Oh toch welquote:
Dat moet je vooral zeggen op FOK!quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:50 schreef yvonne het volgende:
Ik zit mobiel te pielen, ik wil er morgen best op in gaan,mits het topic vannacht niet verslowchat wordt.
Jij nietquote:
Ik ken julliequote:Op donderdag 13 maart 2014 01:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat moet je vooral zeggen op FOK!
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinnikenquote:
Hoe heet dat meiske in je UI?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinniken![]()
Weet niet, praat al een ruime tijd met haar, maar ze zegt niks terug.quote:
Misschien moet je je naam veranderen in Freelants, dan kun je op afspraak.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Weet niet, praat al een ruime tijd met haar, maar ze zegt niks terug.
Identiteitscrisisquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinniken![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Misschien moet je je naam veranderen in Freelants, dan kun je op afspraak.
quote:
Al sinds 1999 dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:55 schreef Sauslepel het volgende:
TS is overigens niet de enige, noch de eerste die hier kritiek op heeft/over klaagt.
FB / Danny is zuur
In dit topic wordt toch redelijk duidelijk gemaakt dat de huidige stijl van de FP de -door FOK!- gewenste stijl is. Mensen die graag 100% serieus nieuws willen, worden geadviseerd om dit elders te zoeken.
Neequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jawel man, dat bepaal jij niet!
Trustenquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Shit, kut, etc.
Doe maar wat je wil. Ik ga slapen![]()
![]()
![]()
Dat, er staat meer dan genoeg moois op. Maar klagen in KLB is stukken leuker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:10 schreef deadprez het volgende:
FOK!toen: De ontdekking van Uranus
Artikelen zoals deze maken het erg moeilijk om te haten op de FP.
Dit even lezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het pas sinds kort ook zo in de header staat.
Slaap lekker.quote:
Ditquote:
Jezus, voor nieuwsgaring kijkt men gewoon op NOS Teletekst. Zo moeilijk is het allemaal niet...quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:38 schreef Funkel het volgende:
Ik ben de FP ook flink beu. Heeft iemand een tip voor een goede nieuwssite? Nu.nl ben ik ook geen fan van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |