abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2014 @ 03:15:15 #151
395200 deadprez
One more rail
pi_137756877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:13 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Wat?
quote:
objectief nieuws
quote:
RTL 4
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137756892
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

[..]

Qua internationale toestanden kan ik RTL niet betrappen op éénzijdige verslaggeving. Noem eens een voorbeeld?
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 03:20:48 #153
395200 deadprez
One more rail
pi_137756933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:17 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Qua internationale toestanden kan ik RTL niet betrappen op éénzijdige verslaggeving. Noem eens een voorbeeld?

Dit valt toch niet serieus te nemen :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137756975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dit valt toch niet serieus te nemen :')
Ze lichten het gevolg van de oorlog uit. Wat is daar niet objectief aan? Ze staan niet keihard te verkondigen dat één kant beter is dan de ander ofzo.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 03:27:12 #155
395200 deadprez
One more rail
pi_137756985
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:26 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ze lichten het gevolg van de oorlog uit. Wat is daar niet objectief aan? Ze staan niet keihard te verkondigen dat één kant beter is dan de ander ofzo.
Subjectief is inderdaad niet de juiste omschrijving, het is gewoon troep.
Stop the violence
Down with the hate
  Admin zaterdag 15 maart 2014 @ 07:30:09 #156
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_137757657
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:56 schreef NieuweNier het volgende:

Haha omg nooit geweten dat fok was opgezet als nieuwswebsite. Het forum is dan wel een heel groot eigen leven gaan leiden -- wat natuurlijk leuk is, fok is onder andere fok door de users.
Niet alleen nieuws. In beginsel werden er ook reviewtjes geplaatst naar leuke gratis software en games, schreef iedereen die wilde helpen wat hij wilde qua nieuws etc. Het was eigenlijk een van de eerste blogs van Nederland.
De eerste was deze: Kenny vertaalapparaat op internet
Maar een leuk tijdsbeeld van 1999/begin 2000 krijg je als je de nummertjes steeds eentje ophoogt.
Zo was de trailer van Toy Story 2 maar liefst 17mb!! Ook maakten we gewoon inside jokes in de berichten. In de loop der jaren werd alles steeds - in mijn ogen - saaier en droger gebracht. Een persoonlijke noot werd uit den bozen. Helaas. Nu is het zaak weer terug te gaan naar hoe we begonnen en daar zullen we een deel van onze users die in de serieuze periode zijn gekomen niet blij mee maken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_137758103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is wat.
Je bent zelf de grootste hielenlikker die hier rond loopt, nu doet iemand anders het en ga je er op afgeven :')
pi_137758123
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef Funkel het volgende:

[..]

- Quoten doet ie half
- Smilies zijn niet mogelijk
- Editten is niet mogelijk
- Plusjes en minnetjes zijn niet mogelijk
- Geen quote-alerts
Iemand anders op de mobiele FP hier ook last van? Yvonne?
pi_137759463
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:27 schreef Funkel het volgende:
- Quoten doet ie half
werkt gewoon, is soms alleen wat traag lijkt het?
quote:
- Smilies zijn niet mogelijk
smilies zijn gewoon mogelijk, een beetje geoefende FoK!ker kent de belangrijkste uit zijn hoofd
quote:
- Editten is niet mogelijk
eens, irritant
quote:
- Plusjes en minnetjes zijn niet mogelijk
mis je dat plus/min systeem dan?
quote:
- Geen quote-alerts
gelukkig...
pi_137759994
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:16 schreef mschol het volgende:

[..]

werkt gewoon, is soms alleen wat traag lijkt het?

[..]

smilies zijn gewoon mogelijk, een beetje geoefende FoK!ker kent de belangrijkste uit zijn hoofd

[..]

eens, irritant

[..]

mis je dat plus/min systeem dan?

[..]

gelukkig...
Tuurlijk ken ik de smilies uit het hoofd. Alleen staan ze er op mobiel dan zo: :' ) ipv :')

En plussen en minnen mis ik niet, maar wil wel zien welke score ik zelf heb, en wil ook posten die een lage score hebben zien.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:07:53 #161
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137762116
Als het bij een persoonlijke noot blijft zou ik het niet eens erg vinden. Berichten van Danny en Djeez herken ik aan de titel wel en die sla ik dan ook met alle plezier over. Het zou alleen wel fijn zijn als de leugens uit de berichten weggelaten worden. Het is tegenwoordig blijkbaar hip om, als een bericht niet sappig genoeg is, er maar wat dingen bij te bedenken zodat er wat meer views gehaald worden. Als ik berichten met leugens wil lezen dan lees ik wel partijprogrammas.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Admin zondag 16 maart 2014 @ 07:44:57 #162
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_137790792
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:07 schreef twiFight het volgende:
Als het bij een persoonlijke noot blijft zou ik het niet eens erg vinden. Berichten van Danny en Djeez herken ik aan de titel wel en die sla ik dan ook met alle plezier over. Het zou alleen wel fijn zijn als de leugens uit de berichten weggelaten worden. Het is tegenwoordig blijkbaar hip om, als een bericht niet sappig genoeg is, er maar wat dingen bij te bedenken zodat er wat meer views gehaald worden. Als ik berichten met leugens wil lezen dan lees ik wel partijprogrammas.
Het zou mooi zijn als je concrete voorbeelden zou kunnen noemen van leugens in berichtgeving. Anders kunnen we allemaal wel blind dingen gaan verkondigen als waarheid natuurlijk.
  zondag 16 maart 2014 @ 07:47:33 #163
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_137790808
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Daskaar het volgende:
Is de klant tevreden over fok?
Ik denk dat het al die bedrijven niet uitmaakt wat er staat, zo lang er maar mensen naar kijken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 16 maart 2014 @ 07:58:43 #164
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_137790874
Overigens lijkt me dat er genoeg sites zijn die aan knippen en plakken van ANP/Reuters berichtjes doen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 16 maart 2014 @ 08:59:36 #165
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137791383
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 07:44 schreef Danny het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als je concrete voorbeelden zou kunnen noemen van leugens in berichtgeving. Anders kunnen we allemaal wel blind dingen gaan verkondigen als waarheid natuurlijk.
Snap ik maar daar houd ik ook geen lijst van bij natuurlijk :) Gaat vaak om iemand schuldig noemen terwijl die nog verdachte is, over feiten presenteren terwijl in de bron alleen over vermoedens gesproken wordt, x en y die woeste seks gehad zouden hebben maar elkaar alleen betast hebben, motieven van daders als feiten presenteren terwijl de dader dat helemaal niet bevestigt heeft, etc. Is natuurlijk leuk om de discussie aan te zwengelen (de page views hou ik dan maar even als onbewuste bonus), maar de insteek van een nieuwsitem is vaak heel anders als de poster zich gewoon houdt aan wat bekend (en gecontroleerd) is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Admin zondag 16 maart 2014 @ 09:15:49 #166
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_137791596
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 08:59 schreef twiFight het volgende:

[..]

Snap ik maar daar houd ik ook geen lijst van bij natuurlijk :)
Nee, maar we hebben in feedback wel een topic waar je fouten in berichten kunt melden. Dus als je een leugen tegen komt kan dat daar gemeld worden. Het is niet zo dat met de input in dat topic niets gedaan wordt.

quote:
Gaat vaak om iemand schuldig noemen terwijl die nog verdachte is
Dus het weglaten van 'mogelijke' in de term 'mogelijke dader'? Badr Hari een agressieve mishandelaar noemen? Robert Mikelsons een pedo noemen voordat de rechter hem veroordeelde? Want dat gebeurt gewoon overal en is meer semantiek dan een feitelijke onjuistheid.

quote:
over feiten presenteren terwijl in de bron alleen over vermoedens gesproken wordt
Ik kan me geen enkel voorval herinneren waarbij dit voor is gekomen, maar als dat al zo is dan is wellicht een woordje 'zou' weggevallen oid. Dat maakt het wederom semantiek.

quote:
x en y die woeste seks gehad zouden hebben maar elkaar alleen betast hebben,
Dat is een stijlkeuze waarbij bewust en zeer opvallen dikker wordt aangezet. Zijn ook niet de meest belangrijke berichten. Het is niet zo dat de vuige neuqseks middenin de klas van een schooljuf in djibouti van dermate groot belang is. Maar daar heb je een punt. Dat is overigens niet iets dat we zullen veranderen en als je zelfs dát soort nieuws al droog en serieus gebracht wil hebben zit je hier echt op de verkeerde site.

quote:
motieven van daders als feiten presenteren terwijl de dader dat helemaal niet bevestigt heeft,
Kan ik me ook weer geen voorbeeld van bedenken.

quote:
etc. Is natuurlijk leuk om de discussie aan te zwengelen (de page views hou ik dan maar even als onbewuste bonus), maar de insteek van een nieuwsitem is vaak heel anders als de poster zich gewoon houdt aan wat bekend (en gecontroleerd) is.
We zijn een nieuwsBLOG. Bij geen enkel item staan meer de term 'nieuws' juist omdat dat woordje voor veel mensen kennelijk een enorme betekenis heeft. We bloggen over het nieuws. We brengen het nieuws gekleurd en met de bronvermelding melden we je waar je het NIEUWS kunt vinden. Kortom; het lijkt erop dat je interpretatie van wat de frontpage is niet correct is. En daarmee is je conclusie over de fp ook meteen incorrect.
  zondag 16 maart 2014 @ 09:20:22 #167
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137791652
Zolang Djeez maar blijft. Dan is het goed. Zonder djeez geen fp.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')