Ik vraag altijd de zorgtoeslag achteraf aan. Dus nu, op basis van mij overigens wel jaarlijks wisselende inkomen, voor 2013. En dan gelijk 2014 weer stop zetten en volgend jaar aanvragen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik word een beetje moe van de belastingdienst, ieder jaar komen ze weer met hun zorgtoeslag omdat ze denken dat m'n inkomen 0 is, en ieder jaar kan ik de zorgtoeslag weer opsparen om het dan het jaar erna weer terug te betalen. Jullie weten wat ik verdien, houd eens op met dat gekut!
En dan heb ik volgens de belastingdienst het afgelopen jaar ook nog eens minder verdiend dan het jaar ervoor, ook al is dat helemaal niet zo.I give up!
Oh?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb nog nooit zorgtoeslag aangevraagd, eigenlijk.
Edit: Ooh, nu zie ik waarom.
Oh, ik vroeg me al af waarom mijn dash ineens SFW was...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
meusgatinhos.tumblr.com bestaat niet meer![]()
![]()
Ik vind dat wel heel jammer, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg me al af waarom mijn dash ineens SFW was...
Ik ook, de meeste waren best leuk (al ergerde ik me dood aan de tags).quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel jammer, eigenlijk.
Zo'n holebi verenigingen komen toch meestal alleen maar een soort van FOK!kers maar dan homo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:48 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb het voor elkaar te krijgen een of andere holebi vereniging te joinen in Utrecht.. ik ken die mensen niet en heb me nergens voor aangemeld
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:00 schreef DSVM het volgende:
[..]
Zo'n holebi verenigingen komen toch meestal alleen maar een soort van FOK!kers maar dan homo's?
Ik heb het er gisteren op t terras nog over gehad, dat die verenigingen tegenwoordig toch wel echt overbodig zijn voor jongeren. Maar blijkbaar dus niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:48 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb het voor elkaar te krijgen een of andere holebi vereniging te joinen in Utrecht.. ik ken die mensen niet en heb me nergens voor aangemeld
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:31 schreef Dirk het volgende:
Oh.
My.
Gay.
[ afbeelding ].
Nou, okay. Dit is 't wel, zeg maar.
Ik ben gisteren ook naar een heteronormatieve band geweest:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:32 schreef Luigi het volgende:
Ik ben gisteren naar een heteronormatieve band geweest trouwens!
Maar volgens mij diggen sommigen van jullie de zanger wel.
Ik kan het alleen zien met het geluid uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:32 schreef Luigi het volgende:
Ik ben gisteren naar een heteronormatieve band geweest trouwens!
Maar volgens mij diggen sommigen van jullie de zanger wel.
Het is een soort folkrock. Dus Schots/Iers maar dan met gitaar. Alhoewel hun theatertour weer wat akoestischer isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:36 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik kan het alleen zien met het geluid uit.
Is het echt MEGA hardrock, of wat?.
Het is 14 maart, een maand na Valentijnsdag.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is 14 maart, een maand na Valentijnsdag.
En dan is het de mannelijke tegenhanger van dat wijvengeneuzel:
[ afbeelding ]
Naar welke film ga je? Fire walk with me?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:46 schreef Luigi het volgende:
En vanavond naar de film! Man, ik krijg nog eens een leven. Geloof dat ik 2 avonden thuis ben geweest deze week.
Nee, 300 (maar dan deel 2, die heel verwarrend niet 302 ofzo heet?).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar welke film ga je? Fire walk with me?
Yupquote:
Rise of an empire. Gespierde mannen, in olie, in 3D, in kleine leren broekjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, 300 (maar dan deel 2, die heel verwarrend niet 302 ofzo heet?).
Waar ik met een mannelijke collega naartoe ga, op steak & bj day.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rise of an empire. Gespierde mannen, in olie, in 3D, in kleine leren broekjes.
Was het een manwijf? Of had je uiteindelijk een slapje toen ze begon?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yup
En vorig jaar ben ik met een collega naar een restaurant in t dorp hier gegaan, genaamd "Steaks en zo". Dus ik legde haar maar meteen even uit welke "en zo" ik verwachtte aan t eind van de avond
You're gonna gag the fag, baby!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waar ik met een mannelijke collega naartoe ga, op steak & bj day.
Oh boy.
Als je kunt regelen dat jij degene bent die de BJ ontvangt dan zal het allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waar ik met een mannelijke collega naartoe ga, op steak & bj day.
Oh boy.
Ze flikkerde van t stoepje af en zwikte haar enkel om, waardoor ze naar de EHBO kon. True storyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was het een manwijf? Of had je uiteindelijk een slapje toen ze begon?
Jij hier?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was het een manwijf? Of had je uiteindelijk een slapje toen ze begon?
Ogen dicht en hopen dat ie niet te zwaar kreunt, of geen baard heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je kunt regelen dat jij degene bent die de BJ ontvangt dan zal het allemaal wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |