Ik heb even een proefritje voor je gemaakt - ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:01 schreef Montelly het volgende:
..French arab morrocan threesome interracial with white guys..
kijke of niet?
Dat lijkt er al meer op, maar waarom zoek je niet iets met meer dan 16 pixels? Die dame is wel een beetje chubby.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Montelly het volgende:
Slutty dark-haired bitch gets fucked like a horny dog in heat
deze dan?
Weenie man, was grapje - misschien mag het wel.quote:
Geen idee is het zo'n Beurette video? Die zijn vaak wel goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:01 schreef Montelly het volgende:
..French arab morrocan threesome interracial with white guys..
kijke of niet?
ze lijkt een beetje op JBquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat lijkt er al meer op, maar waarom zoek je niet iets met meer dan 16 pixels? Die dame is wel een beetje chubby.
[..]
Weenie man, was grapje - misschien mag het wel.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee is het zo'n Beurette video? Die zijn vaak wel goed.
Doe even normaal man.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Koelt.kk.snel af in.de avond kk koud hier, kk.
Ik gun hem zijn momentje van de dagquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
het erge is nog dat je dit ook oprecht meent volgens mij
haja kk smegmanusquote:
wat ben je toch ook liefquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik gun hem zijn momentje van de dag[ afbeelding ]
weenie?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoelang zijn wij nu.al.vrienden vms?
echt langquote:
edm homoquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gitarenben je (van voor) christus ofzo?
Sowieso de term 'EDM'. ---->quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
edm homo
ga echte edm luisteren man .. aphex twin
idd, wanneer is dat eigenlijk ontstaan lmao .. dat al die battibois het edm gingen noemenquote:
Alles klinkt beter met double bass en 8 snarenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gitarenben je (van voor) christus ofzo?
quote:
wat is 't, meer richting hardcore? In juli komt Dream Theater weer naar NL, heb het concert vorige maand gemist (anders moest ik in m'n eentjequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik ga in juni naar Phil Anselmo, tis geen pantera.. maar toch wel leuk!
in 013 toch? Dat is 10 minuutjes met de trein. Ik twijfel nogquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat is 't, meer richting hardcore? In juli komt Dream Theater weer naar NL, heb het concert vorige maand gemist (anders moest ik in m'n eentje) maar heb iemand kunnen strikken al
nee da's een uur met de treinquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:32 schreef Champy het volgende:
[..]
in 013 toch? Dat is 10 minuutjes met de trein. Ik twijfel nog
Voor mij danquote:
nah.. zou het nog wel onder metal zetten ..harde metal lol.. geen hardcore iigquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat is 't, meer richting hardcore? In juli komt Dream Theater weer naar NL, heb het concert vorige maand gemist (anders moest ik in m'n eentje) maar heb iemand kunnen strikken al
lol hier kan ik niet zoveel mee, grunten uberhaupt niet en het moet wel iets symfonischerquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nah.. zou het nog wel onder metal zetten ..harde metal lol.. geen hardcore iig
is met the illegals
dream theater is baas
hoe is het plakkert?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kom over een uur weer terug en dan is die alto/hipster talk weer over.
Ik vond het laatste album ook niet echt geweldig, vandaar dag ik twijfelquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef no1uknow het volgende:
maar is wel in 013 ja, ik wil ze eigenlijk heel graag zien. Nieuwe werk vind ik minder bijzonder, maar Awake, Six Degrees of Inner Turbulence, Octavarium, Metropolis en Train of Thought zijn heeeerlijk
tja desondanks wil ik wel heen, moet ze een keer gezien hebben, maar wel zonder mike portnoyquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik vond het laatste album ook niet echt geweldig, vandaar dag ik twijfel
Al 2 keer gezien, 2007 in Rotterdam en 2012 in Zwollequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tja desondanks wil ik wel heen, moet ze een keer gezien hebben, maar wel zonder mike portnoyEn 60 euro
het staat ook wel voor electronic dance kkherriequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
sick kunt
ik dacht electric dance music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |