Waarschijnlijk belden ze je omdat je te ontslaan. Gecondoleerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende:
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat.
Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg![]()
Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks![]()
Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Weet je zeker dat je in de vijf zat, niet in de drie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende:
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat.
Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg![]()
Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks![]()
Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:53 schreef TommieAH het volgende:
Hallo nieuwe collega's! Gisteren aangenomen als Hiker bij EW!
Weer een nieuwe collega!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:53 schreef TommieAH het volgende:
Hallo nieuwe collega's! Gisteren aangenomen als Hiker bij EW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende:
Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
Ik vind 'm perfect![]()
Die man van die vrachtwagen keek me heel raar aan toen ik de kofferklep open deed om er vervolgens een foto van te makenquote:
Tja, dat zie je ook niet elke dagquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Die man van die vrachtwagen keek me heel raar aan toen ik de kofferklep open deed om er vervolgens een foto van te maken
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende:
Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler
Als je daar de straatstenen niet mee uit de grond trekt weet ik het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
Heb ik jaren geleden ook gedaan en ook een diploma voor gehaald, maar verder dan het zwembad ben ik eigenlijk nooit gekomenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:13 schreef Amoeba het volgende:
Zo maar eens het water in voor m'n eerste duiklessen.
Ik ga in de 'meivakantie' een week naar Egypte om te duiken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is weer een saaie zaterdagmiddag, ik ga weer eens kansloos over Autoscout enzo zitten surfen. Heerlijk wegdromen is dat altijd
[..]
Heb ik jaren geleden ook gedaan en ook een diploma voor gehaald, maar verder dan het zwembad ben ik eigenlijk nooit gekomen![]()
Idem voor snorkelen, heb ik ook 3 diploma's van, maar buiten een zwembad nog nooit gedaan.
Dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef MuurStraat het volgende:
Wat is het toch met die Skoda liefde hier. Zijn fijne wagens maar zo mooi nou toch ook weer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |