Hier gaan we los met eieren zoeken. Een peuter in huis dus dat is dan haar feestje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat ik een messias aan een boom ga spijkeren, traditie is traditie
Als ik een tip mag geven.. Combineer asperges eens met misoboter! Echt waanzinnig lekker!quote:
Maar doop je die matzes ook in gesmolten chocolade en druip je er karamel over en bestrooi je ze dan met geroosterde nootjes?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef golfer het volgende:
Pesach (dinsdag 15 t/m maandag 21 april) doe ik wel aan: veel matzes eten.
Deze?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Minilot, jij had laatst engelse muffins, daar had ik het recept dacht ik ook al van voorbij zien komen. Niet opgeslagen natuurlijkheb je het nog? Is ook wel wat voor pasen dacht ik!
Ja!!! Dankjewelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze?
Foto van de mijnes (met homemade cashewpasta):
[ afbeelding ]
..naar dit recept:
http://thekitchenmccabe.com/2013/10/01/homemade-english-muffins/
Lijkt mij heerlijk. Ik eet ze meestal als ontbijt met een gekookt eitje erop en wat zout.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef minilot het volgende:
Maar doop je die matzes ook in gesmolten chocolade en druip je er karamel over en bestrooi je ze dan met geroosterde nootjes?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook lekker! Maar de structuur van een matze laat zich eveneens uitstekend combineren met een laagje uitgeharde zoetigheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk. Ik eet ze meestal als ontbijt met een gekookt eitje erop en wat zout.
Dit ziet er ook heerlijk uit. Op naar de toko voor misopasta, wontonvellen etc.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef minilot het volgende:
O, en voor ik het vergeet - dit was afgelopen jaar wel echt mijn favoriwete lente/aspergerecept:
http://smittenkitchen.com/blog/2013/05/spring-vegetable-potstickers/
Eigen foto:
[ afbeelding ]
Gyoza/dumplings met tuinboontjes, erwtjes en groene asperge. Heel fris en lekker. En weer eens wat anders.
Dat doe je zelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:50 schreef habitue het volgende:
Pasen is geen kut aan. Ik vreet me vast weer misselijk aan veel te goedkope vieze melkchocolade-eitjes en dat was het dan.
Ik heb iets met álles waarvoor ik de keuken in kan!quote:Op maandag 17 maart 2014 08:03 schreef RoelerMF het volgende:
In tegenstelling tot kerst heb ik met Pasen niet zoveel behalve dat als het lekker weer is ik weer wat met m'n hobby kan doen zonder te blauwbekken in een pretpark![]()
Nee, ik klaag er liever over.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:56 schreef minilot het volgende:
Dat doe je zelf. Maak er iets leukers van!
Mijn moeder is een lief mens maar haar kookkunsten... mwaw. Maar familie hoorde er wel bij. Misschien dat ik het daarom zo leuk vind om te doen en mensen uit te nodigen. Pasen is voor mij dus het vieren van de lente, zoals ik met de kerst de winter vier. Dat eieren zoeken en paastakken is de lentevariant op kadootjes en de kerstboom. Mijn dochter verheugt zich er nu al op.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, ik klaag er liever over.Sinds kleins af aan had ik al een hekel aan pasen. Die stomme paashaas, eieren zoeken in het bos, en ik vond er echt nooit 1
![]()
Ruim een uur moeten ontbijten op mn schoolvrije dag met mn ouders terwijl ik gewoon buiten kon spelen, of een level halen met super mario. En dan ook nog niet eens een cadeau krijgen.
Dit jaquote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef AnnaNiem het volgende:
Pasen is voor mij dus het vieren van de lente, zoals ik met de kerst de winter vier.
Hoe is de nieuwe jan jans en de kinderen?quote:
Hoezo kinderen...ik vind ze geweldig!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef AnnaNiem het volgende:
Ik kwam dit tegen; http://alisonartisan.blogspot.nl/2012_03_01_archive.html
[ afbeelding ]
Past wel heel lief bij de konijnbroodjes. Vinden de kinderen vast leuk!
Oeuf cocotte maken! Pasen, makkelijk, lekker en leuk!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo kinderen...ik vind ze geweldig!!
En ik weet nog niet wat ik ga maken met Pasen, maar ik heb nep-Le Creuset mini stoofpotjes, dus daar wil ik iets mee.
En ziet er ook verdomd smakelijk uit...quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef AnnaNiem het volgende:
Haha! Even onverwacht deze opmerking ertussen door, lol!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat ik een messias aan een boom ga spijkeren, traditie is traditie
Dat ziet er wel erg leuk uit, leuk voor de kids!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef AnnaNiem het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |