HAHAquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm meloewa haar telefoon is gestolen
KLB / Portemonnee gejat.
Ik zie een verband
Doe eens link dan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:24 schreef krioro het volgende:
De reacties in WDJV a la "omg het is hier geen vleeskeuring".
Terwijl er bij positieve vleeskeuringsposts geen haan naar kraait natuurlijk.
WDJV.
FOK!.
Die post van hakunamatata daarboven dan over het hakunabosquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:24 schreef krioro het volgende:
De reacties in WDJV a la "omg het is hier geen vleeskeuring".
Terwijl er bij positieve vleeskeuringsposts geen haan naar kraait natuurlijk.
WDJV.
FOK!.
Haha.quote:
Ik zeg toch WDJV. Gvd zeg. Luiwammes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik scroll heel snel over de posts van die gozer heen. Wil dat gewoon echt niet zien. (srs)quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die post van hakunamatata daarboven dan over het hakunabosraap me op, srsly.
Maar inderdaad flikker toch op, is in al die topics zo want in US moet je ook eens proberen iets negatiefs te zeggen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zeg toch WDJV. Gvd zeg. Luiwammes.Ze heeft allang zelf gekeken hoor, ze wilt gewoon bevestigd zien dat jij 'm daadwerkelijk zou postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'ze wilt'quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft allang zelf gekeken hoor, ze wilt gewoon bevestigd zien dat jij 'm daadwerkelijk zou posten.
OK.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft allang zelf gekeken hoor, ze wilt gewoon bevestigd zien dat jij 'm daadwerkelijk zou posten.
Mijn nieuwsgierigheid wint het steeds en na het lezen can die posts word ik overvallen door plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik scroll heel snel over de posts van die gozer heen. Wil dat gewoon echt niet zien. (srs)
Heb je soa?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Suck my dick with a motherfuckin' condom.
Oh je bent er zo eentjequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid wint het steeds en na het lezen can die posts word ik overvallen door plaatsvervangende schaamte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |