Ja, MaGNeT gaat voorlopig even stoppen met minen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Net dat ietsje extra Max (of teveel kuitenbijters?)
Kom op, je kunt het!
Trouwens: Goeienavond (EDIT: Iedereen uiteraard), nog iets gemist? (was even crypto-moe)
Het wordt hem te heet onder de voeten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, MaGNeT gaat voorlopig even stoppen met minen.
Ze hebben zijn negerplantage ontdekt en nu zit hij in de gevangenis.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het wordt hem te heet onder de voeten?
Negerplantage? Tell mequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze hebben zijn negerplantage ontdekt en nu zit hij in de gevangenis.
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Leafeon672 het volgende:
BIT kunnen ze onderhand wel sluiten zeg, wat een drukte hierzo.
Herkenbaar, en het dan ook echt uitstellen tot het moment dat het niet meer kanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... ik heb net 2 uur lang gewerkt aan een opdracht die om 23:55 moest worden ingeleverd. Ben ik 1 minuut voor de deadline klaar... Godverdomme wat een stress had ik die minuut
Ik zat ook echt tot 10u rustig op de bankquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Herkenbaar, en het dan ook echt uitstellen tot het moment dat het niet meer kan.
Ik ga die stelenquote:
Ik was in slaap gevallenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik je referen op geocaching.com?
Weet nie, heb een Maxbet gevonden dus gebruiktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen
Wat houdt het in als je dat doet?
Weet eigenlijk niet wat vooor naam ik daar gebruikt hebquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet nie, heb een Maxbet gevonden dus gebruikt
Kom nu ff in het stoktopic, ik ga richting Limburg
Omdat het kanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ben flappycoin aan het minen. Maar die hype is allang voor bij, waarom doe ik dit?!
Goede dingen van gehoord, geen eigen ervaring.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef ratatat het volgende:
Is bter een goede exchange? Heb het nooit gebruikt maar fluttercoin komt er zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |