wowquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
het staat ook wel voor electronic dance kkherrie
LTE, beide albums in m'n bezit, heeeelemaal grijs gedraaid alquote:
beetje 13 in een dozijn dubstep GRSquote:
LTE kon ik vroeger nooit vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
LTE, beide albums in m'n bezit, heeeelemaal grijs gedraaid al
je hebt ook meteen 1 van de beste nummers van beide albums te pakken
JMF bedoel je zeker? Die zit echt flink onder de plek. Echt voor schut.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef no1uknow het volgende:
valt het jullie ook op dat Awesome de laatste tijd zo weinig post en als hij post, zo weinig kwaliteit? We zijn een broeder verloren aan het vrouwvolk, laten we hem gedenken
#awesome
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
beetje 13 in een dozijn dubstep GRS
Haha supervet om te zienquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
sick https://www.facebook.com/(...)50651&type=2&theater
ik vooral bij 12:50quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
LTE kon ik vroeger nooit vinden.Maar wel zo'n beetje de beste plaat die ze hebben ja. Stijfje bij dat stuk op 8:00.
Lolzquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb gehoord dat klokov van zijn vriendin niet naar een sportschool mag en dat hij daarom nu kettlebell training doet
Hm, luister nu eigenlijk helemaal geen prog meer, als ik rock luister is het vooral post-rock.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
houd je vooral van het hardere werk of kan je ook wat 'zachtere' prog hebben?
ken je transatlantic?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hm, luister nu eigenlijk helemaal geen prog meer, als ik rock luister is het vooral post-rock.
Zegt me wel vaag iets. Ah, Neal Morse zie ik op de wiki. Die heb ik ook nog een keer live gezien ja.quote:
Mijn relatie is ouder dan dit accountquote:
van het nieuwe (gelijknamige) album:quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:17 schreef Xa1pt het volgende:
Wat is hun beste nummer of album? Dan ga ik die eens aanslingeren.
Zit geen fatsoenlijke gym in de buurt voor een schappelijke prijs. Heb geen zin om ver te fietsen elke keer dat ik naar de gym moet. De helft van de gyms heeft een dermate laag plafond dat ik niks overhead kan pressen. Met <1,90 zou dat geen probleem zijn maar goed, Nederland is nog niet helemaal ingericht voor de masterraces.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb gehoord dat klokov van zijn vriendin niet naar een sportschool mag en dat hij daarom nu kettlebell training doet
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
TA TATADA TATADA TATARADAA TA DADADAAA![]()
haha jij lift niet eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zit geen fatsoenlijke gym in de buurt voor een schappelijke prijs. Heb geen zin om ver te fietsen elke keer dat ik naar de gym moet. De helft van de gyms heeft een dermate laag plafond dat ik niks overhead kan pressen. Met <1,90 zou dat geen probleem zijn maar goed, Nederland is nog niet helemaal ingericht voor de masterraces.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
als ik vertel wat ik net in dm heb gehoord
tranen
ik accepteer je zoals je bent vriendquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga even een paar problemen hier de wereld uithelpen want ik heb er schoon genoeg van.
• Ik lift wél.
• Ik woon niét in Oude Pekela
• JMF heeft niét mijn zusje gepaald.
• Ik rijd inderdaad een 19-jaar oude Accord.
Als iemand nu nog probleme heeft kom in mijn GEZICHT zeggen.
Kom 050 homeyquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga even een paar problemen hier de wereld uithelpen want ik heb er schoon genoeg van.
• Ik lift wél.
• Ik woon niét in Oude Pekela
• JMF heeft niét mijn zusje gepaald.
• Ik rijd inderdaad een 19-jaar oude Accord.
Als iemand nu nog probleme heeft kom in mijn GEZICHT zeggen.
Nee man, gewoon nu. Ik heb mijn hart ook net gelucht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:34 schreef Klokov het volgende:
Boys, ik doe in het volgende deel een confessie.
Wellicht dat ik het kan fixenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee man, gewoon nu. Ik heb mijn hart ook net gelucht.
feelsgoodman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |