Ik stuur je nog eens watquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mag ik ze ook zien, de dickpics die ik tot nu gekregen heb waren nou niet echt heel spectaculair.
Jij moet helemaal ophouden met je "Nee echt, het is de belichting en de hoek, hij is gigantisch!".quote:
Ik vind haar wel lekker...quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen het nummer hebben van die plork¿
lage standaard zegquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lekker...
Binnenkort koop ik een nieuwe lens, moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jij moet helemaal ophouden met je "Nee echt, het is de belichting en de hoek, hij is gigantisch!".
Ik had speciaal een breedbeeldscherm gekocht, dus ik hoop dat dat niet voor niets was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Binnenkort koop ik een nieuwe lens, moet jij eens opletten.
quote:
M'n Swedish Penispump is net binnen, dus ik stuur je volgende week wel wat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mag ik ze ook zien, de dickpics die ik tot nu gekregen heb waren nou niet echt heel spectaculair.
Vis een keer in de vijver. Vis twee keer in de vijver.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja aandacht die naar iemand anders ging in plaats van naar jou.
okquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vis een keer in de vijver. Vis twee keer in de vijver.
Vang niets vang iets.quote:
Ok, maar wie is t?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja aandacht die naar iemand anders ging in plaats van naar jou.
Een vrouwelijke user en vreemde troll die eerder onder de naam dolfijntjes love ging, om vervolgens te ontpoppen tot X-lilly en nu onder de naam mapima gaat.quote:
quote:
quote:
Jammer na 2 keer met een ok akkoord te gaan begrijp je het nog niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mapima, kun je niet lezen ofzo
Zegt me niksquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een vrouwelijke user en vreemde troll die eerder onder de naam dolfijntjes love ging, om vervolgens te ontpoppen tot X-lilly en nu onder de naam mapima gaat.
O sorry, ik lees nooit de daadwerkelijke inhoud van jouw postsquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jammer na 2 keer met een ok akkoord te gaan begrijp je het nog niet.
Ze heeft zelfs in dit topic gepost. Vrij populair omdat ze er niet vies voor is haar facebook of nummer te geven.quote:
Oh hoe kun je dan reageren met een verontschuldiging? Beetje jammer dat de ene hand de andere tegenspreekt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O sorry, ik lees nooit de daadwerkelijke inhoud van jouw posts
Omdat je bleef doordrammen, en ik vroeg me af waar de hysterie nu precies over ging.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh hoe kun je dan reageren met een verontschuldiging? Beetje jammer dat de ene hand de andere tegenspreekt.
Wie mag je nou wel; )?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:01 schreef Rezania het volgende:
Hoezo willen FOK!kers het nummer van die domme troll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |