goed nieuwsquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
Goed nieuws: er is NOG een bezichtiging voor mijn huis ingepland......en die (volgens mijn enthousiast klinkende makelaar, ZEER enthousiast klinkende) meneer wilde PER SÉ als allereerste mijn huis komen bezichtigen, zodat hij ook als eerste meteen een bod kan gaan uitbrengen!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
Goed nieuws: er is NOG een bezichtiging voor mijn huis ingepland......en die (volgens mijn enthousiast klinkende makelaar, ZEER enthousiast klinkende) meneer wilde PER SÉ als allereerste mijn huis komen bezichtigen, zodat hij ook als eerste meteen een bod kan gaan uitbrengen!
mag ik een stroopwafel?quote:
Hmmm cookiesquote:
Laat ze alle drie tegen elkaar opbieden! Geld... GELD .... GEEELD! WOEHAHAHAquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
"Spicy"? Is dat een keuze qua broodjes? *zoeken op Subway site gaat*quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hmmm cookies
Mijn favo is:
Spicy op chees/organo en dan met extra kaas en uitjes en paprika er al op, dan in de oven, en dan tomaat en sla erop en southwest sausjehmmm (maar dat is eigenlijk niet de bedoeling voor de verkoop
) en wat wij soms ook doen is bij de buren champignons halen en die er ook op
![]()
Ow en ik ben verslaafd aan de tonijn
Koekiemonsterquote:
Spicy Italianquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Spicy"? Is dat een keuze qua broodjes? *zoeken op Subway site gaat*
Hahaha, ik doe dus mee aan snackexchanges. Ik ruil snoep met mensen van over de hele wereld. En ALLEMAAL krijg ik reacties terug in de trant van "OHMYGOD THESE STROOPWAFFLES ARE AWESOME!"quote:
Nee die met witte chocolade en macademia notenquote:
hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha, ik doe dus mee aan snackexchanges. Ik ruil snoep met mensen van over de hele wereld. En ALLEMAAL krijg ik reacties terug in de trant van "OHMYGOD THESE STROOPWAFFLES ARE AWESOME!"
En raspberryquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee die met witte chocolade en macademia notenzooo lekker
Whehehe ^^ jij begint er over >.<quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Koekiemonster
Enneeee... laat mij lekker met mijn rosbiefJullie mannen en jullie dirty mind
Nee die vind ik niet zo lekker, ze hadden "vroeger" die met rozijnen.. kan even niet op de naam komen.. maar die zijn er uit omdat ze niet goed verkochten.. Die vriend van de Subway zei altijd dat ik de enigste was die ze kwam halenquote:
Whehehequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Koekiemonster
Enneeee... laat mij lekker met mijn rosbiefJullie mannen en jullie dirty mind
Helemaal niet! Haha ik wist niet eens welke gedachten jij bij rosbief hadquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Whehehe ^^ jij begint er over >.<
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe
Ik ga even op mijn handen zitten een tijdje![]()
Ow wacht.. welke gedachte JULLIE bij rosbief hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Haha ik wist niet eens welke gedachten jij bij rosbief had
De enige die ik nooit zou bestellen is de Meatball Marinara. Dat wordt zo'n zompige boel met die tomatensaus.....quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spicy Italian
Of met BMT is ook heerlijk hoor
Gewoon een gebraden stuk vleesh!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Haha ik wist niet eens welke gedachten jij bij rosbief had
Maar die is wel lekker hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De enige die ik nooit zou bestellen is de Meatball Marinara. Dat wordt zo'n zompige boel met die tomatensaus.....
Heul niet!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Gewoon een gebraden stuk vleesh!
dit maakt het niet veel beter hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar die is wel lekker hoor![]()
Als er ballen overblijven nemen we die mee naar huis, beetje pasta erbij koken
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit maakt het niet veel beter hoor
sorry dat ik zo laat reageer, ik was even een broodje fricandel halenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef robdriessen het volgende:
Dat moment waarop de ballen en de rosbief elkaar tegenkomen.....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef robdriessen het volgende:
mayo erbij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef robdriessen het volgende:
quote:
quote:
Helaas werkt dat niet zo; het huis wordt sowieso met verlies verkocht!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Laat ze alle drie tegen elkaar opbieden! Geld... GELD .... GEEELD! WOEHAHAHA
quote:
oke, gaafquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef robdriessen het volgende:
Mijn laatst verstuurde doos: http://imgur.com/a/SSEnR
Ik wacht nu op een paar kilo aan goodies uit Indiana en een doosje uit Brooklyn. En ik heb nog spul uit Alaska en Hawaii thuis liggen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha, ik doe dus mee aan snackexchanges. Ik ruil snoep met mensen van over de hele wereld. En ALLEMAAL krijg ik reacties terug in de trant van "OHMYGOD THESE STROOPWAFFLES ARE AWESOME!"
Heul welquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef robdriessen het volgende:
Mijn laatst verstuurde doos: http://imgur.com/a/SSEnR
Ik wacht nu op een paar kilo aan goodies uit Indiana en een doosje uit Brooklyn. En ik heb nog spul uit Alaska en Hawaii thuis liggen.
Dat nummerquote:
Dat volgt vanzelf jahquote:
the amazing stroopwafelsquote:
Echt niet.. dankzij jou zie ik al de hele ochtend mutsen voor me die ik dan probeer te vergelijken met rosbief... en ik moet zo nog gaan eten ookquote:
Wahahahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt niet.. dankzij jou zie ik al de hele ochtend mutsen voor me die ik dan probeer te vergelijken met rosbief... en ik moet zo nog gaan eten ook
Nee jij helpt met je frikandelquote:
hmm, dan moet ik toch eens beter opletten met kokenquote:
ik durf er nu geen mayonaise meer op te doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee jij helpt met je frikandel
ik wil anders die rosbief welquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt niet.. dankzij jou zie ik al de hele ochtend mutsen voor me die ik dan probeer te vergelijken met rosbief... en ik moet zo nog gaan eten ook
de cursus koken zonder pannen nooit gedaan????quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan moet ik toch eens beter opletten met koken
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik durf er nu geen mayonaise meer op te doen
Die mailtjes krijg ik nou ook steedsquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de cursus koken zonder pannen nooit gedaan????
ik had me ingeschreven voor een cursus Rietdekken morgenavond, maar ik krijg net een mailtje dat Riet ziek is
neequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de cursus koken zonder pannen nooit gedaan????
ik had me ingeschreven voor een cursus Rietdekken morgenavond, maar ik krijg net een mailtje dat Riet ziek is
zoek dan ook een vervangerquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die mailtjes krijg ik nou ook steeds
[Gezocht] Vervanger voor de zieke dekkerquote:
je hebt DMquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[Gezocht] Vervanger voor de zieke dekker
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[Gezocht] Vervanger voor de zieke dekker
quote:
ga dan bij Carooltje onder het bureau zitten, dan heb je d'r tenminste nog wat aanquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar even onder mijn bureau zitten huilen
Zo echt he.. die Liniaaltje is wel direct hequote:
tjah, het is geen V&A hier, dus om nou alle details in dit topic te besprekenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga dan bij Carooltje onder het bureau zitten, dan heb je d'r tenminste nog wat aan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga dan bij Carooltje onder het bureau zitten, dan heb je d'r tenminste nog wat aan
ik heb gewoon op eens een onverklaarbare trek in rosbiefquote:
win-win situatie dusquote:
* _F.U.B.A.R_ pakt maar een broodje briequote:
met of zonder saus?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ik heb gewoon op eens een onverklaarbare trek in rosbief
Maar ik zie nog geen DM hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ik heb gewoon op eens een onverklaarbare trek in rosbief
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ pakt maar een broodje brie
je had het alleen over mayoquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat hebben we nou net verteld over die saus?
krijgt ie het op een presenteerblaadje aangeleverd. beetje jammerquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had het alleen over mayo
misschien wil je wel curry of ketchup erbij
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, het is geen V&A hier, dus om nou alle details in dit topic te bespreken
Owquote:
Ja beetje jammer hequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
krijgt ie het op een presenteerblaadje aangeleverd. beetje jammer
Curry en/of ketchup probeer ik ten alle tijden te mijdenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had het alleen over mayo
misschien wil je wel curry of ketchup erbij
ik zit al in de auto, en weetje hoe lastig dat is posten en sturen tegelijk?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit al in de auto, en weetje hoe lastig dat is posten en sturen tegelijk?
heb je geen chauffeur?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit al in de auto, en weetje hoe lastig dat is posten en sturen tegelijk?
die is allang de pijp uitquote:
ja, helaaschquote:
geen uitjes erbij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Curry en/of ketchup probeer ik ten alle tijden te mijden
true thatquote:
ToT zeg er nou eens iets vanquote:
heeft geen nutquote:
Jij maakt er wel een heel ranzig broodje van met je ketchup en uitjesquote:
oke, zonder saus, zonder uitjes dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij maakt er wel een heel ranzig broodje van met je ketchup en uitjes
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, zonder saus, zonder uitjes dan.
ja ja mayo ....quote:
Symph wou geen mayoquote:
En hou jij ook eens op... dit begon allemaal door jou he!quote:
Ik heb hier 27 mailtjes liggen, ik kan ze niet eens meer lezenquote:
ja echt. Dat die jongen nog op FOK! durft te komenquote:
Carooltje welquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hier 27 mailtjes liggen, ik kan ze niet eens meer lezen
oh, okequote:
ik moet zo echt even naar beneden lopen want ga echt stuk hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hier 27 mailtjes liggen, ik kan ze niet eens meer lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |