quote:
Vandaag slechts 3 vieren tegen.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:23 schreef Felagund het volgende:
[..]Ze staan de laatste wedstrijden volgens mij echt goed te bowlen/fielden.
Vier vieren en geen enkele zes.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:26 schreef Max23 het volgende:
Ik heb het begin van de Engels slagbeurt gemist. Hoeveel vieren en zessen hebben ze gemaakt?
Sri Lanka was inderdaad helemaal niks, maar in de drie wedstrijden daarna hadden ze elke keer een kans om te winnen. Mooi dat ze deze dan toch hebben gewonnen.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:32 schreef Levitas het volgende:
Die is binnen. Mooi einde van het Nederlandse avontuur op WT20, met 2 prachtige hoogtepunten (Ierland en Engeland) en een gigantisch dieptepunt (Sri Lanka). We hadden Zuid Afrika én Nieuw Zeeland ook nog eens bijna.
quote:Another year of Dutch gloating coming up…
Kan zeggen wat je wilt, maar we hebben met onze prestaties toch wel redelijk in de media gestaan, wereldwijd. Tegen Ierland wereldwijd headlines geweest, tegen Sri Lanka zelfde verhaal. Nu met Engeland zullen we morgen in de cricket landen weer in het nieuws zijn, in Australië is het nieuws ("Australia's only win of the World Twenty20 - Tom Cooper in the orange camp. We'll claim it")quote:Op maandag 31 maart 2014 14:44 schreef Max23 het volgende:
EngvNed is ook gewoon world wide trending topic op twitter
Ik ben de hele middag mijn Engelse collega's en vrienden al aan het pestenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vraag me af wat dit toernooi gaat betekenen voor het beleid van de KNCB, dat de laatste jaren heel sterk heeft ingezet op het vreemdelingenlegioen in oranje. De zevende plaats enkele maanden geleden in Nieuw-Zeeland betekende het verlies van de one-day status en door het wegvallen van veel ICC-financiering leek een beleidsverandering aanstaande. Maar dit toernooi laat zien dat Nederland nog altijd bij de top van de associates hoort.
Ben benieuwd wat de komende maanden gaan brengen.
Maar voorlopig eerst maar even genieten van dit resultaat en de Engelse spelers bij mijn club een beetje pesten :-)
Maar uiteindelijk all out met 119 runs. Dat zou Nieuw-Zeeland wel moeten kunnen halen en dan zou Sri Lanka er toch wel verrassend uit liggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:37 schreef Dwersdriever het volgende:
Sri Lanka heeft nu al bijna net zoveel boundaries als Engeland in de hele innings :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |