TT van mij, blonde barslet is nog van Sinceria dr OPquote:
Ik zal eens navragen wat het daar kost, zal wel meevallen. Mijn moeder neemt al een stuk of 100 valiumpillen mee voor al haar vriendinnen, kost nog geen 15 euroquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag ik me aanmelden? Ik heb die neusspray al eens voorgeschreven gekregen maar niet opgehaald omdat 1 neusspray focking 50 euro kost en niet vergoed wordt tenzij 'insert ingewikkelde procedure'.
Ja ja, ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
For you my friend, special price!
TT, bie tie double u.quote:
Nou, mijn biertje mag ze tappenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TT van mij, blonde barslet is nog van Sinceria dr OP.
Dank.quote:
O zijn er nog genoeg over hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel leuk in je eentje zonder vrienden in het bedrijf
Staat daar ook een schuimkrtaagje op?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, mijn biertje mag ze tappen![]()
@dommehumor![]()
Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal eens navragen wat het daar kost, zal wel meevallen. Mijn moeder neemt al een stuk of 100 valiumpillen mee voor al haar vriendinnen, kost nog geen 15 euro
Ik geef het toe: hij is leuk gevonden. NOW GET ME OUT OF HERE!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TT van mij, blonde barslet is nog van Sinceria dr OP.
Thailand hetzelfde, je loopt zo naar binnen en kan gewoon Xanax.Valium you name it meetillenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal eens navragen wat het daar kost, zal wel meevallen. Mijn moeder neemt al een stuk of 100 valiumpillen mee voor al haar vriendinnen, kost nog geen 15 euro
Nog even volhouden meisje, blijkbaar is het voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geef het toe: hij is leuk gevonden. NOW GET ME OUT OF HERE!
Ja, ik weet het. Maar ik ben nou eenmaal een zeikwijf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog even volhouden meisje, blijkbaar is het voor je eigen bestwil.
Hou jij je lekker bij de mannen, laat de vrouwen over voor de rest!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat daar ook een schuimkrtaagje op?
Keep it up, nog een dagje!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geef het toe: hij is leuk gevonden. NOW GET ME OUT OF HERE!
Ja, is allemaal uit India, niet hetzelfde merk maar exact hetzelfde spul. Toen ik voor een stichting werkte kochten we alle medicijnen uit india, veel lagere prijsquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thailand hetzelfde, je loopt zo naar binnen en kan gewoon Xanax.Valium you name it meetillen.
Truequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik ben nou eenmaal een zeikwijf.
Ja, al die generieke meuk komt daar vandaan. Zou wel handig zijn als je hier ook gewoon eens af en toe een pilletje Xanax kon kopen als je een keer niet kan slapen ofzo...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:46 schreef Belsezar het volgende:
Ja, is allemaal uit India, niet hetzelfde merk maar exact hetzelfde spul. Toen ik voor een stichting werkte kochten we alle medicijnen uit india, veel lagere prijs
quote:
Thanks, ik loop wel heel erg te zeiken maar ik stel jullie steun en afleiding echt erg op prijs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Maar in dit geval heb je wel reden tot zeiken hoor, het is gewoon al belachelijk lang en dan ook nog onder die omstandigheden....
5 euroquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik loop wel heel erg te zeiken maar ik stel jullie steun en afleiding echt erg op prijs.
Valiumpje kopen? Ik heb er nog 30 liggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al die generieke meuk komt daar vandaan. Zou wel handig zijn als je hier ook gewoon eens af en toe een pilletje Xanax kon kopen als je een keer niet kan slapen ofzo...
Het valt allemaal wel mee hoor, het is pas net even dat je er echt over zeurt, de rest was meer domme en flauwe grappen eroverquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik loop wel heel erg te zeiken maar ik stel jullie steun en afleiding echt erg op prijs.
You misspelled sex 5 times.quote:
Deal. Opsturen graag, ik neem de verzendkosten wel voor mijn rekening.quote:
Klein geld heb ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Deal. Opsturen graag, ik neem de verzendkosten wel voor mijn rekening.
Dan is de wonder grot gesloten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook ws. niet gebeuren morgen. Ben pas na twaalven weer thuis.
Ja, normaal gesproken hoop ik er géén te krijgen dus vreemd is het wel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor, het is pas net even dat je er echt over zeurt, de rest was meer domme en flauwe grappen erover.
Trouwens erg raar om te hopen dat je zo snel mogelijk een aanval krijgt.
Kopieautomaat op a4 formaat zetten.quote:
Die staat standaard op een A4'tje. Ligt er al jaren onder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken hoop ik er géén te krijgen dus vreemd is het wel ja.
[..]
Kopieautomaat op a4 formaat zetten.
Dan snap ik het probleem niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staat standaard op een A4'tje. Ligt er al jaren onder.
Het klinkt ook gewoon naar:quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken hoop ik er géén te krijgen dus vreemd is het wel ja.
[..]
Goed: contextquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon naar:
Ik hoop ZO dat je een epileptische aanval krijgt!
Zonder de contekst te kennen zou het een note+banaanvraag kunnen opleveren.
+1 behulpzaamquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed: context
Fout: contekst; kontext; kontekst
Banaanvraag, hihi. (slaapgebrek speelt op).quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon naar:
Ik hoop ZO dat je een epileptische aanval krijgt!
Zonder de contekst te kennen zou het een note+banaanvraag kunnen opleveren.
Breaking Bad, Haarlem editiequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Banaanvraag, hihi. (slaapgebrek speelt op).
Maar ik krijg wel drugs mits aanval, en wat ik gelezen heb is dat een win.
Nog niet gezien, niet spoileren please.quote:
Slow poke Sinceriaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nog niet gezien, niet spoileren please.
Drugsquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slow poke Sinceria.
Spoiler, het is iets met drugs!.
Sweet delicious free drugs in jouw gevalquote:
Als een serie al zo lang bestaat, is het geen kwestie meer van spoilen. Straks mag ik ook niet zeggen hoe Dr. No eindigt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nog niet gezien, niet spoileren please.
Voorlopig niet kennelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sweet delicious free drugs in jouw geval.
Ja ja oké ik loop zwaar achter, ik weet het. Ik ben Stargate aan het kijken (MacGyverquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een serie al zo lang bestaat, is het geen kwestie meer van spoilen. Straks mag ik ook niet zeggen hoe Dr. No eindigt.
Wiens tieten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voorlopig niet kennelijk.
Kunnen we het nu weer over bier en tieten gaan hebben?
Mén, ik zag hem al aankomen toen ik naar beneden scrolde vanaf stbabylon's post.quote:
You walked right into that one!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mén, ik zag hem al aankomen toen ik naar beneden scrolde vanaf stbabylon's post.
Nouquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ja oké ik loop zwaar achter, ik weet het. Ik ben Stargate aan het kijken (MacGyver)
Would still do.quote:
you're a sick puppyquote:
Volgens mij heb je toch al stiekem drugs gehadquote:
Zie je ons zwaaien nu?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef Sinceria het volgende:
Ach, wat kan ik zeggen, slaapgebrek doet een hoop met je? En anders *insert random smoes*. Het is freaking macgyver ja, die kan met een paperclip een legerbasis opblazen.![]()
Het vriendje boven mijn hoofd trouwens:
[ link | afbeelding ]
Jesus fucking christ!quote:
Die stekkers kunnen er uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef Sinceria het volgende:
Ach, wat kan ik zeggen, slaapgebrek doet een hoop met je? En anders *insert random smoes*. Het is freaking macgyver ja, die kan met een paperclip een legerbasis opblazen.![]()
[ link | afbeelding ]
Als Mac je grote droom is weet je ook dat met slechts een stukje duct tape die camera zo uit te schakelen isquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef Sinceria het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met een paperclip er bij kan je er een atoombom van maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als Mac je grote droom is weet je ook dat met slechts een stukje duct tape die camera zo uit te schakelen is
Gelukkig hebben we Mac, mocht de zon ooit uitsterven sturen we hem erheen met een paar kilo c4 en hij heeft hem zo weer aan de gangquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een paperclip er bij kan je er een atoombom van maken.
Nee, dan sluiten ze je vast op. Oh wachtquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef Sinceria het volgende:
Denk niet dat ze het waarderen als ik hier de boel ga saboteren. Ik heb zo het idee dat mijn verblijf hier nogal wat kost.
Misschien dat dan eindelijk het waterboarden begint. Ik verveel mequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dan sluiten ze je vast op. Oh wacht
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dan sluiten ze je vast op. Oh wacht
Is Bels jarig?quote:
Thanks!quote:
Ach, als ik eenmaal aan de 55 uur zonder slaap zit dan hallucineer ik dat er wel bij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat dan eindelijk het waterboarden begint. Ik verveel me
11 maart was ik jarigquote:
Ach, hoeveel erger dan normaal kan het wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, als ik eenmaal aan de 55 uur zonder slaap zit dan hallucineer ik dat er wel bij.
Doe maar niet neequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zal je maar niet vertellen wat ik zaterdag op het familiefeestje ga eten, anders krijg ik nog een leger achter mij aan
Ik denk dat ik toch die accu maar even pak dan.....quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, als ik eenmaal aan de 55 uur zonder slaap zit dan hallucineer ik dat er wel bij.
Helemaal gemist, nog gefeliciteerd!quote:
Verlate felicitaties dan maarquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Helemaal gemist, nog gefeliciteerd!
Dank uquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik was 18 feb jarig, ook niets van gehoord verder.
Als ik het goed herinner heb ik toen verscheidene caipirinhas gedronken, bij deze was er eentje voor jou!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik was 18 feb jarig, ook niets van gehoord verder.
Nee sorry, toen was ik nog in nederland, geen caipirinha om je te gevenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik was 12 december jarig, same story.
Tnx, ik zat in Thailand, vast aan aan bucket red bull vodkaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik het goed herinner heb ik toen verscheidene caipirinhas gedronken, bij deze was er eentje voor jou!
Tnxquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik was 12 december jarig, same story.
Upper en een downer, toe maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx, ik zat in Thailand, vast aan aan bucket red bull vodka.
[..]
Tnx.
Man ik ging hard op die rotzooiquote:
Ja in Brazilie ook, daar heb je nog van die energy drankjes die je moet verdunnen met cola anders is het gewoon te sterk voor je. Ik laat het lekker links liggen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man ik ging hard op die rotzooi.
Die Red Bull daar is echt niet normaal zo sterk vergeleken met die meuk hier.... Echt de hele nacht doorstuiterend, in je achterhoofd houdend dat een hartaanval om het hoekje stond.
Ik heb soms van die guarana+caffeinepillen van de Tuinen, die werken ook als een tierelierquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja in Brazilie ook, daar heb je nog van die energy drankjes die je moet verdunnen met cola anders is het gewoon te sterk voor je. Ik laat het lekker links liggen.
Trouwens whisky met red bull is ook erg lekker!
Edit: Maar gelukkig heb je in brazilie ook guarana, dan neit als ingredient maar gewoon als frisdrank, zo lekker!
Jij woont toch in Amsterdam? Loop eens een braziliaans winkeltje in en vraag naar een fles of blikje guarana.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb soms van die guarana+caffeinepillen van de Tuinen, die werken ook als een tierelier.
Ja, maar kan me niet voor de geest halen of ik ooit wel eens een braziliaans winkeltje heb gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij woont toch in Amsterdam? Loop eens een braziliaans winkeltje in en vraag naar een fles of blikje guarana.
Het is echt lekker, ik heb weleens gedacht over het importeren ervan, maar ja, niet echt een simpel iets helaas.
Betwijfel altijd ten zeerste of zoiets enig effect op me heeftquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb soms van die guarana+caffeinepillen van de Tuinen, die werken ook als een tierelier.
Finalmente Brasilquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar kan me niet voor de geest halen of ik ooit wel eens een braziliaans winkeltje heb gezien.
Het werkt bij mij alleen als ik goed heb gegeten, maar dan ben ik ook gewoon zonder probleem tot 5-6 uur wakker en fit in de stad en vaak nog vrijwel nuchter ook, ook na flink bier zuipenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Betwijfel altijd ten zeerste of zoiets enig effect op me heeft
Als ik in de buurt ben zal ik eens kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Finalmente Brasil
Kinkerstraat, 355 hs
1053 EX - Amsterdam - Holanda
Tel. 020 612 1851
En dan niet de light nemen, gewoon de normale
Bij mij te veel. Maar dat heeft een kop koffie ook alquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Betwijfel altijd ten zeerste of zoiets enig effect op me heeft
Oudersquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef missbehavin het volgende:
Straks info-avond op school... Oftewel op het laatste moment binnen sluipen en die andere ouders zo veel mogelijk ontwijken
Vreselijk volk iddquote:
Ik kan er echt niet tegen. Helpt idd wel als ik ze slik voor een stevig avondje zuipen. Maar slapen word hem dan niet meer de eerste dagenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Gewone koffie zit tussen de 100-300mg caffiene in, deze dingen 800 of 1200 als je de grote pillen neemt, en dan ook nog guarana.
Je kan ook de site ff bekijken als je wiltquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben zal ik eens kijken.
handig, alles is in het "dronken spanjaard met een hazenlips" geschrevenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan ook de site ff bekijken als je wilt
Ik zou jou weleens willen zien na een litertje guaranaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen. Helpt idd wel als ik ze slik voor een stevig avondje zuipen. Maar slapen word hem dan niet meer de eerste dagen
Uhm neequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens willen zien na een litertje guarana
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
handig, alles is in het "dronken spanjaard met een hazenlips" geschreven.
Sorryquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Gewoon bebidas en dan refigerante klikken.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry.
Ja, ik kom er wel uit hoor.
Maar nu ben ik loesoe.
Beetje jammer hoor T.quote:
Succes!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef missbehavin het volgende:
Straks info-avond op school... Oftewel op het laatste moment binnen sluipen en die andere ouders zo veel mogelijk ontwijken
Mijn hart sloeg al over tijdens het lezen van deze postquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Gewone koffie zit tussen de 100-300mg caffiene in, deze dingen 800 of 1200 als je de grote pillen neemt, en dan ook nog guarana.
Ik vraag me af waar je zoveel caffeïne voor nodig hebt, tenzij je een caffeïnejunk bentquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn hart sloeg al over tijdens het lezen van deze post
Zegt de man met de passende usernamequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je zoveel caffeïne voor nodig hebt, tenzij je een caffeïnejunk bent
Van opwinding?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:01 schreef Barbusse het volgende:
Mijn hart sloeg al over tijdens het lezen van deze post
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de man met de passende username
Opgewonden worden van caffeine?quote:
Preciesquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
's ochtends een bak en de rest van de dag gaat met gemak
Daar wordt je groot en sterk van!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Cue_ het volgende:
Pff zware dag.. koppijn.. zo maar douchen en slapen. Morgen weer zo'n drukke dag. Ben ik niet meer gewend
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Cue_ het volgende:
Pff zware dag.. koppijn.. zo maar douchen en slapen. Morgen weer zo'n drukke dag. Ben ik niet meer gewend
quote:
Of klein en slap.quote:
Zondag begin ik. Wil in juni een 5k lopen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je ze nog niet gebruikt is er niets aan de hand
Props! Heb je een specifieke loop op het oog?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zondag begin ik. Wil in juni een 5k lopen.
Hier in mijn eigen wijk. En daarna de 4 Engelse Mijlen in de binnenstad (Zwolle) vlak voor de halve marathon. Altijd heel veel publiek en 23 podia.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Props! Heb je een specifieke loop op het oog?
Leuk zeg! Ga je alleen lopen of met meerdere mensen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier in mijn eigen wijk. En daarna de 4 Engelse Mijlen in de binnenstad (Zwolle) vlak voor de halve marathon. Altijd heel veel publiek en 23 podia.
Mijn vriendin rent ook. Maar in principe alleen, te volle agenda om in een groep te lopen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ga je alleen lopen of met meerdere mensen?
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin rent ook. Maar in principe alleen, te volle agenda om in een groep te lopen.
Seriously?quote:
Ja serieus. Ik heb het nooit leren drinken, en dat zal ook niet gebeuren. Ik lust het nu niet, dus het smaak aspect is geen probleem. Blijft over de opwekkende effecten. Die je nodig hebt omdat je suf en duf bent door de ontwenningsverschijnselen van koffie drinken. Lijkt me niet nodig om daarvoor koffie te leren drinken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seriously?
Niet alleen 's ochtend om wakker te worden, maar gewoon echt een goeie bak espresso vind ik zo lekker.
Mwah, zo kan je je overal wel druk over gaan maken, eigenlijk is helemaal nooit iets goed voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja serieus. Ik heb het nooit leren drinken, en dat zal ook niet gebeuren. Ik lust het nu niet, dus het smaak aspect is geen probleem. Blijft over de opwekkende effecten. Die je nodig hebt omdat je suf en duf bent door de ontwenningsverschijnselen van koffie drinken. Lijkt me niet nodig om daarvoor koffie te leren drinken.
Ja, maar het niet doen, is ook niet slecht voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zo kan je je overal wel druk over gaan maken, eigenlijk is helemaal nooit iets goed voor je.
Ik vind het echt heel erg lekker, een goeie bak dan, niet die slappe filterkoffiedrap die wij in NL weer eens hebben uitgevonden.
Dat kan volgens studie over een week wel weer heel anders zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar het niet doen, is ook niet slecht voor je
Punt is, dat ik nogal verslavingsgevoelig ben, en op een kantoor werk, ik zou binnen no time op 20+ bakken per dag zitten
Ik wacht dan nog wel even op de studie waaruit blijkt dat geen koffie drinken slecht voor de gezondheid isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan volgens studie over een week wel weer heel anders zijn.
Ja ok, ik drink er 4 of 5 ofzo over de hele dag.
Douwe Egberts zal vast zijn best doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog wel even op de studie waaruit blijkt dat geen koffie drinken slecht voor de gezondheid is
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Douwe Egberts zal vast zijn best doen.
Dat deed ik vroeger, en op zaterdagochtend een kater hebben vanwege de ontwenningsverschijnselenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar het niet doen, is ook niet slecht voor je
Punt is, dat ik nogal verslavingsgevoelig ben, en op een kantoor werk, ik zou binnen no time op 20+ bakken per dag zitten
Weet je wat ook lekker ruikt en er leuk uitziet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou willen dat ik koffie dronk!
Het ruikt zo lekker en ziet er zo leuk uit
Ik zou het bijna doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Voor de rest kunnen jullie vanavond bij mij aankloppen
Ik ben goed hoorquote:
slechte kopieën van filosophyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker ruikt en er leuk uitziet?
http://www.treaclemoon.net
Die ken ik niet, maar deze zijn lekkerquote:
dan moet je echt het origineel eens proberenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar deze zijn lekker
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet je echt het origineel eens proberen
Ik kan er niet zo goed tegen als ze iets zo letterlijk het zelfde maken
Ik zit mobiel dus een plaatje linken is even kut maar:
http://www.philosophy.com/
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Voor de rest kunnen jullie vanavond bij mij aankloppen
Echt he?quote:
Doe jij de steaks, doe ik de BJ's. Teamwork!quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe jij de steaks, doe ik de BJ's. Teamwork!
Pijp je dr wel klaar dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe jij de steaks, doe ik de BJ's. Teamwork!
Anders ben ik natuurlijk zwaar teleurgesteld hequote:
het is wel echt heerlijk en je doet er lang meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat ziet er idd wel erg hetzelfde uit ja.
Alleen stuuuuukken duurder.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders ben ik natuurlijk zwaar teleurgesteld he
die treacle moon kun je bij de Ah kopen toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat ziet er idd wel erg hetzelfde uit ja.
Alleen stuuuuukken duurder.
Dat moet je pakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik beiden niet ga krijgen vandaag.
Speciaal voor jou ga ik dan maar voor twee van beide.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik beiden niet ga krijgen vandaag.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die treacle moon kun je bij de Ah kopen toch?
Ik vind deze My coconut island ook super lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is wel echt heerlijk en je doet er lang mee
HeatTeef! Geen bj voor jou he, vandaag of ergens in de nabije toekomst.quote:
Ik heb echt niks met kokosquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind deze My coconut island ook super lekkerRuikt veel sterker dan kokos van Fa of zo.
Kokos-fan
Ik heb echt belachelijk veel shampoo shit enzo.. Krijg je met mijn werk hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Eeeeehmmmm, ik heb ook douchegel!
Vast van een merk ook nog!
En shampoo, in een gele fles!
Dat vat je goed op. Rukze!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Eeeeehmmmm, ik heb ook douchegel!
Vast van een merk ook nog!
En shampoo, in een gele fles!
Hoe doe je dat bij een vrouw? Een rietje op de knop en zuigen?quote:
Dat is ook zo'n love it or hate it ding volgens mij. Ken veeeel mensen die t echt smerig vinden. Net als geitenkaas.quote:
Wil je nu ophouden over eten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n love it or hate it ding volgens mij. Ken veeeel mensen die t echt smerig vinden. Net als geitenkaas.
Kan ook nog veranderen, vroeger vond ik het niets, maar tegenwoordig vind ik bijv thaise kippensoep met kokos heel erg lekker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n love it or hate it ding volgens mij. Ken veeeel mensen die t echt smerig vinden. Net als geitenkaas.
Kokosquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geitenkaas met honing en thijm, en spek. HMMMM. Walnootje erbij. HMMMMMMMM!quote:
Ik trap jou zo in je walnootje....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geitenkaas met honing en thijm, en spek. HMMMM. Walnootje erbij. HMMMMMMMM!
Daar heb je zaad toch voor? Ook wit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Oh om te eten vind ik kokos wel lekker! Bounty
Mot het alleen niet op mijn lijf gesmeerd hebben ofzo
Ik wil badderen in bounty!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Je houdt niet van datsoort spelletjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik trap jou zo in je walnootje....
Niet met kokos lucht neequote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je houdt niet van datsoort spelletjes?
Dude....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geitenkaas met honing en thijm, en spek. HMMMM. Walnootje erbij. HMMMMMMMM!
Ja kap dan ook met al dat etenquote:
Ik oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ...... Godskolere. En geil, dat ben ik ook. Ik denk dat ik er echt S&BJ dag van maak!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kap dan ook met al dat etenIk heb al zo'n honger
Ik heb hier niks te eten, en mijn vent zit in Utrecht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ...... Godskolere. En geil, dat ben ik ook. Ik denk dat ik er echt S&BJ dag van maak!
Heb je geen lunch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb hier niks te eten, en mijn vent zit in Utrecht.
Neequote:
Eigen schuld danquote:
rotjochquote:
Ga lekker ergens lunchen johquote:
Dat kan toch niet, zit op mijn werk schatquote:
www.thuisbezorgd.nl, verrassend genoeg bezorgen ze ook op werkplekkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, zit op mijn werk schat
Aah da's lief, ga je me verrassen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl, verrassend genoeg bezorgen ze ook op werkplekken.
Bezorgen ze ook BJ's dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl, verrassend genoeg bezorgen ze ook op werkplekken.
Wat is dat voor een slavenplek, dat je niet eens een uurtje of anderhalf tijd hebt om te lunchen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil best steak brengen......quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah da's lief, ga je me verrassen?
Ik heb helemaal geen lunchpauzequote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat voor een slavenplek, dat je niet eens een uurtje of anderhalf tijd hebt om te lunchen?
Da's goed hoor. Verplicht mij uiteraard tot niksquote:
Uiteraard is dat niet het juiste lokmiddelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's goed hoor. Verplicht mij uiteraard tot niks
Godverdomme, wat een pauperbedrijfquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard is dat niet het juiste lokmiddel.
Idd, wat een enorm toeval, je zou bijna niet geloven dat het toeval is zo toevallig is het.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jaAah wat lief zeg, dat je dat wilt doen!
En dat op steak & bj day, wat toevallig...
Maar wat eet je dan overdag?! "oquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gij vuige altruïstquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wat een enorm toeval, je zou bijna niet geloven dat het toeval is zo toevallig is het..
Ik geloof idd niet in God, wat heeft dat ermee te maken?quote:
Niks blijkbaar. Vastgeketend aan haar bureau, met bossman die met een zweep achter haar staat en een dikke neger die met een trommel de typsnelheid dicteert.quote:
dot dot dotquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof idd niet in God, wat heeft dat ermee te maken?.
.
.
Ik neem meestal wel een broodje mee, wat ik dan aan mijn bureau eet.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks blijkbaar. Vastgeketend aan haar bureau, met bossman die met een zweep achter haar staat en een dikke neger die met een trommel de typsnelheid dicteert.
En is die nu al op dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem meestal wel een broodje mee, wat ik dan aan mijn bureau eet.
Daar mag pas aan begonnen worden als de dikke neger een slag op de gong geeft. Twee slagen is kappen met kauwen en verder typen.quote:
Ik heb vandaag niks mee. Alleen een blikje energy drinkquote:
We doen het uit liefde voor je, MissB. Pure liefdequote:
Lief dagboekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrienden van het Nederlandse mannen rollerderby team hebben net hun eerste wedstrijd op het WK gewonnen
Fixed!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrienden van het Nederlandse mannen rollerderby team hebben net hun eerste wedstrijd op het WK gewonnen
Het is gewoon net zoals bij korfbal, mannen moeten dat overlaten aan de vrouwen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want er is ook een Nederlands vrouwenteam.
En wederom toon je aan dat je een raar figuur bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het is gewoon net zoals bij korfbal, mannen moeten dat overlaten aan de vrouwen.
Die eerste en laatste foto!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Speciaal voor MissB dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt een rolschaatsende volwassen 'man'. Kom ik wel mee weg denk ik zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wederom toon je aan dat je een raar figuur bent.
Ah ok, we gaan weer terug naar dat ik hoop dat jij onder een bus komt. Zsm aub.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zegt een rolschaatsende volwassen 'man'. Kom ik wel mee weg denk ik zo.
Rollerderby rules grote tijd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Rollerderby lijkt mij erg cool
Maar goed, volgens Seikid ben ik ook een raar wijf. Eigenlijk iedereen die het niet met hem eens is geloof ik
Zou hij familie zijn van Wilders?
Nog meer dan die voorbinddildo, 'dude'?quote:
Niks mis met raar zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Maar goed, volgens Seikid ben ik ook een raar wijf. Eigenlijk iedereen die het niet met hem eens is geloof ik
Jij bent niet raar, voor een veeleisende dyslectische prinses.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad!quote:
Je hebt leuk raar en bloedirritant raar natuurlijk.quote:
O oooow, dat wordt samen douchen weaarbij je rondgegeven wordt als een zeepje!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Insinueer je nu een verband tussen rolschaatsende mannen en homofilie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O oooow, dat wordt samen douchen weaarbij je rondgegeven wordt als een zeepje!
Ja he?quote:
Rhu is niet bloedirritant raarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt leuk raar en bloedirritant raar natuurlijk.
Krijg je al een stijfjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al een tijdje niet van bil gegaan angel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel!quote:
Ik vond t wel opwindend jaquote:
Met een beetje geluk BBQ morgenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al een tijdje niet van bil gegaan angel?
[..]
Echt wel!
Ik was van plan te roerbakken vandaag, maar ik denk dat het iets anders gaat worden
02-03-2014, 23:00u.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al een tijdje niet van bil gegaan angel?
quote:
Ik wou zeggen dat het daar toch nog te fris voor is?quote:
Hij is een zij?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Mijn opvoeding gaat toch niet helemaal mis. Zoonlief vertelt net hoe vervelend hij het vindt dat een vriend van school zo gepest wordt omdat ie eigenlijk een meisje hadmoeten zijn
Het is geen tropisch eilandquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik was vergeten dat jij op dat tropische eiland zit
Laatst was er een transgenderkindje bij puberruil! Zo lief, die ruiler bleef het maar hebben over zijn 'transgember' probleemquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Mijn opvoeding gaat toch niet helemaal mis. Zoonlief vertelt net hoe vervelend hij het vindt dat een vriend van school zo gepest wordt omdat ie eigenlijk een meisje hadmoeten zijn
Uhuhquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Laatst was er een transgenderkindje bij puberruil! Zo lief, die ruiler bleef het maar hebben over zijn 'transgember' probleem
Indeed!quote:
Lucky bastard!quote:
Oh dat valt reuze mee! Ik wacht al langerquote:
Ik heb laatst alle alfleveringen gekeken. Interessant programmaquote:
Carnaval hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef Belsezar het volgende:
Oh dat valt reuze mee! Ik wacht al langer
Oh en ik maar denken dat ik het slecht hebquote:
Verkeerde gequote?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle alfleveringen gekeken. Interessant programma
Ja, helaas was ik voor carnaval al terug in NLquote:
Nee. Ging over "HIj is een zij"quote:
Ja weet ik, maar ik dacht dat je rhu wilde quotenquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Nee het was een programma van Arie Boomsma, heel leuk
Das de duivel, uiteraard!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben blij dat zoonlief net zo openminded is als zijn moeder. Niet zo homofoob als ijn vader godszijdank
Homofoob... tsss... fobie. Die mensen zijn niet bang, zijn gewoon eikelsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben blij dat zoonlief net zo openminded is als zijn moeder. Niet zo homofoob als ijn vader godszijdank
paranoia!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homofoob... tsss... fobie. Die mensen zijn niet bang, zijn gewoon eikels
Ik vind homo's vaak juist ontzettend grappig en humorvolquote:
Heeee, niet mijn engeltje bashen he!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind homo's vaak juist ontzettend grappig en humorvol
Behalve Angel dan, das gewoon een ijskonijn
Hij is de ice queen, ik ben de zonnekoning. Wij pesten en nemen elkaar al jaren in de zeikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeee, niet mijn engeltje bashen he!
Dan is het goedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij is de ice queen, ik ben de zonnekoning. Wij pesten en nemen elkaar al jaren in de zeik
Want anders had je een oostblok leger op me afgestuurd?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Want anders had je een oostblok leger op me afgestuurd?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind homo's vaak juist ontzettend grappig en humorvol
Behalve Angel dan, das gewoon een ijskonijn
Ang3l weer...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef missbehavin het volgende:
Waar blijft mijn vent? Hij is te laat!
Heb al te lang geen seks gehad, dus zou zomaar kunnenquote:
Peanutsquote:
Bitch please!quote:
Je kent me nog niet zo hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Peanuts
[..]
Bitch please!
Ik stuur Rodrigo Santoro op je af hoor!
Ik ken je soortquote:
Oh do you now?quote:
*rolt op rug, enkeltjes de lucht in, hijg hijg hijg*quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
Bitch please!
Ik stuur Rodrigo Santoro op je af hoor!
Yes, I think soquote:
Ik zat er niet ver naast met ijsKONIJNquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*rolt op rug, enkeltjes de lucht in, hijg hijg hijg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |