Jij bent echt fel, hè?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja aandacht die naar iemand anders ging in plaats van naar jou.
Oh wat ik trachtte te zeggen is, dat jij beter niets kunt bijvoegen, als je niets nuttigs te zeggen hebt. Dat is alles. Doordrammen en hysterie? Kon ik daar maar iets van voelen, alles wat ik bij jou voel is de irritatie die men voelt wanneer er een mug op hun kamer zit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat je bleef doordrammen, en ik vroeg me af waar de hysterie nu precies over ging.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh wat ik trachtte te zeggen is, dat jij beter niets kunt bijvoegen, als je niets nuttigs te zeggen hebt. Dat is alles. Doordrammen en hysterie? Kon ik daar maar iets van voelen, alles wat ik bij jou voel is de irritatie die men voelt wanneer er een mug op hun kamer zit.
Overschat je zelf niet.
Beste Spongeboss,quote:
Jij ook een fijne dag, jij ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Beste Spongeboss,
Ik vond het fijn om te lezen dat mijn posts irritatie bij je opwekken.
Groetjes en een fijne dag verder
Wil je daar iets mee zeggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet meer dan een groot deel van de users hier, toch?
ONZ / show je schooloutfitquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen?
------------------
Ben nu wel benieuwd naar de pics.
Gaat te furrr.quote:
iets te strakke broek eehhhhhquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het een redelijk tijger outfit voor iemand die bang is voor piemels en seks.
quote:
prima toch ben ik net zo geil als al die hollandse sletjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Neejoh, zebra print wibra shirtje die je puddingbuik niet bedekt.
Ben je dat, of zie je er zo uit. Dat is wel een verschil namelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:01 schreef mapima het volgende:
[..]
prima toch ben ik net zo geil als al die hollandse sletjes
Ach, het schrikt wel af.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het een redelijk tijger outfit voor iemand die bang is voor piemels en seks.
was zomer vorog jaar in een winkel voor anorexiadwergen in dhquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je dat, of zie je er zo uit. Dat is wel een verschil namelijk.
ok waarom had je me ineens je snapchat ge-dm-ed zonder aanleiding een hele tijd geleden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:09 schreef mapima het volgende:
[..]
was zomer vorog jaar in een winkel voor anorexiadwergen in dh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |