Ik stel het wel op prijs hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens proberen te waarschuwen![]()
https://bitcointalk.org/index.php?topic=454186.2900quote:CoinMarket.io status update
1. What happened?
We got exploited. Somewhat. The majority of coins were saved by cold storage and a quick reaction.
A couple of users abused a bug in the trading engine allowing them to create coins (increase balance) out of nothing.
Do you remember the day when KARM/BTC 24h volume was 400+ out of the blue? That volume came from those malicious users trading.
When we noticed the problem, we stopped all trading to investigate the situation.
Unfortunately, we failed to find the bug fast enough to resume normal operation and cover the losses from fees.
The new trading engine (rewritten) still suffers from this unknown-to-us issue, this is why we have not resumed any trading.
Meanwhile, we allowed all withdrawals to happen - because it was the right thing to do.
Because of high withdrawal volumes, the wallets ran out of normal unspent inputs and started to combine too many small inputs for withdrawals.
There is a limit of inputs/outputs in a cryptocurrency transaction.
If the wallet software (the official stuff that everybody uses) chooses or attepts to choose too many inputs,
the transaction will fail with "Transaction too large" or "Transaction creation failed" error.
It has nothing to do with insufficent balance. This problem was caused by miners who mined directly to the deposit address, creating tens of thousands of small inputs.
The default algo for choosing transaction inputs (coin selection) is not designed for exchanges. We need to create some code that does some raw transaction magic.
Also, some coins have landed on an invalid fork - because we were too busy with other issues. We will update all coindaemons tonight.
Everything has taken too much time because multiple problems hit us at the same time and debugging the situation was not so simple.
2. What is the solution? What are you doing now?
We have manually processed some withdrawals, but that process is too slow.
An automatic script will be running tomorrow - it will hopefully process the stuck withdrawals.
If your withdrawal status changes to "manual", it means that we manually processed it.
If your withdrawal status changes to "fixed", it means that the automatic routine processed it.
We will publish statistics when avalible - after the script runs.
Please stop any accusations and threats against Kenneth Bjřrke - he is just hosting the web servers.
The hosting of coinmarket.io by Kenneth will be terminated when the dust settles and all possible withdrawals are processed.
We will be posting lists of withdrawals that got fixed.
We are deeply sorry for the inconvenience this may have caused to you.
More detailed information coming after the automatic process runs.
Wat een rechtvaardige bazenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=454186.2900
Ik merk hetquote:
Ok, dus CoinMarket probeert zo goed mogelijk withdrawals toe te staan en daarna is het afgelopen lijkt het. Aangezien ze de bug in de nieuwe engine ook niet opgelost krijgen. Jammer maar wel goed dat men de coins iig nog weg krijgt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=454186.2900
tja wie had dat verw8. het kan ook dat ze het warm kregen van al die dreigementen en namen die openlijk op het forum werden gepost.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een rechtvaardige bazen
Wel raar dat ze die informatie zo lang hebben uitgesteld.
Ik eerst wel voor lange tijd, maar toen ging iedereen hier en op bitcointalk het een scam noemen en toen had ik er ook geen vertrouwen meer in.quote:
Jouw UIquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
x streepje laily
zij zat bij een FOK!ker die ik ken in de klas
Hoogste buy order was gisteren 0.00006quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
Bitcoin2 Scrypt to the moon![]()
Staat nu bovenaan op Mintpal, verwacht er veel van.
Is een sluimerende munt, bestaat al sinds september 2013 maar wint langzaam aan terrein
Of het wordt niets.
Ik hoop het voor jequote:
Why? Te weinig opbrengst?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, denk dat ik zelfs helemaal stop met minen zodra het warmer wordt.
Het kost echt mega-veel tijd en ik heb na 2 jaar intensief met crypto bezig zijn ook wel eens wat rust nodig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Why? Te weinig opbrengst?
Die reacties....quote:
Ergens best begrijpelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kost echt mega-veel tijd en ik heb na 2 jaar intensief met crypto bezig zijn ook wel eens wat rust nodig.
En de opbrengst is inderdaad ook niet meer om over naar huis te schrijven, al kan het nog wel uit.
Die upgrade zou ik tegen de zomer toch wel al x keer terugverdiend moeten hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens best begrijpelijk
Maar je had toch net weer een upgrade gedaan? Weer verkopen dan?
Ben hier iig ook aan afbouwen. De nu al warmere dagen zorgen voor problemen (te warme ruimte, niet lekker meer kunnen werken daardoir).quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kost echt mega-veel tijd en ik heb na 2 jaar intensief met crypto bezig zijn ook wel eens wat rust nodig.
En de opbrengst is inderdaad ook niet meer om over naar huis te schrijven, al kan het nog wel uit.
Daarom, vorige zomer was het afzien en toen had ik maar 3 rigs, nu draaien er 4.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ben hier iig ook aan afbouwen. De nu al warmere dagen zorgen voor problemen (te warme ruimte, niet lekker meer kunnen werken daardoir).
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mmmmooi lichaam badboy
Volgende keer zonder broek?
![]()
Lurkersquote:
Bitcoin is dood, laat het rusten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
BTCe is wel verdammt saai de hele dag al.
Tot het over een dag of 2 weer keldertquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoin is dood, laat het rusten.
Alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoin is dood, laat het rusten.
N-nu is het echt zo hoor...quote:
Maar ik dacht dat het de vorige keer al echt was?quote:
Ik hoorde juist dat hij gratis BTC aan het uitdelen wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het de vorige keer al echt was?
Ik hoorde op het nieuws dat de directeur van Bitcoin faillissement aangevraagd had
Zie je wel, zelfs de directeur heeft er geen vertrouwen meer inquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij gratis BTC aan het uitdelen was.
WAKKER BLIJVEN!!!quote:
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
WIE MOET ER ANDERS AAN DE KINDEREN DENKEN!
Fix'dquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:46 schreef roislecxe het volgende:
Met dit volume staan we over 2 weken nog in #302
Ja ik lees t net op reddit, ik weet alleen niet of het goed nieuws is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Maxbet het volgende:
Ligt het aan mij of begint de stemming op reddit en bitcointalk positiever te worden?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:38 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja ik lees t net op reddit, ik weet alleen niet of het goed nieuws is.
http://www.reddit.com/r/B(...)de_geit_is_gemolken/
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:38 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja ik lees t net op reddit, ik weet alleen niet of het goed nieuws is.
http://www.reddit.com/r/B(...)de_geit_is_gemolken/
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:39 schreef Leafeon672 het volgende:
De koala is verdronken, ik herhaal, de koala is verdronken!
Niet groot inkopen als het kanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik was de SC kwijt.
Anyway, zijn er nog ergens goedkope dagkaartjes te koop? (Ik weet alleen AH, maar die zit hier niet vlakbij)
Moet maandag treinen dus
Armoedzaaierquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik was de SC kwijt.
Anyway, zijn er nog ergens goedkope dagkaartjes te koop? (Ik weet alleen AH, maar die zit hier niet vlakbij)
Moet maandag treinen dus
Ga werken dan.quote:
Iets met een wond, remember? Als ik alles weer kan zoals 2.5 jaar geleden zou ik direct op m'n fiets springen en alles weer gaan doen. Maar helaas.quote:
Ohquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets met een wond, remember? Als ik alles weer kan zoals 2.5 jaar geleden zou ik direct op m'n fiets springen en alles weer gaan doen. Maar helaas.
Wondje achter het station verkopen dan. (Zo slecht gvdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets met een wond, remember? Als ik alles weer kan zoals 2.5 jaar geleden zou ik direct op m'n fiets springen en alles weer gaan doen. Maar helaas.
Echt hoor, als ik die klotewond niet had zat ik überhaupt amper nog op FOK! Ik probeer af en toe een dagje te werken (er zal toch geld binnen moeten komen), maar dan heb ik ook meteen weer een verdere uitscheuring.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wondje achter het station verkopen dan. (Zo slecht gvd)
I knowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ik kan wel een grapje hebben hoor, maar ik wil gewoon duidelijk hebben dat ik me niet aanstel of wat.
Klopt, helaas duurt het nu ook al 2.5 jaar, mja 24 maart weer naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
I know
Vele vele topics terug is dit al een keer bovengekomen geloof ik.
Met $450.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
Hoeveel zal de koers stijgen als iedereen in de Oekraďne niet meer in hun eigen valuta gelooft?
Link?quote:
Als je mijn plannen maar niet verpestquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Al lang hoor maar niemand wil dat ding hier in de buurt leggen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mijn plannen maar niet verpest
Heb je het boekenweekgeschenk al? Daar mag je zondag gratis mee door het land reizenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een dagkaart die alleen nu nog gebruikt kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |