Ik wilde al zeggen, ik ben helemaal niet fel in elk geval.quote:
Ook niet wanneer je wordt geconfronteerd met ondraaglijk progressief hippievolk?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, ik ben helemaal niet fel in elk geval.
Dat dus. Kind is niet lelijk ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had haar Instagram gezien en ik denk dat je beter het nummer niet kunt vragen.
Vandaag nam ik het zelfs op felle wijze op voor Pechtold en zijn belastingverlagingsplannen tegen linkse laster. Kun je je dat voorstellen? Ik, die het opneem voor Pechtold?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ook niet wanneer je wordt geconfronteerd met ondraaglijk progressief hippievolk?
Dat kan ik me inderdaad maar moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vandaag nam ik het zelfs op felle wijze op voor Pechtold en zijn belastingverlagingsplannen tegen linkse laster. Kun je je dat voorstellen? Ik, die het opneem voor Pechtold?
Maar dat was als rant tegen mijn moeder, niet op Fok!
Op Fok! ben ik altijd zeer beschaafd.
Ik had ook niks anders verwacht van zo'n intellectueel iemand natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat kan ik me inderdaad maar moeilijk voorstellen.
Bij mij is het andersom, ik ben in het echt heel beschaafd.
allemaal kloons van F1978quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef mapima het volgende:
inmiddels net het vierde seksverzoek gehad van een fokker via snapchat en wapp
En jij je maar afvragen waarom je al zo lang niet meer ongesteld werd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef mapima het volgende:
Dat was vast F1978.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef mapima het volgende:
[..]
er zitten blanke en zwarte mannen tussen en zelfs een fokker die filmde dat hij aftrok :p
Ik neem het ook allemaal niet zo serieus, en dan blijft het alsnog wel leuk. Vooral ik KLB moet je ook niet teveel verwachten. Toch verbaast het me soms wel hoe mensen zich laten meeslepen door wat er hier gepost wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht van zo'n intellectueel iemand natuurlijk.
Maar in kan je wel begrijpen hoor, wat sommige gasten gisteren tegen je zeiden gaat wel ver.
Maar zelfs de grootste gekken hier zullen zich wel kunnen gedragen lijkt mij, ik denk niet dat ze ook in het echt aan mensen vragen om pics van hun zus.
Ik heb het echt serieuze deel van dit forum nog niet gevonden eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik neem het ook allemaal niet zo serieus, en dan blijft het alsnog wel leuk. Vooral ik KLB moet je ook niet teveel verwachten. Toch verbaast het me soms wel hoe mensen zich laten meeslepen door wat er hier gepost wordt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het nummer van mapima niet hebben
Waarom geef je al die shit dan ook zomaar aan iedereenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef mapima het volgende:
In OUD nemen ze het allemaal heel serieus volgens mijquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb het echt serieuze deel van dit forum nog niet gevonden eerlijk gezegd.
lekker aandacht toch, al die bois die je geile seksverzoekjes sturenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom geef je al die shit dan ook zomaar aan iedereen
Ik heb gelukkig nog geen kinderen dus laat ik me daar maar niet vertonen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In OUD nemen ze het allemaal heel serieus volgens mij
Wat een kutleven moet dat wijf hebben, dat ze op die manier haar aandacht moet krijgen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lekker aandacht toch, al die bois die je geile seksverzoekjes sturen
Huehuehue.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog geen kinderen dus laat ik me daar maar niet vertonen.
Overigens heb ik je subtiele sneer richting OUD door en onderschrijf die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |