quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Troost je met de gedachte dat je voor mij een compleet irrelevante user bent
Yeey.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie zegt dat ik je niet ken killquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:10 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Knap om dat te zeggen over een user die je niet kent
Hoezo de posthistory dan ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:11 schreef Modus het volgende:
Leuk geprobeerd maar alles klopt. Regdatum, posthistory en natuurlijk schrijfstijl.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, ik doe namelijk geen school.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Wieweet zitten we wel op dezelfde school !
Wie weet krijgen we wel van dezelfde instantie een uitkering !quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:13 schreef eend112 het volgende:
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, ik doe namelijk geen school.
Dat ben jij voor mij ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is deze logica? Je gaat niet naar school dus heb je een uitkering?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:14 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we wel van dezelfde instantie een uitkering !
Bedankt voor deze mededeling. Helaas kan ik niet zeggen dat dit voor mij enige relevantie heeft.quote:
Dit kan allemaal gedaan zijn om ons op het verkeerde been te zetten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:15 schreef chroestjov het volgende:
SES / Iets anders dan een scriptie als afstudeerproject
Dit is wel een topic die F1978 nooit zou kunnen maken, twijfels.
Hij verzint verhalen om niet op te vallen maar vervalt ondertussen in oude gewoontes. In R&P zat ie Lizzy alweer te bestoken met dingenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:15 schreef chroestjov het volgende:
SES / Iets anders dan een scriptie als afstudeerproject
Dit is wel een topic die F1978 nooit zou kunnen maken, twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |