Miss koelie hair high heels?quote:
Hoezo 'de'?quote:
Ja, mijn liefde werd niet geapprecieerd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je valt de laatste tijd wel terug in je verzuurde habits merk ik.
Damn right.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mijn liefde werd niet geapprecieerd.
Hoezo zou dat niet kunnen? Schijt nu juist extra lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is het misschien omdat je niet fatsoenlijk kunt schijten met de deur dicht in je nieuwe crib?
Jij vindt zure Chloro leuker?!quote:
Hoe doe jij eigenlijk shirtjes aan, of koop je gewoon alleen bovenkleding met knopen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen? Schijt nu juist extra lekker.
Why so verbaasd? Dat had ik je allang eens verteld hoor.quote:
Meh, 2,46/10.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe doe jij eigenlijk shirtjes aan, of koop je gewoon alleen bovenkleding met knopen?
Zure matten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Why so verbaasd? Dat had ik je allang eens verteld hoor.
Ik houd van zuurgoed.
Aluminium om je laptopquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef Nestalgie het volgende:
Kkr trage wifi, als iets me gek maakt is het traag internet
Beter, maar nee. 3,97/10quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je neusstrips kocht bij de behangafdeling van Praxis?
Chloro wilt haar vlees het liefst gerooktquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, die grote.quote:
Ik had ooit een collega die gewoon níet uit een glas kon drinken, zo'n gok had die. En toch elke keer weer proberen in de kantine in de pauze. En dan was er altijd weer dezelfde die van 2 tafels verder altijd weer 'GAAT HET NIET JOOP??' riep.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe doe jij eigenlijk shirtjes aan, of koop je gewoon alleen bovenkleding met knopen?
Het is nog geen #tbt hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013.
Je kent me toch.quote:
Had me all worked up until "JOOP".quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die gewoon níet uit een glas kon drinken, zo'n gok had die. En toch elke keer weer proberen in de kantine in de pauze. En dan was er altijd weer dezelfde die van 2 tafels verder altijd weer 'GAAT HET NIET JOOP??' riep..
Moest hard om dezequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je niest kijkt er in de Oostvaardersplassen een hertje op.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan was er altijd weer dezelfde die van 2 tafels verder altijd weer 'GAAT HET NIET JOOP??' riep..
Hahaha kk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je niest kijkt er in de Oostvaardersplassen een hertje op.
Echt hè, captain save-a-thotquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
dwc, wil je een hattori hanzo zwaard tegen deze ridder
dWc, wil je een houwer tegen deze roze ridder?quote:
Oh nee, jij bent er ook zo een.quote:
Hardop alles. Nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |