Daarvoor ken ik de band te slechtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En over Kasabian: ik vind Kasabian, Empire en dat album met de lange naam eigenlijk beter dan Velociraptor, jij niet?
Ja zitten wel wat mindere nummers op, maar Helicopter, Banquet en Positive Tension is een monsterlijke stretchquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel de minste van die vier met een factor tien ongeveer, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar zeker een heel leuk album.
Zijn wel lekker afgezakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja zitten wel wat mindere nummers op, maar Helicopter, Banquet en Positive Tension is een monsterlijke stretch
Die hebben met zijn drieën twee keer zo veel plays als de rest van het album hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja zitten wel wat mindere nummers op, maar Helicopter, Banquet en Positive Tension is een monsterlijke stretch
Behalve Flux, die is echt schitterend.quote:
Hier nog wel meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hebben met zijn drieën twee keer zo veel plays als de rest van het album hier.
Amon Tobin!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
Alles of veel van:
Amon Tobin
Andy Stott
Aphex Twin
Band of Horses
Band of Skulls
Battles
Beach Boys
Beatles
Black Keys
Bloc Party
Blur
Boards of Canada
... En dan nog wat losse albums.
quote:
Blijft het denk ik ook wel tot het einde van het jaar.quote:
Is al even uit he.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Currem$y met een nieuw album. Ik voorspel minimaal een 9 van Kerf.
Stond net op PF, waar ze ongeveer zelfde cijfer gavenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is al even uit he.
Heb hem een 7.9 gegeven, beste wat ie uitgebracht heeft sinds 2011.
quote:
meh.. Volgens mij is het een vereiste dat je een behoorlijke Springsteen fan moet zijn om dit Song van het jaar te noemenquote:
Heb alleen India en Dil Cosby gehad, Dil Cosby is de beste van die twee. Tribute aan J Dilla. Van de Medicine Shows heb ik alleen Black Soul gehad, die is ook fantastisch.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:49 schreef Norrage het volgende:
Madlib
Wat zijn zijn beste Beat Conducta's?
Zijn we het iig met iets eens. Vind zelf dit een heerlijk nummer, geweldige beat:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stond net op PF, waar ze ongeveer zelfde cijfer gaven
Zou kunnen. Norrage en ik voldoen daar iig aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
meh.. Volgens mij is het een vereiste dat je een behoorlijke Springsteen fan moet zijn om dit Song van het jaar te noemen
Even luistern. Straks komt mijn oordeel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het zo'n onzin om the War On Drugs steeds met Bruce te vergelijken. Ik snap echt niet waarom iedereen dat doet (elke recensie die ik lees zegt dat)Ik vind het echt totaal niet te vergelijken. Eerder met de Dire Straits ofzo.
Dan is deze kwestie eindelijk opgelost.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even luistern. Straks komt mijn oordeel.
Ik snap het wel, Bruce Springsteen en Tom Petty waren ook mijn associaties toen ik het beluisterde. Beetje te Amerikaans voor mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het zo'n onzin om the War On Drugs steeds met Bruce te vergelijken. Ik snap echt niet waarom iedereen dat doet (elke recensie die ik lees zegt dat)Ik vind het echt totaal niet te vergelijken. Eerder met de Dire Straits ofzo. Zeker deze nieuwe. Vorige album had wellicht ergens wel wat Bruce-esque (Baby Missiles bv) maar ook daar vond ik het al vergezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |