Heb je ook wel gelijk in. Zolang je er maar luchtig over kan discussiëren/lol om kan hebben zonder dat de tegenpartij gekrenkt is. Maar dat is voor iemand die zelf totaal niet principieel is natuurlijk makkelijk te zeggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dat heb ik eigenlijk wel met alles, met feministen, vegetariërs, gelovigen enz. Mensen dus die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk en/of geloof dat ze dat aan iedereen willen opdringen.
Ik weet dat ik ook niet samen zou kunnen zijn met een van bovenstaande.
whaha ja was echt vreselijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder een vreemde? En ben je daar weleens tegenaan gelopen?
Meh, er zijn genoeg leuke vrouwen die dat lijstje probleemloos passeren. Evident dat jij er niet één van bent. Maar dat is niet erg, ik vermaak me kostelijk met die anderen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:51 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
misschien kun je beter opzoek gaan naar een man, want elke vrouw heeft wel één van jou genoemde eigenschappen...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:16 schreef snakelady het volgende:
1. Iemand die dom is, en dan vooral onwetend en bevooroordeeld, de gemiddelde PVV'er
En jouw reactie laat zien dat je geen humor bezit, zo hebben we allen wel iets.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:38 schreef Serene het volgende:
[..]Zo een uitspraak laat zien dat je zelf niet bijster intelligent bent en ook hypocriet.
apart. Wellicht was dat dus de reden dat hij geen move maakte en heb jij zijn ego nu zover gekrenkt dat hij nooit meer zijn broek durft te laten zakken voor een meisje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:35 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
whaha ja was echt vreselijk.
Die jongen was op zich relatie matriaal... na twee maanden (gezien hij nooit een move maakte) vond ik het wel tijd voor een flinke sex partij. Dus ik dacht ik zal m ff opwarmen... trok zn boxer uit... wilde m ff een lekkere blowjob geven maar wat ik daar zag!
Het leek wel een soort kabouter muts. (Heb gezocht naar foto's maar kan niks vergelijkbaars vinden)
Kwam spontaan in een hoestbui (fake) en moest echt ff n slokje water nemen.
Dat was de laatste x dat ik m zag (hij ging toch op reis voor een paar maanden dus heb het daar maar op gestoken...)
Denken dat dat soort humor werkt op een forum waar (bijna) niemand je kent.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jouw reactie laat zien dat je geen humor bezit, zo hebben we allen wel iets.
Mooi toch, moet ie maar een normale pik hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
apart. Wellicht was dat dus de reden dat hij geen move maakte en heb jij zijn ego nu zover gekrenkt dat hij nooit meer zijn broek durft te laten zakken voor een meisje.
Denken dat bijna niemand me kent.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:43 schreef Serene het volgende:
[..]
Denken dat dat soort humor werkt op een forum waar (bijna) niemand je kent.
Denkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denken dat bijna niemand me kent.
Dquote:
Gast, iedereen hier kent Kelly toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:43 schreef Serene het volgende:
[..]
Denken dat dat soort humor werkt op een forum waar (bijna) niemand je kent.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Gast, iedereen hier kent Kelly toch?
Die blonde met die neuspiercing, dikke tieten, hoogbegaafd, twee kinderen met een gekke ex en een vriend uit IJsland die in Denemarken woont...
*no-stalker*
Dat vond ik ook nogal discutabel want is best wel een PVV-stemmers kenmerk..quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:49 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen neuspiercing meer overigens.
Het was eigenlijk meer zo'n jeugdzonde wegens het willen afzetten tegen je ouders en er dan zo gewend aan raken dat je het maar laat zitten tot het echt niet meer kan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:50 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat vond ik ook nogal discutabel want is best wel een PVV-stemmers kenmerk..
Dat valt toch vooral onder 'onderontwikkeld', 'dom', 'tokkie' en 'PVV aanhanger'? Wel een mooie manier om ze alle vier in één punt te benoemen.quote:
Laat me raden, jij heb alleen relaties met 18 jarige jochies gehad?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef AMangold het volgende:
1# Anders gedragen in het bijzijn van vrienden (stoer doen?)
2# Zijn wil is wet
3# Voetbal verslaaft
Neequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laat me raden, jij heb alleen relaties met 18 jarige jochies gehad?
haha, ze zijn naar mijn mening niett gelijk onderontwikkeld ed. Maar ik heb zelf een hekelquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat valt toch vooral onder 'onderontwikkeld', 'dom', 'tokkie' en 'PVV aanhanger'? Wel een mooie manier om ze alle vier in één punt te benoemen.
Definieer ''onvolwassen zijn''quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:21 schreef Calyssa het volgende:
De grootste 3 bij een man, in deze volgorde:
1. onvolwassen zijn
2. onverzorgd/écht te dik
3. niets willen ondernemen (zowel op carrière gebied als vrije tijd)
Uiteraard zijn er meer maar één van deze dingen is echt direct een grote afknapper brr.
Onzelfstandig, niet zijn eigen boontjes kunnen doppen etc., geen toekomstvisie hebben of daarin geen prioriteiten kunnen stellen. Hij mag heus wel een playstation hebben hoor haha en af en toe gamen en hij mag zeker een ''speelse'' kan hebben, maar het moet wel gewoon een man zijn die weet wat hij wilt, daar ook wat voor doet om dat te bereiken en voor zichzelf kan zorgen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Definieer ''onvolwassen zijn''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |