Er zijn zoveel geruchten de wereld ingeslingerd, dat veel media nog achter lopen. Die gaan stuk voor stuk allemaal oude geruchten publiceren, zodat alles en iedereen er weer opnieuw achteraan loopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:07 schreef gijsman het volgende:
Elk beetje nieuws wat er komt wordt meteen tegen gesproken
Klopt blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja laten we het daar eens over hebben, hoe zit dat eigenlijk
ja kon hem niet vinden in 3dquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:12 schreef OEM het volgende:
[..]
Even een 777 ipv een A340 en hij kan zo de OP in.
Mogelijk is het vliegtuig gekaapt door terroristen om het over een paar weken op de servers van FOK! te laten neerstorten. Vele FOK!ers worden dan een eenzame dood ingesleurdquote:
Voor mij (en de meeste hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:14 schreef OEM het volgende:
[..]
Dit model mist wel een landig gear trouwens (A340 heeft 3 main landing gears)
Hoe halen ze een vliegtuig uit de lucht als terroristen ermee vliegen en stoïcijns doorvliegen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:18 schreef gijsman het volgende:
[..]
er zijn continue 2 straaljagers in de lucht en het luchtruim is afgesloten, dat ding wordt zo uit de lucht gehaald.
Pief paf poef?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:31 schreef Luxuria het volgende:
Hoe halen ze een vliegtuig uit de lucht als terroristen ermee vliegen en stoïcijns doorvliegen?
in de indian ocean?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:07 schreef gijsman het volgende:
Elk beetje nieuws wat er komt wordt meteen tegen gesproken Oeigoer aan boord maar nu weer niet.
India zoekt ondertussen ook mee
kan, kwestie van belangen afwegen, las daar vandaag wat over bij een andere crash, toen hoefde men uiteindelijk de keuze niet te maken want het vliegtuig stortte zelf neer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ook als ze niet weten waar de inzittende zijn gebleven?
Zal denk ik afhangen van waar je vliegt en welk triggerhappy land het voor het zeggen heeft in dat gebied. Bijvoorbeeld naar de NSS vliegen eind maart gaat niet goed aflopen denk ik zo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ook als ze niet weten waar de inzittende zijn gebleven?
Ze kunnen zich inmiddels beter gaan richten op de Indische Oceaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef Drebbelman het volgende:
De landen die inmiddels meezoeken zijn India, Japan, Malaysia, Australia, China, Indonesia, New Zealand, The Philippines, Singapore, Taiwan, Thailand, United States en Vietnam
40 boten, 26 vliegtuigen en satellieten van oa China en India.
Gaan ze ook doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze kunnen zich inmiddels beter gaan richten op de Indische Oceaan.
Hoezo kom je dan in die richting?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef MaJo het volgende:
Blijkbaar verdwijnen vliegtuigen precies op dat punt vaak van de radar als waar het vliegtuig nu ook is verdwenen, het kan zijn dat daar gebruik van is gemaakt. Dan kom je dus wel in de richting van de wilde theorieën als dat het vliegtuig klaargestoomd wordt voor een aanslag en daar wil ik eigenlijk niet aan meedoen
Het artikel suggereert dat er gebruik van is gemaakt van het feit dat vliegtuigen vaker daar van de radar verdwijnen. Oftewel dat ze bewust van de route zijn afgeweken en dus ergens anders heen zijn gevlogen. Het lijkt me niet dat ze dat gedaan hebben om verderop in zee te storten zeg maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoezo kom je dan in die richting?
Het bereik van de radar is gewoon niet groter, dus het vliegtuig wordt dan niet meer gevolgd. Vervolgens kan er van alles mee gebeuren (ontploffen, in zee storten, neergehaald) maar dat zul je dan niet op de radar zien omdat 'ie simpelweg buiten bereik van die radar is.
Issie ook. Ik word net wakker, is er al wat gevonden misschien??quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
hahaha , vind die van mij toch leuker![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |