Het gaat toch niet om de verklaring. Het is de manier van de gemeente om in de media te communiceren dat zij niet de afzender van de brief zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meest plausibele verklaring: straatwerkers willen netjes een briefje achterlaten (nummers staan erbij immers, leuk dat die niet geblurt zijn), gemeente is opdrachtgever, verantwoordelijke ramt een beleefdheidsbriefje in elkaar en plakt er het logo in.
Duh, dat spreekt op zich al uit het feit dat alles uit inktjet is gekomen ipv op briefpapier met standaard contactgegevens.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de verklaring. Het is de manier van de gemeente om in de media te communiceren dat zij niet de afzender van de brief zijn.
Ja, iedereen is zo slim.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Duh, dat spreekt op zich al uit het feit dat alles uit inktjet is gekomen ipv op briefpapier met standaard contactgegevens.
Neuh, dat hoor je me ook niet zeggen. Ik moest er vooral om lachen.quote:
noten klinkt beterquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Omdat dat beter is dan pindanoten, aangezien pinda's geen noten zijn.
[ afbeelding ]
90% van de reclames op Facebook zien er zo uit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig laat deze advertentie niets te raden over![]()
[ afbeelding ]
Yup...ook al die kwade artsen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:54 schreef Messina het volgende:
[..]
90% van de reclames op Facebook zien er zo uit.
Grappig. In mijn straat is de afgelopen dagen ook het wegdek (asfalt) gerepareerd en verbeterd. Met een brief met enige taalfouten. Maar ik moet zeggen: het werk is netjes afgeleverd. Dat had ik ze niet verbeterd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:44 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.limburger.nl/a(...)WS06/140339804/1321#
maar is dus fout.quote:
Ik zie een zeilschip voor me, met allemaal kansarme jongeren die de kans krijgen op nieuwe kansen. Uiteraard op kosten van de Sociale Dienst en zo, en bij voorkeur allochtoon. Graag ook een beetje gewond geraakt in een vorig gewelddadig leven.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Tessin het volgende:
Afgelopen maandag in Metro:
[ afbeelding ]
Een want vol succesverhalen
Dan heeft ie blijkbaar de steentjes niet in de gewenste kleuren.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:59 schreef Kees22 het volgende:
Wat ik vandaag zag, bij de presentatie van een nieuw raadslid: Vervend legobouwer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |