U bent zeker de Bob? Probeer het nog een keer als je niet nuchter bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vooralsnog wint de Dire Straits associatie het. Ze zijn het vlottere. modernere broertje van Dire Straits. Zelfde gepingel, veel nadruk op instrumentale stukken, rustige zang, lekker loom genieten. Alleen de stem past niet heel erg bij Dire Straits, het is wat te scherp.
Ik heb gesproken.
Geen idee, zonder een review te lezen oid, verwachtte ik dat elk moment Bruce zou gaan zingen. Ik vind het zelf er nogal dik bovenop liggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het zo'n onzin om the War On Drugs steeds met Bruce te vergelijken. Ik snap echt niet waarom iedereen dat doet (elke recensie die ik lees zegt dat)Ik vind het echt totaal niet te vergelijken. Eerder met de Dire Straits ofzo. Zeker deze nieuwe. Vorige album had wellicht ergens wel wat Bruce-esque (Baby Missiles bv) maar ook daar vond ik het al vergezocht.
De leukste Dire Straits wannabe;squote:
Maar ken je Bruce een beetje goed of niet? Want ik hoor dit vooral van mensen die Bruce nauwelijks kennen of niet zozeer leuk vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geen idee, zonder een review te lezen oid, verwachtte ik dat elk moment Bruce zou gaan zingen. Ik vind het zelf er nogal dik bovenop liggen eigenlijk.
Bij de snellere nummers een beetje, met ook die mond-unit. bij Baby Missiles, maar dat is het vorige album. Alleen bij Bruce is het vaak veel bombastischer allemaal. Veel meer rocken met die gitaarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geen idee, zonder een review te lezen oid, verwachtte ik dat elk moment Bruce zou gaan zingen. Ik vind het zelf er nogal dik bovenop liggen eigenlijk.
Ik ken Bruce tot aan Nebraska wel aardig goed, maar ik vind het vooral lijken op z'n nieuwere werk. Wat ik wel eens geluisterd heb, maar niet heel veel. (omdat ik het niet zo bijzonder vind eigenlijk...)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ken je Bruce een beetje goed of niet? Want ik hoor dit vooral van mensen die Bruce nauwelijks kennen of niet zozeer leuk vinden
Gecensureerd hier.quote:
wtf is Heartland Rock?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:28 schreef Felagund het volgende:
Het wordt op RYM ook omschreven als Heartland Rock, dus je bent zeker niet de enige die associatie heeft Gehenna.
Volgens mij wordt die term ook niet heel veel gebruikt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef Norrage het volgende:
Heb ik weer wat nieuws geleerd. Nog nooit van die term gehoord.
Staat gewoon dat ze van Bruce een genre hebben gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef Norrage het volgende:
Heb ik weer wat nieuws geleerd. Nog nooit van die term gehoord.
...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef Norrage het volgende:
Het is in ieder geval een hele gaye termIk zou niet graag tot dat genre willen behoren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |