag geven vrouwen, op White Day geven mannen iets.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is 14 maart, een maand na Valentijnsdag.
En dan is het de mannelijke tegenhanger van dat wijvengeneuzel:
[ afbeelding ]
Op S&BJ day kan een man ook genoeg geven hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
In Japan is dat al jaren een normaal verschijnsel, daar heet 14 maart White Day. Alleen is het omgekeerd: op Valentijnsdag geven vrouwen, op White Day geven mannen iets.
Hoi, ik zit binnen te werken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik word nu al bruin en het is nog niet eens half maart.
I know, maar ik verkies biefstuk boven taartquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
[geek]
En het is vandaag ook Pi-dag. (3-14)
[/geek]
Ja, het is de biefstuk die je wilt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know, maar ik verkies biefstuk boven taart
Nice thick and juicyquote:
Ik krijg er trek van.quote:
Ja, ik ga denk ik ook zo ff tr.... eten.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
[geek]
En het is vandaag ook Pi-dag. (3-14)
[/geek]
Die heeft heel hard een flinke beurt nodigquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is echter wel echt heel mooi.
[ afbeelding ]
[X] Steakquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:50 schreef Karelzegt het volgende:
Totaal off topic maar waar vind ik de homo topics? Ik heb deze per toeval gespot
Het is een reeks binnen ONZ, maar geen aparte rubriek zoals ONZ, WGR of R&P.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:13 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Is er geen kopje 'homo' in de topics?
Welkom dan!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:22 schreef Karelzegt het volgende:
Aha! Logisch dat ik het dan niet vind.
Ik ben nog nieuw (hier) hahaha
vertel!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:22 schreef Karelzegt het volgende:
Aha! Logisch dat ik het dan niet vind.
Ik ben nog nieuw (hier) hahaha
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Welkom dan!
Er is ergens een lijstje met impertinente, niet relevante vragen waarmee je je voor kunt stellen, maar die heb ik zo snel niet paraat.
quote:Basics
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je Fok! nickname?
En die van je Fok! user-icoon?
En van je Fok! signature?
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic?
Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van?
En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)?
Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s?
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet?
Wie allemaal?
Details
Hoe oud ben je?
Wat is je sterrenbeeld?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Heb je een vriendje (of zoiets)?
Naughty details
Wat draag je 's nachts?
Wat is je favoriete soort ondergoed?
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p )
Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)?
Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen?
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen?
Slave 4 Uquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef LeBeau het volgende:
Mariah kreunt en zucht alleen maar de afgelopen 10 jaar ofzo. In de jaren 90 zong ze tenminste nog, voordat ze echt de R&B kant op ging.
Om Britney toch maar even positief te benaderen; dit is wat mij betreft haar beste nummer:
Stelt qua zang weer niks voor, maar gewoon... dat geheel.
Daar is eerder al over gesproken. Mooie film inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Renesite het volgende:
Wel een mooie Zapp film over ontluikende mannenliefde (alleen geen gooi en smijtwerk) Wel tof![]()
http://www.npo.nl/zappbios-jongens/09-02-2014/NPS_1238783
Heb je Juste une question d'amour (TV Movie 2000) - IMDb wel eens gezien?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar is eerder al over gesproken. Mooie film inderdaadafgelopen woensdag was die in de herhaling en heb ik em nog een keer gekeken
Minimaal de helft - 4 (ik word oudquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:07 schreef Cosmo. het volgende:
Natuurlijk niet, tenzij je een man van 52 bent die op dat joch loopt te geilen.
Stel je aanquote:
neequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Heb je Juste une question d'amour (TV Movie 2000) - IMDb wel eens gezien?
Heb ik ooit eens met o.a. Waxxer gekeken.![]()
Desondanks dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:38 schreef Dirk het volgende:
Karel, ter info: Luig is een hetero, maar hij is wel heel aardig.
mjn favoriete film!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Heb je Juste une question d'amour (TV Movie 2000) - IMDb wel eens gezien?
Heb ik ooit eens met o.a. Waxxer gekeken.![]()
Dat is niet erg, kun je ook niks aan doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:50 schreef Luigi het volgende:
En platonisch gezien hebben Dirk en ik op regelmatige basis ruige homosex!
Het zijn ook klote vragen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:53 schreef Karelzegt het volgende:
Dank je allemaal. De lijst skip ik nog even als dat mag
@Dirk....Goed gedaan
Hij is leuk iddquote:
Beter dan delft-Groningen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef Renesite het volgende:
Schoonmoeder verhuizen weekend 1. Delfzijl > groningen op en neeeer
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:57 schreef DSVM het volgende:
[..]
De regisseur is zelf ook gay , lichte crush op hem. Maar dat terzijde.
Je moet er van houden. Het is vrij arthouse pretentieus wat ie maakt allemaal. Vond de sfeer in Amour imaginaire wel mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nee
Is de moeite waard begrijp ik?
"Juste une question d'amour" vond ik niet bepaald arthouse pretentieus. Helemaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Het is vrij arthouse pretentieus wat ie maakt allemaal. Vond de sfeer in Amour imaginaire wel mooiHij kan leuke beelden maken.
daar had ik t dan ook niet over. Is ook een andere regisseurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
"Juste une question d'amour" vond ik niet bepaald arthouse pretentieus. Helemaal niet eigenlijk.
De roze filmdagen.quote:
Het ligt in Nederland. Nederland is heel klein. Ergo, Groningen kan niet ver weg zijnquote:
En toch slagen ze erin. Wibbly Wobbly Timey Wimey...Stuff ... It's a timey wimey thing.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het ligt in Nederland. Nederland is heel klein. Ergo, Groningen kan niet ver weg zijn
*ding*quote:Op zondag 16 maart 2014 00:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En toch slagen ze erin. Wibbly Wobbly Timey Wimey...Stuff ... It's a timey wimey thing.
Ik zou zeggen; ga het maar eens lopen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het ligt in Nederland. Nederland is heel klein. Ergo, Groningen kan niet ver weg zijn
Pfieuw... gelukkig woon ik niet in Enschedequote:Op zondag 16 maart 2014 13:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Maar even serieus. Groningen is gewoon te ver van de rest vandaan. Net als Enschede.
Nee mensen uit het Zuiden zijn altijd even goed te verstaanquote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het zou ook helpen als die noorderlingen niet zouden proberen te praten (als ze dat al doen) zonder hun kaken te bewegen.
Onverstaanbaar.
Bij een noorderling gaat het zo:quote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee mensen uit het Zuiden zijn altijd even goed te verstaan
(gelukkig ben ik geen noorderling)
Feit blijft dat het beide onverstaanbaar isquote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Bij een noorderling gaat het zo:
<onverstaanbaar nors gemompel>
- Wat zegt u, ik verstond u niet?
Bij een zuiderling gaat het zo:
<onverstaanbaar blij brabants>![]()
- Wat zegt u, ik verstond u niet?
Gebennenievanhier? (of zoiets)
- Nee, inderdaad.
Ik zei <en dan volgt iets wat je min of meer kunt verstaan>. Of je krijgt iets te eten/drinken.
ik praat ook met gesloten kaken. En toch Neerlandischquote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het zou ook helpen als die noorderlingen niet zouden proberen te praten (als ze dat al doen) zonder hun kaken te bewegen.
Onverstaanbaar.
Ik heb deze film gisteren ook maar eens gekeken nadat hij hier verschillende keren is gepost. Mooie en lieve film inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Renesite het volgende:
Wel een mooie Zapp film over ontluikende mannenliefde (alleen geen gooi en smijtwerk) Wel tof![]()
http://www.npo.nl/zappbios-jongens/09-02-2014/NPS_1238783
Wat zeg je? Ik begrijp je niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik praat ook met gesloten kaken. En toch Neerlandisch
Klopt!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Feit blijft dat het beide onverstaanbaar is
L-asco-lurkerquote:Op zondag 16 maart 2014 14:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb deze film gisteren ook maar eens gekeken nadat hij hier verschillende keren is gepost. Mooie en lieve film inderdaad.![]()
Dus eh, bedankt voor het posten hier allemaal.
Tegen de tijd dat ik ben ingelogd is er alweer een nieuw topic geopend!quote:
Dank jequote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Dirk het volgende:
Karel, wat is dat hartje bij je naam?
Edit: never mind, is gewoon je icoontje. Ziet er grappig uit in de mobiele layout.
Ik blijf mezelf, D.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Dirk het volgende:
Dus SAJ en Ambi zijn niet dezelfde?!
Blijft lastig..
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Dirk het volgende:
Blijft lastig..
Waarom dacht je dat nou weer?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Dirk het volgende:
Blijft lastig..
Waarom heb je zo weinig geslapen?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:53 schreef Dirk het volgende:
Hallo. Ik heb sinds zaterdagochtend 4 uur geslapen. "Brak" dekt de lading vrij slecht.
Dat is geen antwoord.quote:
Vooral een heel lui weekend voor mij.quote:
Iets met sex, porno en een weekendtas vol dildo's. En dat dan zo'n 30 uur non-stop.quote:
Brak is het nieuwe fit.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:22 schreef Renesite het volgende:
En mijn mailbox voelt zich ook als Dirk. Erg brak.
Dikke stront door trechter it is. Loopt om de haverklap vast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |