Ik vraag altijd de zorgtoeslag achteraf aan. Dus nu, op basis van mij overigens wel jaarlijks wisselende inkomen, voor 2013. En dan gelijk 2014 weer stop zetten en volgend jaar aanvragen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik word een beetje moe van de belastingdienst, ieder jaar komen ze weer met hun zorgtoeslag omdat ze denken dat m'n inkomen 0 is, en ieder jaar kan ik de zorgtoeslag weer opsparen om het dan het jaar erna weer terug te betalen. Jullie weten wat ik verdien, houd eens op met dat gekut!
En dan heb ik volgens de belastingdienst het afgelopen jaar ook nog eens minder verdiend dan het jaar ervoor, ook al is dat helemaal niet zo.I give up!
Oh?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb nog nooit zorgtoeslag aangevraagd, eigenlijk.
Edit: Ooh, nu zie ik waarom.
Oh, ik vroeg me al af waarom mijn dash ineens SFW was...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
meusgatinhos.tumblr.com bestaat niet meer![]()
![]()
Ik vind dat wel heel jammer, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg me al af waarom mijn dash ineens SFW was...
Ik ook, de meeste waren best leuk (al ergerde ik me dood aan de tags).quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel jammer, eigenlijk.
Zo'n holebi verenigingen komen toch meestal alleen maar een soort van FOK!kers maar dan homo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:48 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb het voor elkaar te krijgen een of andere holebi vereniging te joinen in Utrecht.. ik ken die mensen niet en heb me nergens voor aangemeld
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:00 schreef DSVM het volgende:
[..]
Zo'n holebi verenigingen komen toch meestal alleen maar een soort van FOK!kers maar dan homo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |