TT van mij, blonde barslet is nog van Sinceria dr OPquote:
Ik zal eens navragen wat het daar kost, zal wel meevallen. Mijn moeder neemt al een stuk of 100 valiumpillen mee voor al haar vriendinnen, kost nog geen 15 euroquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag ik me aanmelden? Ik heb die neusspray al eens voorgeschreven gekregen maar niet opgehaald omdat 1 neusspray focking 50 euro kost en niet vergoed wordt tenzij 'insert ingewikkelde procedure'.
Ja ja, ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
For you my friend, special price!
TT, bie tie double u.quote:
Nou, mijn biertje mag ze tappenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TT van mij, blonde barslet is nog van Sinceria dr OP.
Dank.quote:
O zijn er nog genoeg over hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel leuk in je eentje zonder vrienden in het bedrijf
Staat daar ook een schuimkrtaagje op?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, mijn biertje mag ze tappen![]()
@dommehumor![]()
Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal eens navragen wat het daar kost, zal wel meevallen. Mijn moeder neemt al een stuk of 100 valiumpillen mee voor al haar vriendinnen, kost nog geen 15 euro
Ik geef het toe: hij is leuk gevonden. NOW GET ME OUT OF HERE!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TT van mij, blonde barslet is nog van Sinceria dr OP.
Thailand hetzelfde, je loopt zo naar binnen en kan gewoon Xanax.Valium you name it meetillenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal eens navragen wat het daar kost, zal wel meevallen. Mijn moeder neemt al een stuk of 100 valiumpillen mee voor al haar vriendinnen, kost nog geen 15 euro
Nog even volhouden meisje, blijkbaar is het voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geef het toe: hij is leuk gevonden. NOW GET ME OUT OF HERE!
Ja, ik weet het. Maar ik ben nou eenmaal een zeikwijf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog even volhouden meisje, blijkbaar is het voor je eigen bestwil.
Hou jij je lekker bij de mannen, laat de vrouwen over voor de rest!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat daar ook een schuimkrtaagje op?
Keep it up, nog een dagje!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geef het toe: hij is leuk gevonden. NOW GET ME OUT OF HERE!
Ja, is allemaal uit India, niet hetzelfde merk maar exact hetzelfde spul. Toen ik voor een stichting werkte kochten we alle medicijnen uit india, veel lagere prijsquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thailand hetzelfde, je loopt zo naar binnen en kan gewoon Xanax.Valium you name it meetillen.
Truequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik ben nou eenmaal een zeikwijf.
Ja, al die generieke meuk komt daar vandaan. Zou wel handig zijn als je hier ook gewoon eens af en toe een pilletje Xanax kon kopen als je een keer niet kan slapen ofzo...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:46 schreef Belsezar het volgende:
Ja, is allemaal uit India, niet hetzelfde merk maar exact hetzelfde spul. Toen ik voor een stichting werkte kochten we alle medicijnen uit india, veel lagere prijs
quote:
Thanks, ik loop wel heel erg te zeiken maar ik stel jullie steun en afleiding echt erg op prijs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Maar in dit geval heb je wel reden tot zeiken hoor, het is gewoon al belachelijk lang en dan ook nog onder die omstandigheden....
5 euroquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik loop wel heel erg te zeiken maar ik stel jullie steun en afleiding echt erg op prijs.
Valiumpje kopen? Ik heb er nog 30 liggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al die generieke meuk komt daar vandaan. Zou wel handig zijn als je hier ook gewoon eens af en toe een pilletje Xanax kon kopen als je een keer niet kan slapen ofzo...
Het valt allemaal wel mee hoor, het is pas net even dat je er echt over zeurt, de rest was meer domme en flauwe grappen eroverquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik loop wel heel erg te zeiken maar ik stel jullie steun en afleiding echt erg op prijs.
You misspelled sex 5 times.quote:
Deal. Opsturen graag, ik neem de verzendkosten wel voor mijn rekening.quote:
Klein geld heb ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Deal. Opsturen graag, ik neem de verzendkosten wel voor mijn rekening.
Dan is de wonder grot gesloten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook ws. niet gebeuren morgen. Ben pas na twaalven weer thuis.
Ja, normaal gesproken hoop ik er géén te krijgen dus vreemd is het wel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor, het is pas net even dat je er echt over zeurt, de rest was meer domme en flauwe grappen erover.
Trouwens erg raar om te hopen dat je zo snel mogelijk een aanval krijgt.
Kopieautomaat op a4 formaat zetten.quote:
Die staat standaard op een A4'tje. Ligt er al jaren onder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken hoop ik er géén te krijgen dus vreemd is het wel ja.
[..]
Kopieautomaat op a4 formaat zetten.
Dan snap ik het probleem niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staat standaard op een A4'tje. Ligt er al jaren onder.
Het klinkt ook gewoon naar:quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken hoop ik er géén te krijgen dus vreemd is het wel ja.
[..]
Goed: contextquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon naar:
Ik hoop ZO dat je een epileptische aanval krijgt!
Zonder de contekst te kennen zou het een note+banaanvraag kunnen opleveren.
+1 behulpzaamquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed: context
Fout: contekst; kontext; kontekst
Banaanvraag, hihi. (slaapgebrek speelt op).quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon naar:
Ik hoop ZO dat je een epileptische aanval krijgt!
Zonder de contekst te kennen zou het een note+banaanvraag kunnen opleveren.
Breaking Bad, Haarlem editiequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Banaanvraag, hihi. (slaapgebrek speelt op).
Maar ik krijg wel drugs mits aanval, en wat ik gelezen heb is dat een win.
Nog niet gezien, niet spoileren please.quote:
Slow poke Sinceriaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nog niet gezien, niet spoileren please.
Drugsquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slow poke Sinceria.
Spoiler, het is iets met drugs!.
Sweet delicious free drugs in jouw gevalquote:
Als een serie al zo lang bestaat, is het geen kwestie meer van spoilen. Straks mag ik ook niet zeggen hoe Dr. No eindigt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nog niet gezien, niet spoileren please.
Voorlopig niet kennelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sweet delicious free drugs in jouw geval.
Ja ja oké ik loop zwaar achter, ik weet het. Ik ben Stargate aan het kijken (MacGyverquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een serie al zo lang bestaat, is het geen kwestie meer van spoilen. Straks mag ik ook niet zeggen hoe Dr. No eindigt.
Wiens tieten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voorlopig niet kennelijk.
Kunnen we het nu weer over bier en tieten gaan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |