Pas op wat je zegt. Half Friesland heeft sproeten. Zelfs de plaatselijke SC uit Heerenveen heeft het sproetenpatroon op haar shirt gezet.quote:
Ze zeggen toch ook dat in Friesland de koeien mooier zijn dan de vrouwenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt. Half Friesland heeft sproeten. Zelfs de plaatselijke SC uit Heerenveen heeft het sproetenpatroon op haar shirt gezet.
Sofie heeft helemaal geen pompeblźden op haar gezicht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt. Half Friesland heeft sproeten. Zelfs de plaatselijke SC uit Heerenveen heeft het sproetenpatroon op haar shirt gezet.
Doutzen is wel een uitzondering danquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook dat in Friesland de koeien mooier zijn dan de vrouwen
Daarom sport 1 met El Sierdquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
Ik heb het idee dat die commentator geen fan is van Milner. "Milner aan de bal, nu zullen we het krijgen"
Dat kan ik uit eigen ervaring wel ontkrachten, al is een sappige koetjesreep op zijn tijd niet te versmaden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook dat in Friesland de koeien mooier zijn dan de vrouwen
Dit is multi-interpretabel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
Ik heb het idee dat die commentator geen fan is van Milner. "Milner aan de bal, nu zullen we het krijgen"
Of er moet ergens een exceptioneel mooie koe rondlopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doutzen is wel een uitzondering dan
Ik lachte te hardquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of er moet ergens een exceptioneel mooie koe rondlopen.
Jij vind Sophie ook mooi, dus wat dat betreft.....quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat kan ik uit eigen ervaring wel ontkrachten, al is een sappige koetjesreep op zijn tijd niet te versmaden.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |